Όσοι εκ των παραγωγών ήταν πρόχειροι και μας καθοδηγούσαν δεν ξεχνούσαν να αναφέρουν σχεδόν σε κάθε ανάσα ότι πρόκειται για tactical shooter. Ο χαρακτηρισμός υποδηλώνει τον τυπικό ρυθμό του παιχνιδιού. Στον ένα χάρτη που δοκιμάσαμε, κινηθήκαμε νύχτα σε έπαυλη, οπότε από ατμόσφαιρα τα πράγματα ήταν λογικά κι αναμενόμενα. Μια ιδιαιτερότητα της δοκιμής ήταν πως η στροφή στο χώρο γίνεται μεν με αναλογικό μοχλό αλλά κατά 30 μοίρες τη φορά. Σε ερώτησή μας για το αν αν υποστηρίζεται full locomotion στην τελική έκδοση η απάντηση ήταν καταφατική. Και η αλήθεια είναι πως θέλαμε να το δοκιμάσουμε κι έτσι το παιχνίδι μιας και η γρήγορη εναλλαγή κατά 30 μοίρες τη φορά αποδείχθηκε πιο δυσάρεστη για το στομάχι μας από όσο περιμέναμε. Σίγουρα στα θετικά το ότι δοκιμάσαμε το Firewall με το PlayStation Aim Controller που προσφέρει καλύτερη γενικότερη αίσθηση και προσομοίωση στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, αφού οι περισσότερες επιλογές σε όπλα ταιριάζουν με τη διάταξή του. Τα όπλα με τα οποία καταλήγει ο καθένας εξαρτώνται από τις επιλογές του σε χαρακτήρα, ρόλο και loadout ασφαλώς. Και ό,τι κι αν διαλέξει κανείς, πάντα υπάρχουν κανονικές χειροβομβίδες όπως και χειροβομβίδες κρότου λάμψης.
Το πραγματικά ενδιαφέρον βέβαια προκύπτει από την αξιοποίηση της επιπλέον ελευθερίας που επιτρέπει ένα σύστημα VR. Μπορούσαμε να κρυφοκοιτάξουμε από γωνίες, να πυροβολήσουμε στα τυφλά, να εκτοξεύσουμε χειροβομβίδες και πάλι στα τυφλά, απλά ρυθμίζοντας γωνίες με τρόπο φυσικό και αναλογικό, στρέφοντας δηλαδή το Aim Controller και το κεφάλι μας αναλόγως. Το παιχνίδι με την προοπτική από γωνίες επιβάλλεται με οργανικό τρόπο, μιας και η ίδια η κίνηση στο χώρο είναι αργή για τα δεδομένα ενός τυπικού shooter, αλλά και λογική δεδομένου ότι πρέπει να κινηθούμε με προσοχή σε κλειστούς ή στενούς χώρους. Άλλωστε ποιος ανεβαίνει με φούρια μια σκάλα που οδηγεί σε πόρτα πίσω από την οποία μπορεί να μας περιμένει ο καλύτερος φίλος του gamer (shotgun); Μπορεί το Firewall: Zero Hour να είναι στημένο για multiplayer αλλά, ευτυχώς θεωρούμε, θα υπάρχει και δυνατότητα για single player και για τη χρήση bots. Είναι χρήσιμο διότι όσο μεγάλη κι αν είναι η εγκατεστημένη βάση του PSVR για τα δεδομένα της αγοράς VR, εξακολουθεί να μην είναι αρκετά μεγάλη ώστε να θεωρείται αυτονόητο ότι μπορεί να σταθεί τίτλος αποκλειστικά και μόνο για multiplayer.
Το σύστημα προόδου πάντως θα είναι ξεχωριστό για το multiplayer και το περίπου single player, κάτι που υπονοεί ότι το τελευταίο θα έχει μια κάποια δομή μέσα σε όλα, αντί να είναι το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο αλλά με bots. Βέβαια όλα αυτά θα ξεκαθαριστούν αργότερα. Το Firewall: Zero Hour αναμένεται μέσα στο 2018 και, κρίνοντας από τον τρόπο με τον οποίο μας παρουσιάστηκε, μάλλον θα είναι από τους τίτλους VR που θα «σπρώξει» περισσότερο η Sony. Για εμάς είναι ένα μόνο από τα πολλά previews που έχουμε στο πρόγραμμα για τίτλους του PSVR.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity