Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Forgive Me Father Early Access Hands On Preview

*
Απαγορευμένα βιβλία, εφιαλτικά πλάσματα, απερίγραπτοι Θεοί και πολλά, μα πολλά, πλοκάμια... Ω ναι! Το Cthulhu Mythos επιστρέφει για να στοιχειώσει τα "όνειρά" μας ακόμα μια φορά και το Forgive Me Father θα καταφέρει να κάνει ένα τεράστιο, παρανοϊκό χαμόγελο να "χαραχτεί" στα πρόσωπα τόσο των οπαδών της Lovecraftκης μυθοπλασίας, όσο και στους λάτρεις των Old School FPS!



Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε με το Forgive me Father  είναι το υπέροχο art-style του παιχνιδιού… Είναι ξεκάθαρο ότι οι developers ήθελαν να "ξεφύγουν" από την πεπατημένη και να προσφέρουν κάτι πραγματικά το ξεχωριστό, εκμεταλλευόμενοι  το πόσο ευέλικτη είναι η Unreal Engine σαν μηχανή γραφικών. Η Byte Barrel έχει προσπαθήσει να φέρει το Forgive me Father  όσο πιο κοντά γίνεται στην αισθητική ενός comic book και το αποτέλεσμα, από κάθε άποψη, πραγματικά ξεχωρίζει! Και ενώ η χρήση των cel-shaded γραφικών θα μπορούσε από μονή της να κριθεί ως αρκετή, το development team αποφάσισε να πάει το όλο πράγμα ένα βήμα παραπέρα.



Βλέπετε, τόσο οι εχθροί όσο και τα λοιπά αντικείμενα που θα βρείτε διάσπαρτα στις πιστές του Forgive me Father , δεν χρησιμοποιούν «παραδοσιακά» 3D μοντέλα. Αντιθέτως, έχουν σχεδιαστεί ως 2D sprites, τα οποία θα μπορούσαν να έχουν ξεπηδήσει από τις σελίδες ενός pulp-fiction περιοδικού, σαν αυτά που φιλοξενούσαν τις ιστορίες του H.P Lovecraft, που αποτελούν και το setting του παιχνιδιού. Και αυτή η retro αισθητική στο οπτικό κομμάτι του Forgive me Father  δεν είναι τίποτα άλλο από ένα μικρό hint για τον συνολικό προσανατολισμό του τίτλου… Αυτό που δεν προσπαθεί σε καμία περίπτωση να κρύψει το Forgive me Father  είναι ότι οι βασικές του επιρροές είναι τα old school FPS τα οποία μεσουράνησαν  στα 90s και, από πολλές απόψεις, διαμόρφωσαν το είδος. Το υψηλό επίπεδο δυσκολίας, oι ξέφρενες μάχες, οι “τύποι” των εχθρών, τα όπλα σας που δεν χρειάζονται ποτέ reload… Ακόμα και το level design, αν και θα το ήθελα λιγότερο γραμμικό, με τις σύντομες, αυτοτελείς πίστες, παραπέμπουν στα FPS που βλέπαμε πριν από τρεις δεκαετίες, αποτελώντας ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενός neo-Retro τίτλου.



Βεβαία, οι developers έχουν προσθέσει μια σειρά από mechanics που δίνουν στο Forgive me Father τον δικό του χαρακτήρα. Όπως και σε σχεδόν όλους τους τίτλους που εξελίσσονται στο Cthulhu Mythos, έτσι και στο Forgive me Father  υπάρχει ένα sanity mechanic: Όσο πιο γρήγορα κάνετε διαδοχικά kills, τόσο αυξάνεται το madness του χαρακτήρα σας, κηρύσσοντας “mana” για διάφορα abilities που αποκτάει ο χαρακτήρας σας κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και, ταυτόχρονα, αυξάνεται η ζημία που κάνουν τα όπλα σας. Αν και είναι σχετικά απλοϊκός σαν μηχανισμός, σε ωθεί να παίζεις όσο πιο fast paced μπορείς ώστε να διατηρείς ψηλά το madness και να έχεις μεγάλο damage output, δίνοντας έναν έντονο ρυθμό στο παιχνίδι. Αυτό όμως που έχει πραγματικά ενδιαφέρον είναι το leveling system που δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε skill points σε κάθε όπλο, αλλάζοντας εντελώς τον τρόπο λειτουργίας του, μέσω ενός branching upgrade path από το όποιο πρέπει να επιλέξετε. Οι εντελώς διαφορετικές μορφές που μπορεί να πάρει το κάθε όπλο ανάλογα με το upgrade path που θα επιλέξετε, σε συναδόμενο με τα διάφορα abilities που θα αποκτήσετε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, μπορούν να προσφέρουν πολλές εναλλακτικές επιλογές στο playstyle, αυξάνοντας κατακόρυφα το replayability του τίτλου.



Από πάρα πολλές απόψεις, δεδομένου ότι ακόμα βρίσκεται σε early access, το Forgive me Father δείχνει πολλά υποσχόμενο. Τα γραφικά του είναι εντυπωσιακά, το performance είναι πραγματικά κάλο, οι ποικιλία των εχθρών και οπλών είναι θα σας ικανοποιήσει πλήρως, οι πιστές είναι αρκετές σε αριθμό… Ναι, δεν λείπουν  κάποιες "παιδικές" ασθένειες του τίτλου, αλλά αυτή τη στιγμή τουλάχιστον δείχνουν να περιορίζονται σε κάποια προβλήματα στο κομμάτι του χειρισμού μέσω controller, όπου υπάρχουν κάποιες αδικαιολόγητες «παραλήψεις» στο mapping, κάτι που λογικά θα έχει λυθεί με κάποιο patch. Με την Byte Barrel να υπόσχεται για το τελικό παιχνίδι έναν ακόμα playable χαρακτήρα με τα δικά του ξεχωριστά abilities και πολύ περισσότερες πιστές, με λιγότερο γραμμικό σχεδιασμό, όσοι είστε λάτρεις των fast-pased, old-school fps games, θα βρείτε στο Forgive me Father να σας περιμένει μια τρομακτική έκπληξη!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*