
Ο παραγωγός αποκάλυψε μάλιστα ότι το Final Fantasy 14 κυκλοφόρησε πριν την προγραμματισμένη συντήρηση, κάτι που σημαίνει ότι οι κάτοχοι Mac «κατέβασαν» τον "build pre-release" κώδικα του τίτλου. Ακόμα, ο Yoshida παραδέχτηκε ότι για να μειωθεί το κόστος ανάπτυξης η ομάδα χρησιμοποίησε λογισμικό που μετατρέπει τη μέθοδο σχεδίασης από DirectX σε OpenGL (αντί για native OpenGL) και λόγω της πολυπλοκότητας του τίτλου, ακόμη και αν η ανάπτυξη για Mac είχε γίνει εξ ολοκλήρου σε OpenGL, θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί το ίδιο επίπεδο απόδοσης με τα συστήματα που χρησιμοποιούν το DirectX. Τέλος, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το game θα γίνει διαθέσιμο όταν και δημοσιευθούν οι ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα system requirements.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity