Τόσο για τους ίδιους τους δημιουργούς, όσο και για εμάς, η περιγραφή του Cobalt είναι δύσκολη υπόθεση για αυτό και τελικά χρειάστηκε και hands on εν μέσω της παρουσίασης. Βόλευε κιόλας. Δύο εκείνοι, δύο οι πρόχειροι δημοσιογράφοι, βγήκαν δυο ομάδες για local multiplayer. Και το Enternity ήταν στη σωστή ομάδα. Προτρέχουμε όμως. Στο Cobalt οι μηχανισμοί είναι σχετικά απλοί. Όλα γίνονται στις δύο διαστάσεις, σε σχετικά μικρά επίπεδα που δεν χρειάζονται πάνω από δύο “οθόνες” στην καθισιά τους και η δράση είναι το ζητούμενο. Κάθε παίκτης ελέγχει και από έναν super deformed character. Τρέχει, κάνει άλμα, μονό ή διπλό, πετάγεται από τοίχο σε τοίχο, από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. Μπορεί ακόμη και να πατήσει πάνω στους τοίχους. Υπάρχουν και όπλα όμως. Πότε για μικρές αποστάσεις, πότε πυροβόλα για μεγάλες, όλα όμως φαίνονται λιλιπούτεια και σχεδόν χαριτωμένα χάρη στο σουλούπι των παράξενων χαρακτήρων. Παρά ταύτα το roll και το bullet time είναι οι μηχανισμοί που κάνουν τη διαφορά. Όταν κινούμαστε κανονικά, τα πυρά και οι επιθέσεις κατευθύνονται ανάλογα με τον προσανατολισμό μας. Όταν όμως κάνουμε roll και επιχειρούμε ταυτόχρονα να πυροβολήσουμε ενεργοποιείται υποβοήθηση στόχευσης και τα πυρά κατευθύνονται, εν μέσω κίνησης, είτε προς κάποια χειροβομβίδα ή κάτι άλλο δυσάρεστο που έρχεται προς το μέρος μας, είτε προς τον κοντινότερο αντίπαλο. Υπάρχει συγκεκριμένο σκεπτικό από την ομάδα εδώ, αφού το ζητούμενο είναι να μπορεί να επικεντρωθεί ο παίκτης στην κίνηση, στη μανούβρα που θέλει να κάνει, χωρίς να περιπλέκεται το σύστημα στόχευσης, χωρίς να είναι ανούσια κάθε απόπειρα επίθεσης κατά το roll. Δέχεται πάντως ότι η ιδέα χρειάζεται συνήθεια, ο παίκτης πρέπει να αρχίσει να εμπιστεύεται το μηχανισμό αυτό ώστε να αφεθεί τελικά στη ροή του παιχνιδιού.
Το bullet time από την άλλη ενεργοποιείται αυτόματα και είναι…τοπικό. Όταν ο κίνδυνος είναι πολύ κοντά (όπως μια χειροβομβίδα), ο χρόνος επιβραδύνεται αλλά μόνο για τον παίκτη που κινδυνεύει. Όλοι οι υπόλοιποι συνεχίζουν σε κανονική ταχύτητα. Φαντάζεστε πόσο περίεργο φαίνεται αυτό σε κάποιον…περαστικό. Υπάρχει tutorial, story mode (απορούμε κι εμείς σε κάποιο επίπεδο), arcade mode και, πάνω από όλα, challenges. Η μάχη, η ταχύτητα, το score και τα leaderboards είναι οι πρωταγωνιστές, σε όποιο mode και αν εστιάσει κανείς. Ακόμη και στις περιπτώσεις που κάποια challenges απευθύνονται σε έναν παίκτη, κάνει και πάλι για παρέα, αφού ο καθένας μπορεί να παίξει με τη σειρά του, με απλές πάσες του χειριστηρίου μεταξύ των παικτών. Στην τελική έκδοση θα υπάρχει deathmatch, ομαδικό αλλά και free for all, team strike χωρίς respawn με επιρροές από CounterStrike (λόγια των δημιουργών όχι δικά μας), Capture The Flag αλλά και Survival Mode όπου οι εχθροί έρχονται κατά κύματα, ο εξοπλισμός αναβαθμίζεται στην όποια ανάπαυλα και μπορείτε να παίξετε μόνοι ή με παρέα. Συμπληρωματικά objectives θα ξεχωρίζουν τους περαστικούς από τους ψυχαναγκαστικούς.
Εμείς πάντως το ρίξαμε στο Capture The Flag. Παρότι κουρασμένοι, τα rolls ήταν πολλά και η σφαγή…κωμική. Δεν ξέρουμε τι εντύπωση θα μας κάνει το Cobalt στην τελική του μορφή, σίγουρα όμως θα θέλει καλή παρέα στον ίδιο χώρο για να πάρει ζωή.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity