Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

«Δεν υπάρχουν χαμένοι στη στρατηγική multiplatform του Xbox», σύμφωνα με το πρώην στέλεχος του PlayStation, Adam Boyes

*
Ο Adam Boyes, πρώην διευθυντικό στέλεχος του PlayStation, επαινεί τη νέας στρατηγική της Microsoft στον τομέα των video games και υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν «θύματα» στην εποχή του multiplatform που έχει μπει το Xbox. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Gamertag Radio, ο Boyes είπε σχετικά:

«Καταλαβαίνω γιατί οι άνθρωποι έχουν συναισθήματα γι' αυτό και απόψεις, επειδή η ιδέα τους είναι ότι η ταυτότητα του να επιλέγω εγώ ένα εμπορικό σήμα και να είμαι υπόχρεος σε αυτό το εμπορικό σήμα είναι μονομερής, και ως εκ τούτου αυτό θα πρέπει να είναι η μοναδική πηγή όλου του περιεχομένου», δήλωσε ο Boyes.


«Αλλά πιστεύω ότι αν το σκεφτούμε με την αναλογία, ήταν η Blockbuster που έγινε Netflix, και αυτό που εννοώ με αυτό είναι ότι όταν ξεκίνησαν, επρόκειτο για τη φυσική μονάδα που αποτελούσε την εμπειρία ψυχαγωγίας στο σαλόνι, και αυτή ήταν μια πλαστική συσκευή αναπαραγωγής στην οποία έβαζες δίσκους και τους έπαιζε, οπότε πρέπει να εξυπηρετείς τους ανθρώπους με τη φυσική τους υπόσταση».

Και πρόσθεσε: "Η λιανική πώληση και οι συνεργασίες είναι σημαντικές. Και οι δύο μας έχουμε περιμένει σε πολλές ουρές και σε πολλά πρωινά ανοίγματα, για να τρέξουμε εκεί μέσα και να τρέξουμε ενάντια σε όλους τους άλλους - και συνήθως έχανα τον αγώνα, παρεμπιπτόντως - για να πάρουμε αυτή την κονσόλα όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε. Και τώρα είναι απλά διαφορετική η κατάσταση».

Ο Boyes χαρακτήρισε το Xbox ως έναν πάροχο διασκέδασης, όχι παραγωγό και διανομέα δίσκων.



«Έτσι, αν το σκεφτούμε αυτό, την αναλογία ότι ίσως το PlayStation είναι το HBO, η Microsoft είναι το Netflix και η Nintendo είναι η Disney, τότε η δουλειά τους είναι να προσφέρουν απίστευτα διαδραστική και ελκυστική ψυχαγωγία σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους».

Συνέχισε λέγοντας, «Καταλαβαίνω γιατί οι παραδοσιακοί το βλέπουν αυτό και λένε: 'Δεν μου αρέσουν οι αλλαγές! Θέλω να είναι μόνο εκεί που θέλω εγώ να είναι! Και αυτό είναι το σημείο όπου σπάει το κενό της λογικής μου».

«Γιατί όταν ο Phil [Spencer] και η ομάδα του φέρνουν καταπληκτικό περιεχόμενο σε περισσότερες πλατφόρμες, ποιος είναι το θύμα; Ρωτάω πολλούς ανθρώπους, «ποιος είναι το θύμα;». Και δεν υπάρχει κανένα, εκτός από τους ανθρώπους που λένε: «ο θέλω μόνο εκεί που το αγόρασα και αυτό περιμένω!».

Ο Boyes ανάφερε ότι «επικροτεί [το Xbox] που είναι αρκετά ευέλικτο σε μια μεταβαλλόμενη και μεταβατική αγορά προκειμένου να επεκταθεί», αλλά συμφώνησε ότι η στρατηγική multiplatform της Microsoft παρουσιάζει προκλήσεις όσον αφορά την το πως θα πλασάρει τις μελλοντικές της κονσόλες.

«Έχετε απόλυτο δίκιο ότι όταν προσπαθούμε να πουλήσουμε στον κόσμο τη νέα έκδοση [μιας κονσόλας]... είναι 8k, είναι 16k, είναι 32k; Πού πάμε από εδώ και πέρα; Αυτή τη στιγμή, είμαι ευχαριστημένος με τον αριθμό των K και τις επιδόσεις - είναι υπέροχα. Τότε η πρόταση αλλάζει». 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*