"Αφιερώσαμε πολύ χρόνο στο να σκεφτούμε πώς να οπτικοποιούμε τα ξόρκια στο Forspoken.
Πρώτα και κύρια, θέλαμε να αποφύγουμε την εμφάνιση φωτιάς ή βράχων από το πουθενά. Αν και αυτό σίγουρα δεν θα προκαλούσε προβλήματα, η προσθήκη αυτή θα οδηγούσε σε κάτι βαρετό και αναμενόμενο- ειδικά για ένα παιχνίδι τόσο εστιασμένο στη μαγεία.
Αποφασίσαμε ότι κάθε ξόρκι θα μοιραζόταν έναν κοινό κανόνα - θα ξεκινούσε με μαγική ενέργεια και θα μεταβαλλόταν σε φυσικά φαινόμενα όπως η προαναφερθείσα φωτιά και οι βράχοι. Στη συνέχεια, όταν εκτελεστεί το ξόρκι, θα γίνει ξανά μαγική ενέργεια πριν εξαφανιστεί.
Επίσης, θέλαμε να αποφύγουμε τη χρήση αύρας ή κύκλων για να κάνουμε summon όταν η Frey χρησιμοποιεί ξόρκια—αυτό δεν θα είχε πρωτοτυπία. Στην αρχή της ανάπτυξης, αποφασίσαμε ότι η μαγική ενέργεια στο Forspoken θα αντιπροσωπεύεται από γεωμετρικά μοτίβα.
Αυτό τροποποίησε την οπτική σχεδίαση όλης της μαγείας του παιχνιδιού και εξασφάλισε ότι θα διατηρήσουμε ένα σταθερό οπτικό στυλ καθ' όλη τη διάρκεια του gameplay.
Κάθε ξόρκι στο παιχνίδι είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς μιας ομάδας εικαστικών καλλιτεχνών, σχεδιαστών παιχνιδιών και προγραμματιστών που συνεργάζονταν πολύ στενά".
Περισσότερες πληροφορίες στο PlayStation Blog.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity