Όπως είναι ήδη γνωστό, ο τίτλος μας ταξιδεύει στο 494 π.Χ. και στην Αρχαία Αίγυπτο, εκεί που το ελληνικό και το ρωμαϊκό στοιχείο κάνουν έντονη την εμφάνισή τους. Ο Bayek και η Aya είναι οι δύο πρωταγωνιστές του τίτλου, με στόχο να τα βάλουν με την σέκτα Order of the Ancients, μια οργάνωση που θέλει να χειραγωγήσει το βασιλιά της Αιγύπτου και να πάρει τον έλεγχο της περιοχής, περιορίζοντας την ελευθερία των κατοίκων της. Οι λόγοι που η ομάδα ανάπτυξης επέλεξε την περιοχή της Αιγύπτου ήταν δύο, όπως μας εξήγησαν οι υπεύθυνοι στο πλαίσιο ενός σύντομου briefing: η μεγάλη έκτασή της και η ποικιλία στο έδαφος και το περιβάλλον.
Με βάση αυτά τα δεδομένα λοιπόν, ο παίκτης θα συναντήσει σε αυτό το ταξίδι πολλούς διαφορετικούς NPCs, αλλά και αρκετά ζώα που εμπλέκονται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο στη δράση. Όπως σημειώθηκε χαρακτηριστικά, ο κόσμος της Αιγύπτου (όπως παρουσιάζεται μέσα στο game) είναι ιδιαίτερα ζωντανός και αυτό φαίνεται από τις πρώτες βόλτες που θα κάνει ο παίκτης. Για το κομμάτι της ιστορικής ακρίβειας, η Ubisoft χρησιμοποίησε εξειδικευμένο προσωπικό (Ακαδημαϊκούς και ιστορικούς) που έχει μελετήσει την Αρχαία Αίγυπτο και ειδικά φέτος αποφάσισε να ενσωματώσει ένα εκπαιδευτικό κομμάτι στο παιχνίδι.
Όπως καταγράψαμε και στο σχετικό νέο μας, το Assassin’s Creed Origins θα προσφέρει το Discovery Tour mode, το οποίο θα βασίζεται σε τμήματα της κεντρικής ιστορίας και θα παρουσιάζει τα ιστορικά γεγονότα όσο ο παίκτης πλοηγείται στα διάφορα σημεία του επιπέδου. Όλοι οι μηχανισμοί μάχης θα απουσιάζουν από αυτό το τμήμα, με απώτερο σκοπό να γίνει εύκολα χρήση του λογισμικού για εκπαιδευτικούς λόγους σε σχολεία και κολέγια.
Αλλαγές έχουμε και στο μηχανισμό μάχης, αλλά και στο gameplay γενικότερα, ενώ πολλές είναι οι αποστολές που θα έχουν πλέον σημασία στην εξέλιξη της ιστορίας. Ειδικά για το πρώτο κομμάτι, φάνηκε από την επαφή μας με το παιχνίδι πως πλέον υπάρχει καλύτερη ροή στη δράση και έχουμε ξεφύγει από το κλασικό συνδυασμό αποφυγής χτυπήματος/επίθεσης. Περισσότερα για το gameplay έχουν καταγραφεί από το σχετικό Assassin’s Creed: Origins preview που έκανε ο Μάνος Βέζος στην Gamescom. Αυτό που μένει σαν συμπέρασμα πάντως είναι πως η Ubisoft δημιούργησε έναν εντυπωσιακό κόσμο, χρησιμοποιώντας τεχνικές και μηχανισμούς που έχουμε δει σε πολλά άλλα παιχνίδια (όπως το Destiny 2 και το Far Cry). Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας από την παρακάτω 1 ώρα δράσης που καταγράψαμε στην έκδοση του Xbox One X.
Assassin's Creed Origins London Event GameplayΔείτε 1 ώρα gameplay από το Assassin's Creed Origins, όπως το καταγράψαμε σε έκδοση Xbox One X και στο πλαίσιο εκδήλωσης που έγινε στο Λονδίνο. Μάθετε περισσότερα για το παιχνίδι στο https://enternity.gr/5axsB
Posted by EnternityGR on Wednesday, 4 October 2017
Σίγουρα έχει ρίξει δουλειά η Ubisoft. Είναι ένα μεγάλο στοίχημα για μία τεράστια σειρά. Η άποψη μου είναι πως το Assassins Creed δεν πέθαινε αλλά δεν γινόταν να βγαίνουν τίτλοι βιαστηκά και κάθε χρόνο. Προσωπικά θέλω καλύτερο σενάριο στο campaign. Πάντα υπήρχε στη σειρά ωραίο gameplay και ωραίο περιβάλλον αλλα στο σενάριο στους τελευταίους τίτλους δεν καταλαβαίναμε τι παίζαμε...
οπτικά έχει γίνει απίστευτη δουλειά! Και τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς είχαν ιστορικά στοιχεία, απλά εδώ ελπίζω να ασχοληθήκανε πολύ πιο σοβαρά και εις βάθος με τα εν λόγω στοιχεία και με την εξερεύνηση και το σενάριο, και να μην καταλήξει και αυτό επιφανειακό, με όμορφο περιβάλλον και μάχες και τίποτα άλλο
Φανταστικό παιχνίδι μας φέρνει σε μια άλλη εποχή που έχει μια μεγάλη ιστορία. Πολλή καλή δουλειά από την πλευρά της Ubisoft, κάθε μέρα μας εκπλύση με νέα πράγματα και την ευχαριστούμε γι' αυτό.