Επιπλέον, η επιλογή body size στο character creator δημιουργούσε ακόμη περισσότερα θέματα. Τέλος, σε αντίθεση με το Fallout όπου όλα ήταν over-the-top, τα ρεαλιστικά θέματα του Starfield δεν άφηναν χώρο για να υπάρχει gore και διαμελισμός. Με τα κόστη στο τεχνικό κομμάτι, αποφασίστηκε να αφαιρεθεί εντελώς αυτό το σύστημα.
Πρώην designer του Starfield εξηγεί γιατί αφαιρέθηκαν τα βίαια σκηνικά
-
- από Ντίνος Γεωργίου
-
- 12 ώρες πριν
-
PC XBOX SERIES X
- 0
Επιπλέον, η επιλογή body size στο character creator δημιουργούσε ακόμη περισσότερα θέματα. Τέλος, σε αντίθεση με το Fallout όπου όλα ήταν over-the-top, τα ρεαλιστικά θέματα του Starfield δεν άφηναν χώρο για να υπάρχει gore και διαμελισμός. Με τα κόστη στο τεχνικό κομμάτι, αποφασίστηκε να αφαιρεθεί εντελώς αυτό το σύστημα.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Bethesda Softworks
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Bethesda Softworks
ΔΙΑΝΟΜΗ
AVE
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- pegi 18+
-
8
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- από Ντίνος Γεωργίου
-
- 12 ώρες πριν
-
PC XBOX SERIES X
Ο πρώην senior character artist του Starfield Dennis Mejillones αναφέρει πως υπήρχαν τεχνικά θέματα που αφορούσαν το gore και τις διαστημικές στολές των χαρακτήρων.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity