Όλα τα παραπάνω φαινομενικά συμβαίνουν με το σύστημα Dynamic Difficulty Adjustment και μέσω Twitter ήρθε η απάντηση που αναφέρει πως αυτό το σύστημα δεν χρησιμοποιείται στους τίτλους FIFA. Η εταιρία ανέφερε σε ξεχωριστή ανακοίνωση πως δεν θα έβαζε ποτέ κάποιους παίκτες πάνω από άλλους χαλώντας τη συνολική εμπειρία.
Ανέφερε όμως πως το σύστημα Dynamic Difficulty Adjustment υπάρχει και πως δημιουργήθηκε ώστε η εταιρία να πειραματιστεί με το πως μπορεί να βοηθήσει επιτόπου παίκτες που δυσκολεύονται σε κάποιο σημείο ενός τίτλου.
For those that will ask why it took us a while to respond:
— Corey Andress (@EACoreySA) 17 June 2019
We wanted to be 100% sure that this patent didn’t exist in the game. This includes all aspects - every mode and gameplay.
Hopefully this ends speculation, and appreciate the patience while we got the answer.
Δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος στον πλανήτη που ασχολείται με παιχνίδια και τους πιστεύει! Η ίδια η πατέντα τους λέει πως έχουν αντλήσει δεδομένα από πειράματα πάνω σε παίκτες "από τους πιο δημοφιλείς -και όχι μόνο- τίτλους μας"... Όχι μόνο είναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ η χρήση της τεχνολογίας, αλλά το θέμα είναι και σε πόσα άλλα παιχνίδια χρησιμοποιείται, είτε της ΕΑ είτε άλλων... Ας πούμε, το έχουν και τα CoD, το Rocket League (καλά εκεί είναι εμμετικό), τα Battlefield, ακόμα και το Cuphead. ΤΟ CUPHEAD! Έλεος!