Πολλά μπορούν να ειπωθούν για το London Studio της Sony αλλά αργά ή γρήγορα το απόσταγμα είναι συγκεκριμένο: έχει περάσει από πολλά είδη αλλά τη θυμόμαστε περισσότερο από ατυχή πειράματα όπως το The Getaway, This Is Football, Singstar. Τίτλοι για το EyeToy βρίσκονται κυρίως όμως στη λίστα με τις παραγωγές της και, ως προς το PSVR, πήραμε γεύση από τις ιδέες της ομάδας με το PlayStation VR Worlds. Όπως μας είπε εκπρόσωπος της ομάδας, από το PlayStation VR Worlds ξεχώρισε, προφανώς, το London Heist, μια γραμμική μεν εμπειρία αλλά με δράση εδώ κι εκεί και καλά production values. Άρα ξεχώρισε αυτό που έχει μεγαλύτερη συγγένεια με το The Getaway. Οπότε πάρθηκε η απόφαση να αξιοποιηθεί κάπως αυτό το συμπέρασμα και προϊόν της απόφασης αυτής θα είναι το Blood & Truth.
Λογικά θα ακούσετε ότι πρόκειται για cover shooter, ωστόσο η αίσθηση που αφήνει παραπέμπει πολύ περισσότερο σε on-rails shooter. Η κίνηση ενθαρρύνεται αλλά τόσο σε κλειστούς όσο και σε ανοιχτούς χώρους είναι δυνατή από σημείο σε σημείο κάλυψη, ακόμη βέβαια κι αν αυτό σημαίνει γωνία τοίχου. Καμιά φορά βέβαια μπορεί να σημαίνει και πανικόβλητο τρέξιμο σε μεγάλο διάδρομο. Σε κάθε τέτοιο σημείο ο παίκτης μπορεί να σκύψει αν θέλει, αλλά η κίνηση του κεφαλιού και των χεριών του αποτυπώνεται αναλογικά, από το headset και ζεύγος από PS Move αντίστοιχα. Το σημαντικό είναι πως η κίνηση αυτών των δύο είναι ελεύθερη ό,τι και να συμβαίνει στην οθόνη, σε ό,τι αυτόματη διαδρομή και αν έχει μπει ο χαρακτήρας μέσα από τα μάτια του οποίου βλέπουμε τα πάντα ασφαλώς. Με πιστόλι στο χέρι και την ελευθερία που αναφέρθηκε μπορούμε να πυροβολήσουμε στα τυφλά, στοχεύοντας με τη βοήθεια του laser pointer και από ό,τι γωνία είναι τεχνικώς εφικτή. Το ίδιο ισχύει και την ώρα που κινούμαστε στο χώρο, οπότε τότε μιλάμε όντως για on-rail shooter.
Ο χαμός που γίνεται επίσης παραπέμπει σε on-rails shooter, όχι σε κάτι με παραπάνω τακτική. Φυσικά και υπάρχουν κάποια ζητούμενα για να αλλάζει κάπως ο ρυθμός, όπως η τοποθέτηση εκρηκτικών σε συγκεκριμένα σημεία καθώς «τρέχει» η μάχη. Με το δεύτερο PS Move στο αριστερό χέρι τι γίνεται όμως; Αυτό λοιπόν είναι αφιερωμένο σε γεμιστήρες όπως φαίνεται. Αν κοιτάξει προς τα κάτω ο παίκτης, βλέπει ουσιαστικά και στο στέρνο του. Στα αριστερά υπάρχει θηκάρι για το πιστόλι αλλά και πρόχειρος γεμιστήρας. Πάντα υπάρχει έτοιμος γεμιστήρας σε αυτήν τη θέση πάντως. Το πιστόλι μπορεί να μπει στο θηκάρι, αν και δεν χρειαζόταν και τόσο τέτοια κίνηση. Όμως με το αριστερό μπορείτε να παίρνετε γεμιστήρα και να τον κουμπώνετε στη λαβή του πιστολιού. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να γίνει reload και μακράν η πιο διασκεδαστική διαδικασία κατά τη δοκιμή. Και μάλλον στην αίσθησή της ποντάρει το London Studio.
Μπορεί να καταδιώξαμε, να μας καταδίωξαν, να γεμίσαμε τρύπες τα πάντα, αλλά αυτή η κίνηση μας έμεινε. Διότι μπορεί να γίνει και στα τυφλά. Μόλις συνηθίσαμε τη θέση του γεμιστήρα ώστε να πηγαίνει το χέρι αυτόματα, όντως καταλάβαμε δήλωση του developer που προλόγισε τη δοκιμή: στόχος είναι να θυμηθεί ο παίκτης τον John McClane του Die Hard. Στην πράξη λοιπόν είχαμε την προσοχή μας στο χώρο, στους στόχους και γεμίζαμε με στιλ το πιστόλι που φροντίζαμε να αδειάζει με περίσσια ευκολία. Το θέμα βέβαια είναι κατά πόσο η αίσθηση αυτή μένει διασκεδαστική από την αρχή μέχρι το τέλος, κάτι που θα εξαρτηθεί τόσο από τη διάρκεια του παιχνιδιού όσο και από τη φαντασία της ομάδας. Κανένα πρόβλημα δεν έχουμε να τρέχουμε αυτόματα, να γυρίζουμε να κοιτάξουμε πίσω και να πυροβολούμε στα τυφλά σε άλλη πλευρά, χρειάζεται όμως και τρέλα από on-rail shooter, όχι από tactical cover shooter για να μην παλιώσει το «αστείο». Έστω, βρετανικό χιούμορ. Μας κάνει κι αυτό.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity