Η ηρωίδα βρέθηκε έξω από ένα bar στο οποίο ήθελε να πάει, παρά την αντίθεση της μητέρας της. Για να μπει όμως έπρεπε με κάποιο τρόπο να πείσει ότι δεν είναι ανήλικη, πράγμα που την οδηγεί σε διάλογο με την «προστασία». Αφορμή δηλαδή για να πάρουμε γεύση από το σύστημα Backtalk, δηλαδή από τη δυνατότητα της κοπέλας να αντιμιλά με την ελπίδα να φέρει τη συζήτηση εκεί που θέλει. Όπως μάθαμε η δυνατότητα αυτή δεν παρέχεται πάντα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις είναι μονόδρομος, ενώ άλλοτε προαιρετική. Με το backtalk ο παίκτης πρέπει να δίνει βάση στη διατύπωση της τελευταίας ατάκας του συνομιλητή διότι πρέπει να επιλέξει ύστερα έννοιες, μεταξύ τεσσάρων, που συνδέονται λεξιλογικά και εννοιολογικά, μεταφορικά ή κυριολεκτικά, να χρησιμοποιήσει δηλαδή τα λόγια κάποιου εναντίον του. Λέει ο πορτιέρης ότι είναι ακόμη παιδί η Chloe; Εκείνη μπορεί να αρχίσει να τον κοροϊδεύει λέγοντας ότι εκείνος κάνει σαν παιδί, για τον τάδε και το δείνα λόγο. Σε αυτό αλλά και σε άλλα παραδείγματα που είδαμε δεν φάνηκε να είναι μία η «σωστή» απάντηση, ενώ και κακή να ήταν η εξέλιξη, υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις. Αργά ή γρήγορα όμως έρχεται η ώρα για επιλογές που αλλάζουν τη ροή των πραγμάτων.
Πριν μπει στο μπαρ η Chloe συναντά έναν πωλητή και θέλει ένα από τα μπλουζάκια συγκεκριμένης μπάντας. Η τιμή δεν τη βολεύει, εκείνος της μιλά περίεργα και η ίδια αποφασίζει να πάρει το αίμα της πίσω, ρίχνοντας σε χαντάκι το αυτοκίνητο στο οποίο βρίσκεται το εμπόρευμα. Μετά το σαματά αυτόν, έχει την ευκαιρία να κλέψει το μπλουζάκι που ήθελε. Βρίσκει όμως και 200 δολάρια και ο παίκτης αποφασίζει και εδώ αν θα τα πάρει κι αυτά ή όχι. Στην περίπτωσή μας άρπαξε τα πάντα. Εντός του μπαρ η ηρωίδα επιχειρεί να αγοράσει «χόρτο» και συνειδητοποιεί ότι ήδη χρωστάει στον προμηθευτή της τα περισσότερα από τα χρήματα που μόλις έκλεψε. Μπορεί να ξεπληρώσει και να πάρει και το «πράμα», μπορεί και όχι. Εδώ πάγωσε η δράση και πήγαμε σε άλλη οθόνη, μιας και φτάσαμε σε σημείο καμπής. Μπορούμε να ξεχρεώσουμε και να αγοράσουμε ή και όχι. Δεν αγοράζουμε λοιπόν, η βραδιά κυλάει ποικιλοτρόπως και φτάνει το πρωί. Συνειδητοποιούμε ότι η Joyce, η μητέρα της Chloe πιέζεται οικονομικά, ο πατέρας της είναι άνεργος και τα έξοδα των σπουδών δεν βγαίνουν απαραίτητα. Εδώ ουσιαστικά το παιχνίδι δείχνει ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα χρήματα που κλέψαμε για να βοηθήσουμε. Βέβαια το πώς θα εξηγήσουμε ότι τα έχουμε στην κατοχή μας είναι ένα άλλο ζήτημα.
Επιστρέφουμε όμως στο προηγούμενο σημείο καμπής και αλλάζουμε οθόνη. Πληρώνουμε τελικά τα χρωστούμενα, έρχεται το πρωί και βγαίνουμε από το δωμάτιο και με μπλουζάκι που ξαφρίσαμε. Από το οποίο μπλουζάκι η Joyce καταλαβαίνει ότι η κόρη της λέει ψέματα ότι δεν βγήκε έξω χτες το προηγούμενο βράδυ. Άρα δεν μπορούμε να βοηθήσουμε οικονομικά και πιαστήκαμε και στα πράσα. Αλλάζουμε πάλι οθόνη και πάμε στο σχολείο και αποφασίζουμε να αγνοήσουμε το ότι έχουμε μάθημα, να αράξουμε στον προαύλιο χώρο. Έρχεται ο λυκειάρχης λοιπόν, έτοιμος για κήρυγμα. Κι επειδή το χασίς πήγε σύννεφο το περασμένο βράδυ, από τη μυρωδιά και μόνο μας παίρνει χαμπάρι και πάμε να μπλέξουμε περισσότερο.
Ωραία λοιπόν. Επιστροφή στο σημείο που φτάνουμε στο σχολείο. Τα λέμε με έναν όχι και τόσο έξυπνο φύλακα και μαθαίνουμε πού έχει κάτσει ένα άλλο «χασισόμουτρο» του σχολείου. Τον βρίσκουμε, εκφράζουμε την ανησυχία μας για τη μυρωδιά και μας ψεκάζει με αποσμητικό για να υπάρχει ελπίδα. Ύστερα ακολουθούμε την παραπάνω ροή, έρχεται ο λυκειάρχης και δεν μυρίζει κάτι που να του επιτρέπει να μας δημιουργήσει πρόβλημα. Προσπαθεί να πιέσει και πάλι όμως για γενικότερη προβληματική συμπεριφορά, και τότε είναι ώρα για backtalk και πάλι. Η Chloe δοκιμάζει το δρόμο του εκβιασμού και την απειλή για αποκάλυψη σε media και ο λυκειάρχης τσιμπάει διότι…είναι κι αυτός καλός άνθρωπος. Μιας και όλα αυτά συμβαίνουν νωρίς στο παιχνίδι, είναι δύσκολο να αντιληφθούμε αν οδηγούν σε κάτι ουσιαστικά διαφορετικό στο τέλος του επεισοδίου, η ομάδα ανάπτυξης όμως έχει πολλά σημεία που επηρεάζουν τη ροή των πραγμάτων, με τρόπο οργανικό και λογικό. Αυτό το στοιχείο, μαζί με το backtalk μπορεί να βγουν σε καλό. Πρέπει μιας και ο τίτλος δεν αναπτύσσεται από την ομάδα που ανέλαβε το πρωτότυπο -αυτή απασχολείται με το sequel- και το prequel αυτό φαίνεται να έρχεται βιαστικά. Δεν είναι παράξενο που δεν ξέρει κανείς τι να υποθέσει για μια κίνηση που φαίνεται σπασμωδική.
Η επίδειξη δεν διέλυσε κάθε σκεπτικισμό βέβαια. Τουλάχιστον μας έπεισε ότι κάποιος έχει πάρει στα σοβαρά την όλη ιδέα και δεν αποκλείεται να μας βγει και σε καλό…σε λίγες μέρες.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity