Διαθέσιμες ταχύτητες CPU | Διαθέσιμες ταχύτητες GPU | Διαθέσιμες ταχύτητες Memory Controller | |
Φορητό | 1020MHz | 307.2MHz | 1331/1600MHz |
Σταθερό | 1020MHz | 307.2/768MHz | 1331/1600MHz |
Με αυτά τα δεδομένα οι δημιουργοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πως θα κινηθούν, είτε προσφέροντας μεγαλύτερη ανάλυση για τον τίτλο τους, είτε καλύτερα γραφικά.
Έχει μια λογική που μπορεί να θεωρηθούν βάσιμες οι φήμες. Στη λειτουργία φορητού με 720p οθόνη απαιτείται μικρότερη επεξεργαστική ισχύς για τα παιχνίδια οπότε ρίχνοντας τα ρολόγια της gpu κερδίζει το switch σε διάρκεια μπαταρίας λόγο μικρότερης κατανάλωσης και παράλληλα όταν είναι στο Dock η gpu δουλεύει στο μαξ καθώς δεν τίθεται θέμα αντοχής μπαταρίας + ότι θα θέλει μεγαλύτερη ισχύ για να βγάλει 1080p.
αν και δεν είμαι και πολύ γνωστης του τι σημαίνει αυτό, δεν νομιζω ότι μιλάμε για κτηνος δυναμης..πιο κάτω από xboxone..θα χε χαβαλέ αν και δεν το πιστευω για 1η φορά στα χρονικά να κάναν επίτηδες ψευτικο leak στα specs, προκειμένου να ξενερώσει αρχικά κόσμος και στην παρουσίαση μετά να δείξεις καλύτερα specs για να κερδίσεις εντυπώσεις
@iankysyrath Δεν νομίζω. Εκεί κάπου θα είναι τα Specs. Δεν χρειάζεται να το πει η φήμη. Το λέει ο Tegra.
Αν θες τη γνώμη μου δε λέει πολλά αυτό γιατί όλα έχουν να κάνουν και με το λειτουργικό. Αν πχ είναι custom Android... μην ξεχνάμε ότι τρέχει άνετα με 512Ram και κάνεις παπάδες (Video Recording, Apps, Multitasking κλπ).
Αντιθέτως τα custom λειτουργικά σε XBOX ONe και PS4 ζητάνε 4 giga απλά για να τρέξουν.
Καταλαβαίνεις πως το εννοώ ετσι; Είναι ΤΕΛΕΙΩΣ_ΑΛΛΗ_ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ το Switch. Αν δε δούμε παιχνίδια... τα specs δε μου λένε τίποτα... Στα παιχνίδια θα δείξει τι κάνει και τι όχι.
http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/784/what-year-is-it-robin-williams.jpg
Απογοητεύτηκα περίμενα να είναι πιο ισχυρό σε φορητή μορφή.
Πλάκα μας κάνουν;
Αφόρητοι είναι Παρασκευή αν δίνουν απο τώρα θέματα θα γράφει μέχρι τη Πρωτοχρονιά ο Βέζος.
Καληνύχτα ζωή, αν η τιμή του δεν είναι καλή, καληνύχτα Nintendo
Εκτος κι αν είναι τα specs του devkit έως τώρα...ο tegra μπορει και παραπάνω..anyway, συμφωνω με αυτά που λες Volga.
..υπάρχει κι η άλλη πιθανότητα..να το ξεκλειδώσουν σε maximum ταχύτητες με κανά update για τους devs αφότου κάνουν ασφαλές λανσαρισμα, ώστε να μην π.χ. υπάρξουν βλάβες και υπερθερμάνσεις..στο δια ταύτα το θέμα είναι να ασχοληθούν οι 3d party..αμα αυτή τη φορά τους σκάσουν λεφτά ως nintendo και επιπέδου 3ds επι 2 να ταν το switch, θα βγαλουν τα παιχνίδια. Καλή τιμή, καλό lineup 1st και 3d party και καλά θα πάει το μηχανημα.
Για την ακρίβεια είναι λίγο πιο κάτω από το 1/3 της δύναμης του Xbox one όταν είναι docked.
αυτό το 1/3 από που προεκυψε ακριβως, για κάνε ξηγα;
Κατά πάσα πιθανότητα χρησιμοποιει tegra x1 που είναι στο 1 tflop στα 1ghz και το switch λειτουργεί στα 300mhz undocked οποτε περίπου στα 300 gflop.
Μπορει να ανατιναζεται οταν γραφει gameover μαζι με τον gamer .
@iankysyrath
Να γίνει patch με overclock αν υποθέσουμε ότι τίθεται αρχικά θέμα υπερθέρμανσης δεν πρόκειται. Αν κάτι κινδυνεύει κατασκευαστικά στην αρχή, κινδυνεύει και μετά.
@godfavor
Ο υπολογισμός είναι λάθος διότι η CPU τρέχει πάντα στην ίδια ταχύτητα, η GPU αλλάζει μεταξύ δύο. Και οι δύο μαζί είναι στο SoC που, ως πακέτο, ονομάζεται Tegra X1 (ή Tegra whatever το ονομάσουν αυτό που διάλεξαν για το Switch).
yaponvezos@ υπαρχει και το what if της υποθεσης··δεν εννοω οτι θα ανεβασουν το ρολοι πιο πανω απο οτι εχουν τεσταρει··εννοω οτι just in case μπορει να μην το pushάρουν απο την αρχη
@yaponvezos
Δεν υπάρχει αέρας by design. Και σε περιπτώσεις άλλων συστημάτων που απελευθερώθηκαν πόροι για τα games, ουσιαστικά μειώθηκε το εκτόπισμα άλλων διεργασιών και ο αέρας διοχετεύθηκε αλλού. Μόνο στο Xbox One έγινε μια ιδέα υπερχρονισμού θυμάμαι, αλλά νομίζω ότι κι αυτή έγινε λίγο πριν το λανσάρισμα. Ε ήταν τεράστιο και το κουτί, ασφαλής η κίνηση πιστεύω.
Αλλά πολύ εμμένετε στο θέμα αυτό με τις ταχύτητες και τα TF. Από ένα σημείο κι έπειτα δεν έχει σημασία. Είναι σίγουρο ότι το Switch δεν θα συναγωνιστεί τις αντίπαλες πλατφόρμες σε θέματα ισχύος. Λίγο πιο 'δώ, λίγο πιο 'κει, απλά ψάχνουμε το πόσο λίγο ή πολύ θα απέχει από ένα στόχο που δεν θα πιαστεί. Και δεν πειράζει κιόλας. Τα παιχνίδια να είναι καλά και το έχουμε.
@yaponvezos
Για την ακρίβεια το tegra x1 έχει 256 cuda cores και το κάθε cuda core έχει 2 ή 3 operations per clock (ανάλογα την υλοποίηση) οπότε μιλάμε για: 256Χ2Χ307.2(MHz) = 157.6 GFLOPs για 2 operations ,ή 235 GFLOPs με 3 operations. Όταν είναι docked είναι στα 768mhz οπότε 256Χ2Χ768= 393gflops με 2 operations ,ή 589 gflops με 3 operations. Και όλα αυτά σε FP32 instruction set. Για παράδειγμα το ps4 γνωρίζουμε ότι είναι στα 1,8 tflop, βγαίνει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο! 1152 gcn cores X 2 operations X 800 MHz= 1843 gflops = 1.84 tflop! Xbox one 768X2X853mhz= 1310 gflops = 1.31 tflop!