Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Washington Post, ο Roy Postma, ο οποίος εργάζεται στη Guerrilla επί 24 χρόνια, λέει ότι μετά την κυκλοφορία του Killzone: Shadow Fall στο PS4, το studio αποφάσισε ότι δεν ήθελε πλέον να δουλεύει στη σειρά Killzone. Αντίθετα, επέλεξαν να ξεκινήσουν τη δουλειά σε μια νέα σειρά με πιο πολύχρωμα περιβάλλοντα, σε αντίθεση με τους πιο σκληρούς, γκρίζους κόσμους του Killzone.
«Τελειώσαμε με αυτό ως ομάδα», εξήγησε ο Postma. «Ως στούντιο, έπρεπε να ανανεώσουμε την παλέτα μας. Ήταν, από επιλογή, το αντίθετο του Killzone».
Η Postma εξήγησε επίσης ότι η πιο ποικιλόμορφη φύση των παιχνιδιών Horizon σημαίνει ότι απευθύνονται σε ένα ευρύτερο κοινό.
«Νομίζω ότι τα θέματα που αντιπροσωπεύουν αυτή η ιστορία και οι χαρακτήρες είναι σχετικά με όλες τις ηλικίες και ανθρώπους, όπως το να έχεις μια οικογένεια φίλων και να βρεις τη θέση σου στον κόσμο», είπε.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity