Σύμφωνα με την περιγραφή της πατέντας, «ένας επεξεργαστής [θα μπορεί να] λαμβάνει δεδομένα από την camera, θα προσδιορίζει με βάση αυτά τις επόμενες κινήσεις του παίκτη και θα ελέγχει το παιχνίδι πριν ο παίκτης ολοκληρώσει την επόμενη ενέργειά του».
Η πατέντα, με τίτλο «TIMED INPUT/ACTION RELEASE», κάνει αναφορά σε χρήση μη ολοκληρωμένων ενεργειών μέσω του controller αντί για χρήσης της κάμερας, αφήνοντας την Τεχνητή Νοημοσύνη να μαντέψει τι θα κάνει στη συνέχει ο παίκτης. Το σίγουρο είναι ότι όσο και αν προσπαθούν, ό,τι μέθοδο και αν χρησιμοποιήσουν, οι παίκτες δεν μπορούν από μόνοι τους να κάνουν κάτι για να διορθώσουν το latency.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity