Όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, η DFC Intelligence εκτιμά ότι το μερίδιο αγοράς της Sony είναι 43%, της Nintendo 37% και της Microsoft 20%.
Όμως, το 2026 αναμένεται να έχει αλλάξει η κατάσταση, με το Xbox να κερδίζει ποσοστό 7%, το οποίο θα προέλθει από την κατά 4% απώλεια του PlayStation και 3% απώλεια της Nintendo, πάντοτε σε σύγκριση με το 2021.
Η πρόβλεψη καλύπτει και την επόμενη κονσόλα της Nintendo, που η DFC Intelligence πιθανολογεί πως θα λανσαριστεί ως το 2024.
Επιπλέον, για το 2022 η εταιρεία αναλύσεων προβλέπει ανάπτυξη της αγοράς κατά 4%, με την αξία της να φτάνει τα $49 δισ. Τα έσοδα από το hardware και τις φυσικές εκδόσεις παιχνιδιών θα παραμείνουν σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το 2021, όμως θα αυξηθεί η δαπάνων των καταναλωτών για αγορές περιεχομένου μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων των platform holders.
Τέλος, το PS5 παραμένει το σύστημα που προτιμούν περισσότερο οι καταναλωτές, παρόλα αυτά, η κατάσταση μπορεί να ανατραπεί υπέρ της Microsoft, λόγω της βιβλιοθήκης των τίτλων του Xbox, ενώ και το PC δείχνει να κερδίζει έδαφος. Ενδεικτικό ότι οι περισσότερε πωλήσεις του Elden Ring προέρχονται από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity