Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέα πατέντα της Sony ίσως λύσει το πρόβλημα του latency με τεχνολογίες AI

*
Με μια σειρά από πατέντες, η Sony, όπως και άλλοι κολοσσοί της τεχνολογίας, προσπαθεί να κάνει ένα μεγάλο άλμα στη βιομηχανία των video games. Πρόσφατα, ήρθε στο φως της δημοσιότητας μία ακόμα, μέσω της οποίας φαίνεται πως θα επιχειρήσει να λύσει ένα από τα πιο μεγάλα προβλήματα του multiplayer gaming, που δεν είναι άλλο από το latency. Αυτό θα το κάνει υιοθετώντας προηγμένα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, που θα μπορούν να προβλέψουν την επόμενη κίνηση των παικτών. Το σύστημα θα περιλαμβάνει camera για την καταγραφή δεδομένων που σχετίζονται με τις κινήσεις του χειριστηρίου και τις ενέργειες των παικτών. Έτσι, με βάση το πως συνηθίζει να αντιδράει ο κάθε παίκτης, θα είναι δυνατή η πρόβλεψη των επόμενων κινήσεών του.



Σύμφωνα με την περιγραφή της πατέντας, «ένας επεξεργαστής [θα μπορεί να] λαμβάνει δεδομένα από την camera, θα προσδιορίζει με βάση αυτά τις επόμενες κινήσεις του παίκτη και θα ελέγχει το παιχνίδι πριν ο παίκτης ολοκληρώσει την επόμενη ενέργειά του».

Η πατέντα, με τίτλο «TIMED INPUT/ACTION RELEASE», κάνει αναφορά σε χρήση μη ολοκληρωμένων ενεργειών μέσω του controller αντί για χρήσης της κάμερας, αφήνοντας την Τεχνητή Νοημοσύνη να μαντέψει τι θα κάνει στη συνέχει ο παίκτης. Το σίγουρο είναι ότι όσο και αν προσπαθούν, ό,τι μέθοδο και αν χρησιμοποιήσουν, οι παίκτες δεν μπορούν από μόνοι τους να κάνουν κάτι για να διορθώσουν το latency.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*