Πιο συγκεκριμένα, το άρθρο μιλά για το πως άλλαξε η δομή των αποστολών και πως η ομάδα ανάπτυξης διαφοροποίησε τελείως τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες θα αναλάμβαναν νέα missions όταν θα κυκλοφορούσε το παιχνίδι. Ο Kotajima σημείωσε πως το αρχικό σκεπτικό ήθελε τους παίκτες να αναλαμβάνουν μία νέα αποστολή τη φορά από το hub του Neuron Headquarters. Θα έπρεπε δηλαδή να κατευθυνθούν στο Neuron HQ, να ξεκινήσουν μια αποστολή, να την ολοκληρώσουν, κι ύστερα να επιστρέψουν στο hub για να ξεκινήσουν την επόμενη.
Όσο η ανάπτυξη του Astral Chain προχωρούσε, η ομάδα κατάλαβε πως έτσι δεν τόνιζε αρκετά το theme του να εκτελεί κανείς καθήκοντα αστυνομικού, το οποίο απαιτεί εξερεύνηση για στοιχεία και αλληλεπίδραση με ανθρώπους. Έτσι, η ομάδα αποφάσισε να φτιάξει τα levels και τις υποθέσεις λίγο “πιο ανοιχτά”, αφήνοντας τους παίκτες να εστιάσουν στο βασικό τους στόχο, διατηρώντας τη δυνατότητα να κοιτάξουν και άλλες αποστολές ή άλλα tasks. Αυτό μάλιστα επέτρεψε τη δημιουργία ακόμα περισσότερων side missions.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity