Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GameUp: To Star Wars και οι δύο πλευρές της Δύναμης

*
Στο νέο επεισόδιο του GameUp ο Ηλίας Παππάς αναλύει το φαινόμενο του Star Wars με ένα παράλληλο ταξίδι στην ιστορία των ταινιών και των games.

Χαίρετε, χαίρετε.


Στο νέο επεισόδιο του GameUp επιχειρώ κάτι που ήθελα να κάνω πολύ καιρό και το έχω συζητήσει με πολλούς φίλους ανά τα χρόνια: μία συνολική επισκόπηση και ανάλυση του κινηματογραφικού Star Wars και του Star Wars στα videogames.

Η περίοδος δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Μόλις έχει ολοκληρωθεί η εποποιία των εννέα ταινιών και έχει κλείσει ένας κύκλος που περιλαμβάνει, ενώνει και σηματοδοτεί διαφορετικές γενιές, διαφορετικές αγορές και διαφορετικές κουλτούρες. Αν και ακούγεται τρομακτικό και ο κίνδυνος να χαθεί κάποιος σε αυτό το λαβύρινθο είναι μεγάλος, προσωπικά πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο η εξερεύνησή του. Διότι, όσο και να θέλουμε να εστιάζουμε στα αρνητικά ή στα θετικά, ένα πράγμα παραμένει αναμφισβήτητο: το Star Wars έχει παίξει καταλυτικό ρόλο στις ζωές μας και στον κινηματογράφο.

Και όχι μόνο.

Το Star Wars έχει παίξει και σημαντικό ρόλο στη βιομηχανία των videogames, με τίτλους-σταθμούς που έχουν αλλάξει την έννοια της κινηματογραφικότητας στο σχεδιασμό αλλά και στην αφήγηση. Πλέον, υπό την αιγίδα της Disney, φαίνεται ότι προσπαθεί να επιστρέψει στις επιτυχίες, ακόμα και αν το πηδάλιο παραμένει στα χέρια της ΕΑ. Το πρόσφατο Star Wars Jedi: Fallen Order αλλά και το Star Wars Squadrons δείχνουν ότι η παντοδύναμη εταιρεία νιώθει πλέον την πίεση από την μαμά του Mickey, καθώς έχει προσπαθήσει να στηριχτεί εκ νέου στις παραδοσιακές δυνάμεις του franchise.

Ποιες είναι όμως αυτές οι παραδοσιακές δυνάμεις και πώς έχει καταφέρει το Star Wars να παραμείνει στο μυαλό μας και στις οθόνες μας, ακόμα και όταν έχουμε βγει από το σινεμά ή κλείσει την κονσόλα μας; Πώς δημιουργήθηκε το φαινόμενο του κινηματογράφου και πώς εξελίχθηκε μέσα από τις τριλογίες του; Τι άλλαξε στον τομέα της αφήγησης για το είδος των φανταστικών ταινιών και πώς διαμόρφωσε το χώρο των οπτικών εφέ; Ποιο ήταν το πραγματικό ταξίδι του George Lucas και τι κρύβεται πίσω από τη συμφωνία της Disney;

Ποια, εν τέλει, ήταν η πορεία των videogames και πώς στήριξαν τόσο τη βιομηχανία μας όσο και την ουσία του ίδιου του franchise;



Σε αυτό το παράλληλο ιστορικό ταξίδι με βοηθάει ο Νίκος Παπακωνσταντίνου, βετεράνος κριτικός στο χώρο των videogames και μία από τις κορυφαίες αυθεντίες του Star Wars στην Ελλάδα. Ο Νίκος είναι Γενικός Γραμματέας της επίσημης Ακαδημίας Star Wars στη χώρα μας (Star Wars Hellenic Academy) και εξαιρετικός cosplayer, ικανός να φέρει πληροφορίες στο φως που πιθανά να μην έχετε ακούσει ποτέ.

Μαζί του δοκιμάζω ένα παράλληλο ταξίδι που δεν μπορείτε να βρείτε αλλού, καθώς σκάβουμε στα τούνελ του φαινομένου του Lucas για να εντοπίσουμε πώς αλληλοσυμπληρώνονται οι δύο πλευρές της Δύναμής του:  ταινίες και videogames.



Περισσότερα όταν πατήσετε το play.

Να είστε καλά και μη ξεχνάτε: wars do not make one great.

Μην παραλείπετε να στηρίζετε τόσο το Ορυχείο όσο και το podcast του, GameUp. Πατήστε λοιπόν τα links και γίνετε συνδρομητές. Επίσης, μη ξεχνάτε να αφήνετε μια αξιολόγηση, μας βοηθάει πολύ. Τέλος, μη τυχόν και σας διαφύγει να διαβάσετε το τελευταίο ‘Ορυχείο’ που τάραξε τα νερά με την ανάλυση στο μεγάλο πρόβλημα που ακούει στο όνομα fanboys.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον σπόνσορά μας, την κορυφαία εταιρεία ασύρματου internet στην Ελλάδα, Sky Telecom.

GameUp (Apple)
GameUp (Spotify)

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*