Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

«Το Dragon Age: The Veilguard απέτυχε γιατί δεν ήταν live service game», λέει ο CEO της EA

*
Παρά τα δέκα χρόνια που βρισκόταν σε διαδικασία ανάπτυξης, το Dragon Age: The Veilguard αποδείχτηκε μια πολύ μεγάλη απογοήτευση. Πολλά δεν πήγαν καλά, όπως το σενάριο και το gameplay. Πάντως, εντελώς αντίθετη άποψη έχει ο CEO της EA, Andrew Wilson, ο οποίος σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα στο PC Gamer, υποστηρίζει ότι η αποτυχία του Dragon Age: The Veilguard οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είναι live-service game.

«Προκειμένου να επεκταθούν πέρα από το βασικό κοινό, τα παιχνίδια πρέπει να συνδεθούν άμεσα με τις εξελισσόμενες απαιτήσεις των παικτών, οι οποίοι αναζητούν ολοένα και περισσότερο χαρακτηριστικά ενός κόσμου στον οποίο μπορούν να συνυπάρχουν και βαθύτερη εμπλοκή μαζί με αφηγήσεις υψηλής ποιότητας σε αυτή την αγαπημένη κατηγορία», είπε ο Wilson.


Επιπλέον, ο Wilson πιστεύει ότι το Dragon Age: The Veilguard είχε ένα εξαιρετικό λανσάρισμα μετά πολύ καλές κριτικές. Όμως, με την ψήφο τους οι παίκτες έδειξαν το εντελώς αντίθετο. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*