Η τακτική αυτή είναι γνωστή στο χώρο του εμπορίου και της ψηφιακής εποχής, αφού επιτρέπει στις εταιρείες να στοχεύουν αυτούς που γνωρίζουν πως επενδύουν στα προϊόν τους. Ωστόσο, για μια τέτοια διαδικασία απαιτείται η συναίνεση του χρήστη. Οι Trevor Lakes και Alex Rajjoub, εκπροσωπώντας και άλλους χρήστες, αναφέρουν πως έχουν υποστεί οικονομικές ζημιές από αυτήν την πρακτική και απαιτούν από την Ubisoft να σταματήσει τη χρήση του Pixel.
Η Ubisoft αρνήθηκε να απαντήσει προς το παρόν για το θέμα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity