To τελευταίο studio που εξαγοράστηκε από τη Sony ήταν η Sucker Punch το 2011, που τότε είχε ήδη στο βιογραφικό της την επιτυχία του InFAMOUS franchise και πλέον εργάζεται για την ανάπτυξη του επερχόμενου Ghost of Tsushima. Επιπλέον, ο Ryan δήλωσε πως η συνεργασία με τη Microsoft επεκτείνεται πέρα από το game streaming και οτι στο μέλλον όλο και περισσότεροι τίτλοι θα σχεδιάζονται έχοντας ως προτεραιότητα τα έσοδα από επιπλέον περιεχόμενο μετά το λανσάρισμα.
Με άλλα λόγια η έννοια του Games as Service, θα βρει ακόμα μεγαλύτερη πρακτική εφαρμογή.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity