Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενά τους, το Ubisoft Scaler θα κάνει δυνατή τη δημιουργία πολύ μεγαλύτερων και περισσότερο περίπλοκων κόσμων στα μελλοντικά παιχνίδια της εταιρείας. Στη συνέχεια οι κόσμοι αυτοί θα λαμβάνουν ενημερώσεις αδιάκοπα και θα φιλοξενούν έναν “γιγαντιαίο” αριθμό παικτών, δημιουργώντας κατ’ επέκταση νέες κοινωνικές εμπειρίες.
Ο Per-Olof Romell θεωρεί το Ubisoft Scaler μια θεμελιώδη τεχνολογία που θα επιτρέψει στους τίτλους της Ubisoft να αντλήσουν και να εκμεταλλευτούν τη δύναμη του cloud. Οι τρεις ομιλητές άφησαν να εννοηθεί ότι το Ubisoft Scaler είναι μια από τις πρώτες τεχνολογίες που θα σηματοδοτήσουν μια νέα εποχή για τα video games, καλώντας το κοινό να φανταστεί πως θα είναι τα παιχνίδια που θα κυκλοφορούν ύστερα από 10 χρόνια.
Η Ubisoft Stockholm επιβεβαίωσε ότι έχει υπό ανάπτυξη ένα καινούργιο IP που αναπτύσσεται εκμεταλλευόμενο τις δυνάμεις του Ubisoft Scaler. Ίσως είναι ακόμα πολύ νωρίς για να μάθουμε περισσότερα, όμως δεδομένων των υποσχέσεων της νέας αυτής τεχνολογίας μάλλον θα πρέπει να έχουμε στραμμένη την προσοχή μας πάνω στο συγκεκριμένο project.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity