Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Απαντήσεις από τον Phil Spencer την ώρα που φουντώνει η κόντρα με τη Sony για το Call of Duty

*
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο CNBC, ο Phil Spencer έκανε αναφορά στην πρόταση εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft αλλά και στο ποιες είναι οι σκέψεις του για το μέλλον του Call of Duty.

"Δεν μπορώ να μιλήσω πολύ για το πού βρισκόμαστε με τις ρυθμιστικές αρχές μόνο και μόνο λόγω της διαδιακσίας που ακολουθείτε", είπε ο Spencer στο CNBC. "Έχω δηλώσει δημόσια στους fans μας και στους πελάτες μας - που είναι η ισχυρότερη δέσμευσή μας - ότι προσδοκούμε ότι θα συνεχίσουμε να κυκλοφορούμε το Call of Duty στο PlayStation και σε άλλες πλατφόρμες και ελπίζουμε ότι θα επεκτείνουμε τα σημεία που θα είναι διαθέσιμα τα παιχνίδια μας".


"Αυτός ήταν ο στόχος μας. Βάζουμε τον παίκτη στο επίκεντρο και μέσω τεχνολογιών όπως το cloud, η ημερομηνία κυκλοφορίας και η διαθεσιμότητα σε PC, προσδοκούμε ότι τα παιχνίδια που δημιουργούνταο θα παίζονται από μεγαλύτερο κοινό στο μέλλον. Αυτός είναι ο στόχος μας με όλα τα παιχνίδια μας σήμερα".

Ο Spencer ρωτήθηκε επίσης σχετικά με μια ακόμα ανησυχία της Sony, ότι η Microsoft, ακόμα και αν θα κυκλοφορεί το COD στο PlayStation,ια το περιλάβει στο Game Pass, αφήνοντας τους πελάτες με την επιλογή να πληρώσουν $70 στο PlayStation ή να αποκτήσουν πρόσβαση μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας.

"Όταν κοιτάζω κάτι σαν το Game Pass συγκεκριμένα, θεωρώ ότι είναι το αποτέλεσμα του ανταγωνισμού στην αγορά μας", απάντησε ο Spencer. "Καθίσαμε ως Microsoft και Xbox και σκεφτήκαμε "πώς μπορούμε να καινοτομήσουμε και να δημιουργήσουμε αξία... για τους παίκτες;". Και καταλήξαμε σε ένα νέο μοντέλο για τους πελάτες που δημιουργούν τη βιβλιοθήκη παιχνιδιών τους και οι παίκτες το λατρεύουν. Νομίζω ότι αυτός είναι ο ανταγωνισμός.

"Ο ανταγωνισμός έχει να κάνει με την ώθηση των ανταγωνιστών στην καινοτομία, την ώθηση των ανταγωνιστών να δημιουργούν νέα πράγματα όπως το cloud, οι συνδρομές, η δημιουργία νέων IPs. Και το μόνο στο οποίο έχουμε επικεντρωθεί είναι πώς ανταγωνιζόμαστε αποτελεσματικά, πώς προσφέρουμε περισσότερη αξία στους πελάτες μας".

Όσο για την αποκλειστικότητα, ο Spencer τόνισε ότι αυτό είναι μια κοινή πρακτική στη βιομηχανία των video games, και υπάρχει για χρόνια, τη στιγμή που το Xbox κάνει επίσης διαθέσιμα τα παιχνίδια του μέσω PC και cloud.

"Η αποκλειστικότητα των τίτλων έχει αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά της βιομηχανίας μας για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα", είπε ο Spencer. "Κάναμε μια κίνηση πριν από μερικά χρόνια, δηλαδή να κυκλοφορούμε τα παιχνίδια μας σε κονσόλες και υπολογιστές. Προφανώς τα κάνουμε διαθέσιμα σχεδόν σε σύγχρονο web browser - μπορείτε να μεταβείτε στη διεύθυνση xbox.com/play και να παίξετε τα παιχνίδια μας μέσω του cloud. Θέλουμε να δώσουμε περισσότερη πρόσβαση στα παιχνίδια μας στους παίκτες στο μέλλον. Αυτός είναι ο στόχος μας".

«Επομένως, όταν σκεφτόμαστε την αποκλειστικότητα για εμάς, θα έχουμε αποκλειστικούς τίτλους στο Xbox - το κάνουμε σήμερα, είναι μέρος της πλατφόρμας μας να ελκύουμε το κοινό με αυτό που κάνουμε - αλλά θέλουμε αυτά τα παιχνίδια να καταλήξουν να παίζονται από περισσότερους παίκτες από ό,τι στο παρελθόν, και αναπτύσουμε την τεχνολογία και τις καινοτομίες για να γίνει αυτό δυνατό".

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*