Αρχικά το παιχνίδι παρουσίασε προβλήματα με το matchmaking και την απαίτηση για συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο. Μάλισυα και το πρώτο μεγάλο patch καθυστέρησε αρκετές φορές, μέχρι να γίνει διαθέσιμο στις αρχές του Νοέμβρίου.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Starbreeze, Tobias Sjögren, μίλησε για τα προβλήματα που υπήρχαν στο λανσάρισμα. "Δυστυχώς, γρήγορα έγινε φανερό ότι η υποδομή στην οποία βασίζεται το παιχνίδι δεν άντεχε - αυτό παρά τις εκτεταμένες εσωτερικές και εξωτερικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν πριν από την κυκλοφορία", είπε ο Sjögren, καταλήγοντας: "Η συνέπεια είναι ότι οι πωλήσεις μετά την αυτή την περίοδο είναι κάπως χαμηλότερες, αλλά είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτό που ετοιμάζουμε θα τις αυξήσει με την πάροδο του χρόνου".
Και συνέχισε: "Εγώ ο ίδιος έχω πει συχνά ότι «ποτέ δεν είσαι καλύτερος πριν το επόμενο παιχνίδι σου, και τα γεγονότα του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου έδωσαν λόγο για εκτενή ανάλυση, έρευνα και δράση".
Πρόσθεσε ότι το μειώθηκε η εμπιστοσύνης του κοινού στο studio μετά την κυκλοφορία του Payday 3, αλλά σχεδιάζει να επανέλθει, συνεχίζοντας να εργάζεται για τον πιο πρόσφατο τίτλο του.
"Το γεγονός ότι το Payday 3 στις 30 Σεπτεμβρίου, με βάση τα προκαταρκτικά συνολικά έσοδα, είχε αποσβέσει την επένδυση που έκανε η Starbreeze σε αυτό ως την κυκλοφορία του, δείχνει τόσο τη δύναμη της επωνυμίας μας όσο και την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν οι παίκτες", συνέχισε ο Sjögren. "Ένα από τα πιο σημαντικά καθήκοντά μας είναι να διαχειριστούμε και να καλλιεργήσουμε αυτήν την εμπιστοσύνη προς εμάς".
"Έχουμε ένα ξεκάθαρο όραμα για τη θέση του Payday 3 στο μοντέλο Games as Service και συνεχίζουμε σύμφωνα με το σχέδιό μας, όπου στόχος είναι να προσφέρουμε πάντα τη μέγιστη αξία για τους παίκτες μας με την πάροδο του χρόνου και αποτελέσματα για τη Starbreeze".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity