Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Διακοπή συνεργασίας Nortec Multimedia - Nintendo of Europe

Πριν από λίγα λεπτά μας έφτασε η παρακάτω ανακοίνωση από τη Nortec Multimedia.

"Αγαπητοί Συνεργάτες και Φίλοι,
Όπως γνωρίζετε όλοι, η Nortec Multimedia άντεξε την αδυσώπητη οικονομική κρίση που πλήττει τη χώρα τα τελευταία 6 χρόνια. Ακόμα και σήμερα η εταιρία παραμένει αδάνειστη και υγιής. Όμως, μια σειρά σημαντικών εμπορικών θεμάτων που έχουμε με τη Nintendo μας υποχρεώνουν να βάλουμε ένα τέλος σ’ αυτή τη μακροχρόνια συνεργασία. Ως εκ τούτου, με την παρούσα και προς μεγάλη μας θλίψη σας ενημερώνουμε ότι η συνεργασία μας με τη Nintendo τελειώνει στις 31-12-2015.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας σε όλους τους συνεργάτες μας για την εγκάρδια και συνεχή υποστήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια και φυσικά στους καταναλωτές και οπαδούς των προϊόντων μας. Επίσης, ευχόμαστε θερμά στη Nintendo τα καλύτερα για τα μελλοντικά της σχέδια και δραστηριότητες στην Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκανική.
"

Με τη συγκεκριμένη ανακοίνωση λοιπόν φτάνει το τέλος μιας από τις πλέον μακρόχρονες σχέσεις εισαγωγέα με προμηθευτή της Ελλάδας. Μείνετε συντονισμένοι, καθώς θα προσπαθήσουμε να μάθουμε ακόμα περισσότερες λετπομέρειες σχετικά με το μέλλον της Nortec, αλλά και αυτό της Nintendo στην Ελλάδα από τις αρχές του επόμενου έτους.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
70 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • vonzuchter
    • Με διαφορα η ειδηση της χρονιας στο χωρο του βιντεογκεημινγκ για τη χωρα μας... Ας ελπισουμε η Nortec να βρει καποιο αντικειμενο ωστε να συνεχισει να υπαρχει

    • vonzuchter
    • ξερω οτι εχει δραστηριοποιηθει και αλλου και εισαγει και διανεμει και αλλα προιοντα αλλα δε ξερω απο εκει το τζιρους κανει και κατα ποσο εξαρτημενη ηταν απο τη Νιντεντο

    • Roronoa
    • Ωχ..
      Για να δουμε τι θα γινει τωρα με τα προιοντα της nintendo στην ελλαδα.
      Την λυση της συνεργασιας την εκανε η ιδια η nortec; Τι αλλες ασχολιες εχει η Nortec; Παντα την ειχα συνδυασμένη με την Nintendo.
      Δεν το περιμενα αυτο..

    • Arty2
    • @Tanno Οι βαρουφακισμοί δεν είναι στο πεδίο του νοητού σε επιχειρηματικές συνεργασίες.
      Αυτό το γεγονός είναι πλήγμα και για το Ελληνικό κοινό που μένει στον αέρα, αλλά και για τους υπαλλήλους της εταιρείας.

      Τέλος εποχής λοιπόν. Πολύ φοβάμαι πως το κενό θα αργήσει να αναπληρωθεί…

    • NinteNikos
    • RIP NORTEC. Εγώ δεν ήμουν για πολύ καιρό ευχαριστημένος από το e-shop της. Για να δούμε τι θα γίνει με τους πόντους και τις μεγάλες κυκλοφορίες που πλησιάζουν

    • lovesfool
    • Κρίμα. Πραγματικά δυσάρεστο νέο. Τέλος εποχής, με όχι καλό τρόπο.

      Καλή τύχη στα παιδιά που εργάζονταν στην εταιρία. Οι εποχές είναι οι πλέον δύσκολες για να αντιμετωπίσει κανείς τέτοια κατάσταση.

    • yaponvezos
    • @commenter

      Nintendo Hellas; Πιστεύω ότι έχεις μεγαλύτερη πίστη από όση αξίζει στην ανθρώπότητα.

      Κατά τα άλλα, είμαστε όλοι κόκαλο προφανώς.

    • Sephiroth
    • Nintendo Hellas/Greece δεν παίζει ούτε σε 200 χρόνια παιδιά, ξεχάστε το αυτό το σενάριο ;)

      Περισσότερα για το θέμα σύντομα, μαζεύουμε πληροφορίες από το μεσημέρι

    • V.for.Veteran
    • To "και τι μας νοιάζει" πραγματικά μου προκαλεί θλίψη! Πραγματικά, κάθε μέρα απογοητεύομαι ολοένα και περισσότερο. Είναι δυνατόν σε τέτοιες εποχές να λέμε και τι μας νοιάζει;;; Ίσως από αυτή την εξέλιξη κάποιοι άνθρωποι... ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΛΕΩ! Να βρεθούν στο δρόμο!!! Η Nintendo είναι αυτή που είναι εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά από που και ως που να μπει στη διαδικασία localisation για την ελληνική αγορά (για κάτι που... θυμίζει αγορά τέλος πάντων).

      "Δανείζομαι" ένα μικρό κομμάτι από άρθρο του Π. Παπαπαύλου που γράφτηκε το 2013!!!: "Υπάρχει ένα πολύ σοφό ρητό που λέει πως η αλήθεια είναι σκληρή και πονάει. Κάτι τέτοιο σαφώς και εφαρμόστηκε πλήρως την εβδομάδα που κλείνει, καθώς το μεγαλύτερο μέρος της κοινότητας του gaming κατάλαβε το πόσο μικρή είναι αυτή η αγορά, μετά τις σχετικές ανακοινώσεις και της Sony. Κατάλαβε πόσο μικρή είναι αυτή η αγορά, από την οποία ζητάει ολοένα και περισσότερα, περιμένει υπότιτλους και μεταγλωττίσεις, ελληνικά εγχειρίδια και διάφορες άλλες παροχές. Ήταν πραγματικά ένα σκληρό μήνυμα προς όλους μας, αλλά σίγουρα πόνεσε αρκετά αυτούς που ακόμη δε συνειδητοποιούν το τι είναι η Ελλάδα, τι σημαίνει ελληνική πραγματικότητα στο retail και τι ακριβώς αγώνα δίνουν όσες εταιρείες καταφέρνουν τελικά να φέρουν τα προϊόντα τους πιο κοντά στον καταναλωτή στη χώρα μας." Βρισκόμαστε τέλη 2015 και τα πράγματα είναι ακόμα πιο σκατά!!! Σίγουρα λοιπόν, το μόνο που έχουμε να κάνουμε, είναι, τουλάχιστον, να μη λέμε "και τι με νοιάζει εμένα"... θλίψη... δεν υπάρχει σωτηρία....

      Όσοι δεν το έχετε διαβάσει, διαβάστε το εδώ: http://www.enternity.gr/Article/%CE%97-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CE%B5%CE%B9/18459.html

    • Alias
    • Παγωτο εμεινα. Αξιζε κατι καλυτερο στη Νορτεκ. Καλο κουραγιο σε οσους χασουν τη δουλεια τους

    • ehnikaras
    • Κάποιοι άνθρωποι κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους και κάποιοι άλλοι σφυρίζουν αδιάφορα στο δικό τους ρυθμό. Έλεος.

    • Blackstorm
    • Να ενημερώσω κάποιους ότι στις ελληνικές εταιρείες διάθεσης Videogames δουλεύουν άνθρωποι και όχι στρουμφάκια. Επίσης ότι συνήθως τη ρήξη την κάνει ο δυνατός, όχι ο αδύναμος.

      Από εκεί και πέρα ναι έχω μείνει ξερός. Έχω φάει ψωμάκι εκεί μέσα, δούλεψα στη Nortec για 2,5 χρόνια και η εξέλιξη με αφήνει λίγο άγαλμα κυρίως λόγω των παιδιών που χάνουν τη δουλειά τους. Πάντως με τις λίγες γνώσεις μου δεν ήταν μια εξέλιξη που απέκλεια. Τέλος πάντων, θα μάθουμε περισσότερα και θα δούμε.

    • Arty2
    • Επιστρέφω και το ξαναδιαβάζω, για να βεβαιωθώ ότι δεν φαντάζομαι πράγματα.
      Η κατάσταση μετά τα capital controls ήταν δύσκολη όπως είχε φανεί με τις τελευταίες κυκλοφορίες, όμως αυτό δεν το περίμενα. Αναμένουμε ενημέρωση…

    • grcpan
    • Καλή δύναμη σε όσους χάσουν την δουλειά τους, κάτι που δυστυχώς σίγουρα θα συμβεί. Πέραν του ότι το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της Nortec ήταν τα προϊόντα της Nintendo, υπάρχει και προσωπικό για service και γενικά customer support που δε θα τους είναι πια χρήσιμο.

      Δυστυχώς οι καιροί είναι πολύ άσχημοι για την χώρα μας και αυτό προφανώς πλήττει την επιχειρηματικότητα στο μέγιστο βαθμό.

      Μακάρι να βρεθεί κάποιος άλλος να αναλάβει την εισαγωγή πλέον, να ανοίξουν νέες θέσεις εργασίας και να έχουν και οι Nintendo fans εύκολη πρόσβαση στα αγαπημένα τους προϊόντα.

    • dawnstar
    • Η nintendo το εχει πνιξει ασχημα πολυ καιρο,το e-shop της νορτεκ ειναι για τα πανηγυρια αλλα ειναι ετσι επιτηδες οσοι ειχαν παρτιδες με την νορτεκ εννοω καταστηματα ηταν ολοι ευχαριστημενοι καλη δυναμη στην νορτεκ καο ελπιζω να καταφερουν να βρουν κατι αλλο ωστε να μην υπαρξουν απολυσεις

    • gkarako
    • Ασχημα νεα για τους υπαλληλους της εταιριας, ευχομαι να ειναι ελαχιστοι αυτοι που θα χασουν την δουλεια τους η μακαρι και κανενας, αν και δεν το πιστευω.
      Απο εκει και περα πρεπει να μαθουμε τι θα γινει με τα προιοντα της νιντεντο στην χωρα μας, και φυσικα με το service και γενικα με την υποστηριξη. Θελω να πιστευω οτι θα βρεθει καποια λυση..
      Η δουλεια φανηκε με τα καπιταλ κοντρολς και την δυσκολια να φερει τα παιχνιδια η νορτεκ, κατι που δειχνει οτι η ιδια η νιντεντο δεν ειχε διαθεση να βοηθησει, μπορει και να κανω λαθος, αλλα αυτη την αισθηση ειχα και νομιζω οτι αυτη η εξελιξη το επιβεβαιωνει.
      Τι να πω, καλο κουραγιο στα παιδια εκει μεσα που φανταζομαι θα ειναι μεσα στο αγχος...

    • yaponvezos
    • @commenter

      Θυμάμαι. Δυστυχώς θυμάμαι και τι ισχύει τα τελευταία χρόνια στην Τουρκία που, όσο να πεις, είναι πιο ενδιαφέρουσα, σε τζίρο, αγορά από τη δική μας.

    • V.for.Veteran
    • "Όσοι νομίζουν ότι είμαι μικρόψυχος, για διαβάστε παλαιότερα άρθρα για να δείτε γιατί εννοούσα ότι εννοούσα. Να ΜΗΝ σας προκαλεί θλίψη. Δεν θλίψατε καθόλου όταν η Nintendo δεν κατέβασε την τιμή των παιχνιδιών στην Ελλάδα, ενώ το έκανε σε άλλες χώρες; Δεν θλίψατε και για τους άλλους προαναφέρθεν λόγους;"

      Συ Είπας Tanno. Και θλίβομαι ακόμα πιο πολύ...

      Κάποιοι κατά πάσα πιθανότητα θα μείνουν χωρίς δουλειά, ξαναλέω.

    • Volga
    • H NORTEC θεωρώ οτι θα μπορεί να ανταπεξέλθει. Άλλωστε δεν ήταν τα μόνα έσοδά της από Nintendo products. Εισαγωγική εταιρία είναι και μπορεί να κλείσει οτι συμφωνία θέλει.

      Το ΒΑΣΙΚΟ θέμα είναι τι θα κάνει η ίδια η Nintendo με το κομμάτι της Ελλάδας.
      Αν δηλαδή θα ενταχθεί σε κάποια άλλη εταιρία ή αν θα θεωρηθεί κομμάτι της "μαμάς" Nintendo Europe.

      @commenter
      Την εγγύηση την αναλαμβάνει η ίδια η Nintendo. Δεν εχει σχέση η Nortec. H Nortec απλά εξουσιοδοτημένος επισκευαστής είναι. Δεν βάζει-εβαζε από την τσέπη του τα ανταλλακτικά...

    • NinteNikos
    • @Blacksorm Ναι για τον Κώστα δεν το γνώριζα! Γιαυτό μέχρι κάποια στιγμή όλα πήγαιναν καλά και μετά πήρε την κάτω βόλτα και λέω τι συμβαίνει!

    • Viper71
    • Οσο σχημα οξύμωρο και εάν ακούγεται ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ για τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που δουλευουν/-αν εκει, ΧΑΙΡΟΜΑΙ όμως για την ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ηταν ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΘΛΙΑ η συμπεριφορα της προς ολους εμας τους καταναλωτες που στην ουσια την στηρίζαμε. Και για να δικαιολογησω τα γραφομενα μου,

      Εδινες από 45 εως 70Ε για να αγορασεις παιχνιδι ειτε για το Wii, ειτε για το U ειτε για το 3DS/NEW 3DS, και το λιγοτερο που επαιρνες ηταν ΜΙΑ ΑΘΛΙΑ ΤΑΙΝΙΑ η οποια ΚΑΤΕΣΤΡΕΦΕ το εξωφυλλο και δεν μπορουσεςνα κανεις τιποτα για αυτό, ευτυχως τωρα τελευταια τουλαχιστον δεν εβαζαν κολλα η οποια δεν εβγαινε με τιποτα. Ναι ρε ανθρωποι ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ - artwork ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΜΕ ΤΗΝ Γ@ΜΗ...Η ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΣΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗ.

      Εδινες από 45 εως 70Ε για να αγορασεις παιχνιδι και το λιγοτερο που επαιρνες ηταν ΜΙΑ ΑΘΛΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ "ΠΛΑΣΤΙΚΟ" ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ η οποια ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ...ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ...αληθεια ποσοι ειχατε βρει "τσαλακωμενη την φωτοτυπια μεσα? ιδιως σε παιχνίδια του U..από την άλλη ισως να είμαι και λιγο "περίεργος" εγω και να σχηματιζω θεωριες συνωμοσίας με το μυαλο μου..

      Εδινες από 45 εως 70Ε για να αγορασεις παιχνιδι και το λιγοτερο που επαιρνες ηταν μια ΑΘΛΙΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ και ΣΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ Manual γιατι απλα.....μπορουσαν, ρε μεγαλε αστο μεσα εγω γουστάρω να το εχω αγγλικα ποιος σας ειπε ότι θελαμε μια αθλια μεταφρασμενη φωτοτυπια...για να μην θυμηθώ εκεινη την αθλια μεταφραση σε εξωφυλλο πολύ προσφατου παιχνιδιού για το NEW 3DS....

      Εδινες TA ΩΡΑΙΑ ΕΥΡΟΥΔΑΚΙΑ ΣΟΥ για να αγορασεις το Wii, ειτε το U ειτε το 3DS/NEW 3DS, και το λιγοτερο που επαιρνες ηταν ΜΙΑ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ...ΠΟΥ είναι οι καρτες Nintendo για αγορα στο store ΟΕΟ?, NAI ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΝΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΤΗΝ ΝΙΝΤΥ!!!!! ΚΑΙ ΝΑΙ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ στην εποχη της πληροφοριας δεν δηλωνες Ελλαδα στον ένα από τους "λογαριασμούς" χρηστη που έφτιαχνες...πολύ απλα γιατι μπορει και να μην ζεις ολοκληρο το χρονο Ελλαδα...λεω εγω τωρα..

      Ηθελες να δωσεις από 45 εως 70Ε για να αγορασεις παιχνιδι ειτε για το Wii, ειτε για το U ειτε για το 3DS/NEW 3DS, ΜΕΣΩ ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ωστε να "κερδισεις" το/τα δωρο/-ακια και το λιγοτερο που επαιρνες ηταν...ΕΝΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΑΠΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΣ τα "δωρακια", στο επομενο refresh page..αληθεια απορω, ποσα εφερναν? ένα-δυο για τον ντορο και μετα από εκει και περα το χαος? ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΩΣ GAMER? Απλα παρεγγελνες από εξω και ετσι αυτοι εχαναν όχι εσυ..KAΙ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ...και πιο φθηνα!!

      Επισης ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑ η οποια κλεινει τον Αυγουστο και στα @@ εάν κυκλοφορησει παιχνιδι μεσα στον Αυγουστο..ΣΙΕΕΣΤΑ ΡΕΕ και στα @@ μας οι gamers..από ΣΕΠ και εχει ο Θεος...

      Για να μην αναφερω οσα ηδη γραφτηκαν περι τιμων.

    • Viper71
    • ΣΥΓΝΩΜΗ εάν "ακούγομαι" ΕΡΙΣΤΙΚΟΣ στους ανθρωπους που δουλεουν-αν εκει με αυτά που γραφω όμως δεν είναι ΜΟΝΟ απλα δικες μου σκεψεις είναι ΚΑΙ αποτέλεσμα συζητησεων με φιλους ή "φιλους" από sites, δεν μπορω να πω ότι ημουν "φανατικος" Nintendας όμως η "μικρη" μου εμπειρια από την ενασχοληση μου με κονσόλες της ΝΙΝΤΥ, μονο χαρα μου εφερνε οποτε τις ανοιγα, ΟΜΩΣ μου εφερνε/ακομα φερνει (ΠΛΗΡΗ) ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ η ανιμετωπιση-αντιπροσωπευση μιας εταιρειας με τετοιο "ονομα" όπως η NINTENDO ΑΠΟ μια εταιρεια η οποια παροτι στο site της αρκετος κοσμος της επισήμαινε τα λαθη της αυτή εδειχνε να επαναπαυεται στις "δαφνες" του ονοματος της εταιρειας που αντιπροσώπευε...

    • Viper71
    • Παυλο δεν διαφωνω καθως ΣΙΓΟΥΡΑ δεν γνωριζω οσα εσυ γνωρίζεις, εγω το βλεπω καθαρα απο την μερια του gamer-αγοραστη....επισης δε νομιζω ότι η Nintendo of Europe τους "αναγκαζε" να βγαζουν από μεσα τις καρτες με τους "ποντους"...

    • Viper71
    • @commenter ετσι ακριβως οπως τα γραφεις φιλε μου!! Καμμια άλλη εταιρεια ουτε στην Ελλαδα αλλα ουτε ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ εχει κανει τετοια "πατεντα" τακτικης αλλων εποχων....δυστυχως!!! Δεν χρειαζοταν να μας θυμιζουν με κάθε παιχνιδι που αγοράζαμε ποιοι ηταν οι "εισαγωγεις" - αντιπροσωποι....μας εφτανε που το "νοιωθαμε" με τις αθλιες φωτοτυπιες τους, τουλάχιστον ας αφηναν τα υπολοιπα όλα ανέπαφα!!!

    • Sephiroth
    • Παιδιά, το θέμα με το manual είναι τεράστιο. Θα σας πω απλά ότι η Nortec έφερνε παιχνίδια της THQ με ελληνικό manual. Τυπωμένο full, έγχρωμο και με ελληνικό box. Άρα από ελληνικής πλευράς υπήρχε η πρόθεση. Τα συμπεράσματα, δικά σας

    • Viper71
    • Mα αυτό ακριβως φιλε Παυλο, από την στιγμη που -τουλάχιστον όπως το καταλαβαινω εγω- η μια εταιρεια δεν "υποστηριζε" την άλλη τοτε γιατι παρεμβαίνεις? (NORTEC-αθλια φωτοτυπια στα παιχνίδια της NINTENDO) και δεν μπορω να δεχτω ότι το εκαναν για τα "κακομοιρα" τα παιδακια που δεν ξερουν αγλικα καθως (κρινοντας από την δικια μου οικογενεια) τα "μικρα" ξεκινανε πια αγγλικα, τουλάχιστον, από την τριτη δημοτικου, επισης αν μη τι άλλο υπαρχει τουλάχιστον ενας ενηλικας σε κάθε οικογενεια που γνωριζει αγγλικα.

    • gamelover
    • Νομίζω μετά την ανακάλυψη νερού στον άρη αυτό είναι το δεύτερο νέο πιο συνταρακτικό νέο για αυτή τον μήνα...για να μην πω εδώ και χρόνια...........
      Κρίμα πάντως γιατί η nortec ήταν πλέον ένα με την nintento.Νintendo και nortec ήταν μια έννοια για μας στην Ελλάδα.
      Ελπίζω πάντως να μην υπάρξουν απώλειες απο την πλευρά της nortec

    • V.for.Veteran
    • @gamelover Αυτό είναι το θέμα, να μην υπάρξουν απώλειες, το τι λάθη μπορεί να έχουν γίνει από Nintendo ή Nortec περνάει σε δεύτερη μοίρα στην παρούσα φάση.

    • V.for.Veteran
    • Που σύμφωνα με αυτό: http://www.enternity.gr/Article/Blogs/The-Greek-Way-%CE%A4%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%AE%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-Nortec/33222.html

      δυστυχώς, θα υπάρξουν...

    • Blackstorm
    • Επειδή έχω φάει τα νιάτα μου με το θέμα των manual όταν ήμουν στη Nortec. Όλα τα προϊόντα τεχνολογίας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να έχουν εγχειρίδιο στα ελληνικά. Οι άλλοι που δεν έχουν παρανομούν. Από εκεί και πέρα, ναι η λύση που είχε επιλεγεί δεν ήταν η ενδεδειγμένη, αλλά οι υπόλοιπες θα έβαζαν μέσα τη Nortec, μιας και την ευθύνη για τη ελληνοποίηση των τίτλων την έφερε αποκλειστικά η Nintendo λόγω των απαιτήσεων της σε day one παραγγελίες.

    • Viper71
    • Παυλο για να μην παρεξηγηθώ το

      "......τοτε γιατι παρεμβαίνεις? (NORTEC-αθλια φωτοτυπια στα παιχνίδια της NINTENDO)....."

      Ελπιζω να καταλαβες ότι δεν αναφέρομαι σε εσενα (γράφοντας "παρεμβαινεις") αλλα στη NORTEC και την "κινηση" της με την αθλια φωτοτυπια....καθως -τωρα που το ξαναδιαβαζα- πιθανον να παρανοησει καποιος τον πρωτο ενικο που χρησιμοποιησα.

    • Viper71
    • @Blackstorm νομιζω ότι όταν μια εταιρεια ΓΝΩΡΙΖΕΙ ότι αυτό που κανει θα την βαλει μεσα, από τα λιγα που ξερω και διορθωσε με ένα κανω λαθος, απλα δεν "αναλαμβανει" να το κανει ή πολύ απλα δεν παρεμβαινει -με τον χειροτερο τροπο- και αφηνει τα παντα στη "μοιρα" τους, καθως ΔΥΣΤΥΧΩΣ ή ευτυχως κανεις δεν "τιμωρείται" σε αυτόν τον τοπο όταν παρανομει (παραδείγματα χιλιαδες για να μην γραψω εκατομμύρια) και αντε να δεχτω οτι κανοντας χρηση της ΑΘΛΙΑΣ φωτοτυπιας "παιζει" στην ουσια με το νομο, τις καρτες bonus γιατι τις εβγαζε από μεσα? τα αγγλικα Manual? η ταινια με την απαιχτη κολλα?

    • lovesfool
    • Θα συμφωνήσω με τον V.for.Veteran. Θα μου πέσουν τα λιγοστά μαλλιά που μου έχουν απομείνει από τα σχόλια που διαβάζω. "Έβαζαν ένα αυτοκολλητάκι που μου χαλούσε την αισθητική, οπότε να κλείσουν και να μείνουν όλοι στο δρόμο", "δεν μου είπαν καλημέρα στο τηλέφωνο με ζέση, οπότε να τους καεί το βίντεο" κι άλλα τέτοια τραγικά.

      Να δω τι θα λέμε όταν δεν θα βρίσκουμε προϊόντα Nintendo ούτε με το κιάλι στη χώρα μας και η μόνη επιλογή θα είναι εξωτερικό χωρίς δυνατότητα service και διάφοροι αετονύχηδες που θα προσφέρουν επισκευές χωρίς εξουσιοδότηση σε υπόγεια. Δεν έγινε και κάτι, θα μου πείτε. Μία εταιρία λιγότερη. Θα υπάρχουν οι άλλες. Θα υπάρχει το PC. Σύμφωνοι. Και τι έγινε αν δεν έρθει το Xenoblade στην Ελλάδα; Και τι έγινε αν δεν δούμε ποτέ το επόμενο Zelda σε ράφια καταστημάτων; Και τι έγινε αν το NX θα πρέπει να το αγοράσουμε online από το Amazon και να πληρώσουμε επιπλέον μεταφορικά, κάνοντας την προσευχή μας ότι δεν θα μας βγάλει βλάβη;

      Όμως αυτή η εταιρία επένδυσε κάποια εκατομμύρια, φρόντισε για υποδομές και κανάλια διανομής σε κάθε γωνιά της χώρας κι εξυπηρετούσε, προφανώς με κέρδος, μερικές εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές όλα αυτά τα χρόνια. Για να μην πω το προφανές, ότι αυτή η εταιρία παρείχε και θέσεις εργασίας, άμεσα ή έμμεσα, μέσω της δραστηριότητάς τους. Σιγά μωρέ. Ποιος νοιάζεται για επενδύσεις; Έχουμε περίσσευμα σε επενδύσεις κι επιχειρήσεις στην Ελλάδα; Είμαστε τόσο φοβερή μεγιστοτεράστια αγορά που και η Nintendo θα τρέξει να κάνει θυγατρική και θα υπάρξουν αμέσως ένα κάρο άλλες εταιρίες κι επιχειρηματίες που θα σπεύσουν να επενδύσουν τα ωραία τους λεφτουδάκια στην αγορά των video games.

      Στον Εγκέφαλο στη Στουρνάρα (υπάρχει ακόμα αυτή η μπαμπόγρια αλήθεια, ή είναι στη ψειρού) θα πηγαίνετε όσοι θέλετε να παίξετε κάτι από Mario και σε άλλα τέτοια ωραία μέρη. Έλα μωρέ. Ο Mario είναι για παιδάκια, άλλωστε. Σιγά τα παιχνίδια. Το ίδιο και ο Donkey, τα Pokemon, ο Link (ή μήπως τον λένε Zelda), η Samus κτλ. Σιγά τα IP.

      Για να μην αναφέρω το καλό που θα μας κάνει όλους σαν καταναλωτές. Γιατί είναι προφανείς οι ευεργετικές συνέπειες που θα έχει η έλλειψη όποιου ανταγωνισμού σε οποιαδήποτε αγορά. Θα βελτιωθεί γεωμετρικά η εξυπηρέτηση στης Sony και της MS, όπως και οι επενδύσεις τους στη χώρα μας τώρα που θα έχουν έναν ανταγωνιστή λιγότερο.

      Ας πάει, λοιπόν σπίτι του ο επιχειρηματίας που επένδυε όλα αυτά τα χρόνια. Ας πάνε σπίτι τους και οι υπάλληλοι. Αυτό είναι το δίκαιο για το ατόπημα του να βάζουν αυτοκολλητάκι που χαλούσε την αισθητική μερικών.

      Θεέ μου. Τι διαβάζω;

    • ShrinkShady
    • Πραγματικά, είναι στα πλαίσια παραληρητικής επεξεργασίας πολλά από τα σχόλια...Για άλλη μια φορά, με κάλυψε ο Lovesfool και αδυνατώ να αντιληφθώ τις συνέπειες αυτής της διακοπής συνεργασίας.
      Για όλους μας που αγοράζαμε από το eshop και νιώθαμε και μαι ιδιαίτερη σύνδεση επειδή και είχαμε δουλέψει εκεί και είχαμε γνωριστεί με πολλά παιδιά, είναι πραγματικά σαν το τέλος μιας εποχής..
      Καλό κουράγιο σε όλο το εργατικό δυναμικό της εταιρείας..μακάρι να βρουν γρήγορα μια νέα εργασία.

    • Viper71
    • Τωρα ΤΟ ότι καποιοι καταλάβατε πως καποιοι αλλοι γραψαμε ΜΠΡΑΒΟ να κλεισουν για το αυτοκολλητο που εβαζαν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με ξεπερναει!!! Τι να πω....

    • Deathracer2009
    • To μονο που με στεναχωρει ειναι οτι πολλα ατομα θα μεινουν χωρις εργασια. Nothing Else....

      Αμα θελει η Nintendo να πουλησει τα προιοντα της στο Μπανανισταν θα βρει αλλη εταιρεια....

    • ShrinkShady
    • @Commenter, αδυνατώ να αντιληφθώ σε ποιο σημείο τρολλάρω..
      Χρόνια τώρα, σαν απλός καταναλωτής και μόνο, χωρίς να έχω την παραμικρή ευνοική μεταχείριση επειδή έχω δουλέψει σε promotions της εταιρείας, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το eshop της εταιρίας και ακόμα περισσότερο που σαν συλλέκτης κατάφερνα και προλάβαινα τις συλλεκτικές εκδόσεις...
      Και πληροφοριακά, τα τελευταία χρόνια ακούγοντας το feedback, είχαν βάλει ευκόλως αφαιρούμενο αυτοκόλλητο.
      Η όλη ιστορία μου θυμίζει το παραμύθι του μεγάλου παραμυθά Νίκου Πιλάβιου με τα γαιδουράκια και το σαμαρά...
      http://www.greek-language.gr/certification/dbs/media/show.html?id=786
      Η νέα πραγματικότητα, όταν και αν αυτή παρουσιαστεί, θα είναι χειρότερη από την πρότερη..

    • ShrinkShady
    • Mάλλον δεν θα αγοράζαμε τα ίδια προιόντα...έδω και αρκετό καιρό, σίγουρα κάποια χρόνια, υπάρχει ένα απλό αυτοκόλλητο, που βγαίνει εύκολα και χωρίς κανένα υπόλλειμα.
      Από κει και πέρα, παρά τις αδυναμίες της, ήταν η επίσημη αντιπροσωπεία/διανομέας της Nintendο στην πατρίδα μας..
      Και αυτό πολύ φοβάμαι ότι θα αργήσει να αλλάξει, να βρεθεί δηλαδή μια διάδοχη κατάσταση. Μακάρι να διαψευσθώ...

    • Volga
    • @commenter
      Αδερφέ έχω κινητό που χάλασε. Αντιπροσωπεία στην ελλάδα δεν υπήρχε. Έστειλα μήνυμα στην εταιρία (η κοντινότερη αντιπροσωπεία ήταν Λονδίνο). Μου απάντησαν οτι εφόσον είναι στην εγγύηση (2 χρόνια δίνονται στα προϊόντα εντός ΕΕ), μπορώ να τους το στείλω να το επισκευάσουν και να μου το στείλουν πίσω. Και έτσι έγινε.

      Ταλαιπωρία μεν. Αφού έκανε 1 μήνα αλλά οχι οτι χάνεται η εγγύηση... μην τρελαθούμε κι όλας...

      Η Nintendo ως μαμά εταιρία αναγκαστικά θα υποστεί το παλούκι. οχι οι καταναλωτές.

    • nkav64
    • Επειδή το έφερε η κουβέντα, αν και έχουμε ξεφύγει από το θέμα, τα τελευταία 5 χρόνια δεν είχα κανένα θέμα με την αυτοκόλλητη ταινία. Ειδικά από το χάρτινο κουτί της συλλεκτικής του Mario Maker έφυγε δίχως να αφήσει το παραμικρό σημάδι.

    • Volga
    • Εγώ πάλι δεν νομίζω οτι θα μείνει έτσι το θέμα.

      Έχετε πρόχειρα κάποια χώρα στην Ευρώπη (μικρή μεγάλη) που να έχει πρόβλημα με την εκπροσώπηση της Nintendo?

      Θέλω να πιστεύω οτι μια λύση θα βρεθεί, είτε με άλλη αντιπροσώπηση είτε με το να αναλάβει την ελληνική διανομή κάποια άλλη Nintendo (UK, Italy, κλπ κλπ)

    • ramparter
    • Θέλω να πιστεύω ότι ή Nintendo απλά αποφάσισε να αναλάβει ή ίδια τις διανομές αντί να εξουσιοδοτεί τρίτους. Αναμένουμε.

    • NinteNikos
    • Προς αποκατάσταση της αλήθειας! Όλες οι συσκευασίες βιντεοπαιχνιδιών τουλάχιστον εγώ που είχα GameBoy Advance, Wii, Wii U, DS και 3DS που ΔΕΝ είχαν εξελληνισμένο οπισθόφυλλο ΕΙΧΑΝ μέσα κανονικά τον κωδικό για το Club Nintendo! Με αυτούς τους κωδικούς αγόρασα άπειρα Nintendo Points και αγόρασα ψηφιακά παιχνίδια από το e-shop, τους τελευταίους μάλιστα τους ξόδεψα πριν λίγες μέρες μιας και το πρόγραμμα κλείνει. Τώρα για τα φυλλάδια εμένα καθόλου δεν με πείραζε. Θυμάμαι όλες οι μεγάλες παραγωγές όπως Pokemon είχαν ολόκληρο το βιβλιαράκι ΕΓΧΡΩΜΟ και στα ΕΛΛΗΝΙΚΆ.

    • Arty2
    • Αμάν πια με τα αυτοκόλλητα και τα χαρτάκια με τους κωδικούς. Επιβεβαιώνω τον NinteNikos, όσα παιχνίδια είχαν εξελληνισμένο εξώφυλλο δεν είχαν κωδικό από τη μάνα τους, γιατί προφανώς η Ελλάδα δεν ήταν ποτέ μέλος στο Nintendo Club, που έκλεισε και αυτό σήμερα.

      Αυτό που έχει σημασία είναι το μέλλον της Nintendo στην Ελλάδα, και των ανθρώπων που χάνουν την δουλειά τους. Τα υπόλοιπα απλά ρίχνουν το επίπεδο της συζήτησης.

    • se7en
    • Κρίμα....δηλαδή κρίμα...σε λίγο θα βαρέσει κανόνι και η Microsoft Hellas έτσι όπως πάει το XBOX...έχουμε και το θέμα με τα capital controls...ωραία πάμε!! Συρρικνώνεται ΚΑΙ αυτή η βιομηχανία στην Ελλάδα.......

    • yaponvezos
    • @all

      Επίσης, αυτό που αναφέρει ο Arty2 λίγο πιο πάνω δεν είναι θέμα άποψης, είναι η πραγματικότητα. Απλό γεγονός. Έχει νόημα να το σχολιάζουμε, αλλά σπαταλάμε απλά το χρόνο μας αμφισβητώντας το.

    • Altair
    • Άνθρωποι θα χάσουν τη δουλειά τους και κάποιοι κλαίγονται για αυτοκολλητάκια.Κι εγώ συλλέκτης είμαι,και όσοι με ξέρετε από δω μέσα γνωρίζετε για τι μεγέθους συλλογή μιλάμε,αλλά ρε που να με πάρει,την παλεύετε;Χαίρεστε για τα αυτοκολλητάκια;Το ξαναλέω,άνθρωποι,θα χάσουν την δουλειά τους στην Ελλάδα του 2015.Να ήμασταν σε μια χώρα με πλήθος ευκαιριών για δουλειές,να έλεγα πάει στο καλό,δε βαριέσαι,θα βρουν αλλού.

    • Volga
    • @tanno
      Νομίζω τα έχεις μπερδέψει...

      Στις Σκανδιναβικές χώρες μια χαρά υπάρχει αντιπροσώπηση. Nintendo Club δεν υπήρχε (ετσι κι αλλιώς καταργήθηκε).

      ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να μην υπάρχει αντιπροσώπηση εταιρίας.

      Στη Βραζιλία είναι άλλο πράγμα. Η Nintendo λόγω υπερβολικής φορολόγησης εκεί αναγκάστηκε να σταματήσει. (έχουν >50% ΦΠΑ για ηλεκτρονικές συσκευές που έρχονται εισαγωγή).

      Τώρα σχετικά με τη Nortec, βλέπω οτι στο μετοχολόγιο είναι εκτός του Κατρινάκη και η SANYO Hellas και η SANYO Japan. Δεν θεωρώ οτι επειδή σταμάτησε μια συνεργασία θα κλείσει και μια εταιρία η οποία οτι έκανε το έκανε με ιδία κεφάλαια και χωρίς εξωτερικούς δανεισμούς.

      Εισαγωγική και επισκευαστική εταιρία είναι! Τώρα αντιπροσώπευε Nintendo, αύριο... πχ μπορεί να αντιπροσωπεύει και να επισκευάζει τα κινητά της SAMSUNG...

      Δεν χάνονται έτσι οι εταιρίες. Ειδικα οταν είναι υγιής.

    • Sephiroth
    • @Volga, η μετοχική σύνθεση της Nortec έχει αλλάξει εδώ και καιρό. H SANYO αποτελεί εδώ και καιρό παρελθόν, το "μαγαζί" άνηκε εξολοκλήρου στον Γ. Κατρινάκη.

    • Blackstorm
    • Αν και είχα υποσχεθεί ότι δεν θα ξαναγράψω, μιας και δεν αλλάζετε γνώμη αλλά κρατάτε τη δική σας, άλλη μια παρατήρηση. Με τον Κώστα τον Καμπάκη και άλλο ένα στέλεχος της εταιρείας που δεν αναφέρω επώνυμα μιας και δεν έχω την άδεια του, είχαμε φτύσει αίμα και τελικά καταφέραμε (περισσότερο ο Κώστας εάν θυμάμαι καλά, εγώ έφυγα Ιούνη του 2009) να προμηθευόμαστε ταινίες και αυτοκόλλητα που ξεκολλάνε πανεύκολα και δεν αφήνουν σημάδι. Επίσης έως ΚΑΙ το 2009 που ήμουν εγώ εκεί δεν αφαιρούνταν τίποτα από τα ήδη υπάρχοντα στο κουτί. Α και όσοι "υπερασπιζόμαστε" τη Nortec δεν είμαστε "μανατζαραίοι-τρολ" αλλά άνθρωποι που ζήσαμε κάποιες καταστάσεις και είπαμε να σας τις μεταφέρουμε.

      Ενδεικτικά μια τελευταία παρατήρηση: εγώ δεν έφυγα από τη Nortec με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παρόλα αυτά με βλέπετε εδώ να επισημαίνω τα θετικά της εταιρείας χωρίς την παραμικρή μεμψιμοιρία. Κάτι θα σημαίνει αυτό, δεν είμαι ο Άγιος Δημήτριος. Κάτι θα έκανε σωστά αυτή η αντιπροσωπεία, με κυριότερο ένα: ο ιδιοκτήτης της ήταν ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ με το προϊόν του.

    • john-data
    • Nαι Δημήτρη αλλά εγώ δεν έχω φίλο απο το χωριό.....είμαι απο το χωριό και έχω πάντα δίκιο....Εντάξει?

    • chris redfield
    • Αυτό που διακρινει τους ελληνες γενικως....είναι η κριτικη σκεψη και η ψυχραιμια με την οποια βλεπουν τα πραγματα...

      Με το 99% των ελληνων gamers να μην ξερει για ποιον λογο εγινε ότι εγινε...αρχιζει και λεει για αυτοκόλλητα και ότι φταιει η NORTEC...από την άλλη οι αλλοι μισοι κατηγορουν την νιντεντο...

      Καποια στιγμη θα μαθουμε τι ακριβως εγινε και γιατι...

      Εγω θα κανω μια αφελης σκεψη και θα πω...
      Μηπως οντως το NX παει προς ψηφιακη πλατφορμα-κονσολα και ετσι η nortec βλεπει ότι δεν υπαρχει ψωμι στο ολο θεμα...και δεν αξιζει να επενδυσει μονο για να φερνει μονο hardware...
      Ξερω αφελης σκεψη απλα ειπα να την κανω φωναχτα

    • Sephiroth
    • @chris redfield, δεν νομίζω ότι πάει τόσο μακριά το θέμα. Και αυτό να συνέβαινε, υπάρχουν πολλά πράγματα από τα οποία η Χ Nortec θα μπορούσε να έχει τζίρο.

      Συν του ότι διαφωνώ πως το NX θα πάει σε τέτοια λογική

    • GamingFun
    • Αν η διακοπή της Nortec Multimedia με τη Nintendo of Europe επιφέρει απολύσεις στους υπαλλήλους της Nortec αυτό είναι ένα τραγικό νέο. Μακάρι να απορροφηθούν αλλού οι υπάλληλοι αν δεν γίνει κάτι άλλο.
      Δεν χρειαζόμαστε και άλλους ανέργους.
      ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!

    • Sephiroth
    • @commenter, δεν βλέπω από τα όσα μαθαίνω να υπάρχει άμεσα ενδιαφέρον από άλλο εισαγωγέα πάντως. Περισσότερες πιθανότητες βλέπω να πηγαίνει σε κανέναν άσχετο με τη βιομηχανία (μέτριο προς κακό σενάριο)

      Το θέμα Enarxis - Sony δεν είναι το ίδιο γιατί εκεί μιλάμε για μια προσωρινή λύση. Η οποία και ΔΕΝ τροφοδότησε όλα τα μαγαζιά, αλλά δεν τα τροφοδότησε και με ΟΛΑ τα προϊόντα που δεν ήρθαν από πλευράς Sony. Κονσόλες πχ. MGS δεν ήρθαν ποτέ πριν φέρει όσες έφερε η Sony.

      H Nortec έστειλε χθες ενημέρωση σε Τύπο και συνεργάτες. Δεν ξέρω αν δεν έφτασε κάπου συγκεκριμένα, αλλά επιβεβαίωσα ότι έφτασε και σε καταστήματα.

*