Η Tanya Short, δημιουργός του βραβευμένου Boyfriend Dungeon, που βρίσκεται στο Game Pass, ανήκει στην ομάδα των indie developers που εκφράζουν τις ανησυχίες τους σχετικά με τις πρόσφατες αλλαγές. Σύμφωνα με τη Short, τα περισσότερα indie studios αποφεύγουν να κυκλοφορούν τα παιχνίδια τους λίγο πριν τα Χριστούγεννα, ώστε να μην κοντραριστούν με ΑΑΑ τίτλους, όμως δεν αποκλείεται πολύ σύντομα η στρατιγική αυτή να πάψει να είναι χρήσιμη.
"Η συμφωνία με την Activision μας έχει γεμίσει ανασφάλειες επειδή είναι φανερό πως ίσως κυριαρχήσουν πλέον σε όλη τη διάρκεια του έτους, οπότε εμείς τι θα κάνουμε;".
O Yura Zhadanovich, ιδρυτής και game director της Sad Cat Studios, που ετοιμάζει το cyberpunk adventure game Replaced, το οποίο θα λανσαριστεί στο Game Pass ήταν ένας ακόμα indie developer που μίλησε στο BBC. O Zhadanovich πλέκει το εγκώμιο της Microsoft για την υποστήριξη που προσφέρει στην εταιρεία του, εκφράζει όμως τις ανησυχίες του κατά πόσο αυτό θα συνεχιστεί σε επαρκές βαθμό, μετά την προσθήκη όλο και πιο ακριβών παραγωγών στο Game Pass.
Επίσης ο Piers Harding-Rolls, στέλεχος της Ampere Analysis αναφέρει πως όσο περισσότεροι οι συνδρομητές του Game Pass, τα indie games που δεν περιλαμβάνονται στην υπηρεσία θα μάχονται όλο και πιο πολύ για να πουλήσουν αντίτυπα.
Το Game Pass είναι ένας από τους λόγους που η πραγματική αξία των indie games φθίνει με γοργούς ρυθμούς, δήλωσε ο βετεράνος developer, Jake Simpson της TNB Studios.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά η αντιπρόεδρος του Gaming Ecosystem της Microsoft, Sarah Bond τόνισε ότι η εταιρεία υποστηρίζει και θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους indie developers καθώς η υπηρεσία αναπτύσεται. Μάλιστα θεωρεί ότι το Game Pass λειτουργεί υπέρ των indie developers μιας και δίνει την ευκαιρια στους παίκτες να επεκτείνουν το ενδιαφέρον τους και σε άλλα είδη video games.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity