Κάθε division έχει κάποια βασικά χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν, είτε πρόκειται για παθητικές ιδιότητες είτε για πρόσβαση σε συγκεκριμένα είδη όπλων. Οι «τεθωρακισμένοι» για παράδειγμα είναι οι μόνοι που μπορούν να έχουν εκτοξευτές ρουκετών ως δευτερεύον όπλο, ενώ οι βουνίσιοι υποβοηθούνται στη στόχευση με sniper rifles, οπότε μπορούν να είναι πιο ακριβείς στην πράξη. Υπάρχει το γενικό levelling από εκεί και πέρα, εκείνο των όπλων αλλά και εκείνο των divisions. Στην τελευταία περίπτωση τα επίπεδα είναι 5 και στο τελευταίο κρύβονται τα πιο ενδιαφέροντα όπλα του εκάστοτε division. Δεν θα μπούμε σε μεγαλύτερο βάθος, διότι σε μια δοκιμή με απανωτά matches 2 ομάδων και 12 ατόμων, ούτε να καθυστερούμε τους πάντες είναι ευγενικό, ούτε να αγναντεύουμε το πέλαγο όταν φορτώσει το επίπεδο. Έτσι κι αλλιώς ο πρωταγωνιστής του build ήταν το War mode, το οποίο αναπτύσσει η Raven Software που έτσι κι αλλιώς λειτουργεί υποστηρικτικά στην Sledgehammer Games. Χοντρικά, πρόκειται για mini-campaign που αποτελείται από 3-4 διαδοχικά objectives και μετακίνηση από χάρτη σε χάρτη για το καθένα. Υποτίθεται ότι ο τελικός στόχος είναι ξεκάθαρος μεν, αλλά τα ενδιάμεσα σήματα είναι σημαντικά. Στο demo λοιπόν οι συμμαχικές δυνάμεις έπρεπε να φτάσουν σε ένα φυλάκιο με αντιαεροπορικά και να τα καταστρέψουν για να ανοίξει ο δρόμος για τους υπολοίπους. Ωστόσο όλα ξεκινούσαν στο κέντρο μιας πόλης όπου έπρεπε πρώτα να αντιμετωπιστεί η αφιλόξενη…υποδοχή. Στο επόμενο στάδιο έπρεπε να συνοδεύσουμε ένα τανκ που, υπό ιδανικές συνθήκες, θα έφτανε στον προορισμό του για να παράσχει βοήθεια από εκεί και πέρα. Παραπέρα έπρεπε να εξασφαλίσουμε τον έλεγχο ενός περάσματος για να χτίσουμε μια γέφυρα που θα κάνει τη ζωή μας ευκολότερη, πριν φτάσουμε τελικά στο φυλάκιο και γίνει κακός χαμός.
Μεταξύ των σταδίων υπάρχει ανάπαυλα, η εμπειρία είναι μεν ενιαία αλλά όχι αδιάκοπη, οπότε χωρούν προσαρμογές στο ενδιάμεσο. Χρειάζονται κιόλας διότι η έκβαση κάθε σταδίου έχει και κάποιες επιπτώσεις στο επόμενο, οπότε υπάρχει κι ένα κίνητρο παραπάνω να θέλει να επικρατήσει μια πλευρά έναντι της άλλης, πέραν από το τέλος της τρέχουσας μάχης. Αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο στην όλη ιδέα βέβαια, είναι πως αν είναι και γίνει η αρχή στο War Mode με ένα μικρό τέτοιο campaign, θεωρητικά, υπάρχει πάντα περιθώριο να προστεθούν επιπλέον κατά την πορεία του τίτλου στην αγορά. Δεν ξέρουμε βέβαια αν υπάρχει και τέτοια πρόθεση, πιστεύουμε όμως πως θα έχει ενδιαφέρον κάτι τέτοιο. Και η εντύπωση αυτή μας έμεινε από μια δοκιμή με αγνώστους και συνεννόηση-ανέκδοτο στην πράξη. Βέβαια, για να είμαστε ειλικρινείς, αποχωρήσαμε και με μια κάποια ανησυχία. Είδαμε, πετύχαμε και νιώσαμε πολλά kills με όπλα που δεν είναι λογικό να είναι τόσο ακριβή από κάποια απόσταση και πέρα. Καλά, χρυσά τα οπλοπολυβόλα, αλλά όχι για μονοκοπανιά headshot από 2 και 3 οικοδομικά τετράγωνα μακριά. Από την άλλη, ποιος ξέρει πότε ετοιμάστηκε αυτό το build, μένει και ενάμισης μήνας περίπου μέχρι την κυκλοφορία της τελικής έκδοσης, οπότε μπορεί να ανησυχούμε και χωρίς λόγο. Με το καλό και boots on the ground πάντως.
Θα έχει online spilt screen?
Δεν έχει διευκρινιστεί επισήμως από όσο ξέρω. Αν και βάσει παράδοσης οι πιθανότητες είναι καλές νομίζω.
η μαγεια του COD 2 δε θα ξαναβρεθει.. κυνηγι του ανεμου και ματαιοτητα... μακαρι να ειναι καλο αλλα...