Enternity: Μιας και οι πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι ήταν ελάχιστες όλον αυτόν τον καιρό, τι θα λέγατε να μας δίνατε λίγες πληροφορίες για τον τίτλο, πως το βλέπετε εσείς σαν ομάδα ανάπτυξης;
Antoine Vimal du Monteil: Η ιδέα πίσω από το παιχνίδι είναι να προσφέρουμε στους παίκτες ένα νέο παιχνίδι στη σειρά Rainbow Six, μια διαφορετική έκδοση του Rainbow Six: Siege θα μπορούσαμε να πούμε. Το Siege προσφέρει εμπειρία PvP, ενώ το Extraction θα προσφέρει μια διαφορετική σκοπιά, παιχνιδιού PvE στους παίκτες. Η ομάδα των παικτών μπορεί να αποτελείται είτε από έναν, είτε από δύο, είτε από τρία άτομα. Είναι first person shooter όπου χρησιμοποιούμε operators (γνώριμα πρόσωπα από το Rainbow Six: Siege) προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την θανατηφόρα και ταχέως μεταδιδόμενη εξωγήινη απειλή. Πρόκειται για αρκετά μυστηριώδη απειλή, όμως βρίσκεται στον κόσμο του παιχνιδιού, σε συγκεκριμένες ζώνες όπου πρέπει να πάνε οι παίκτες και να ρισκάρουν τα πάντα, για να εξάγουν κάποιους συγκεκριμένους στόχους, εξού και ο τίτλος “Extraction”.
Enternity: Οπότε αντιλαμβανόμαστε πως δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάποια PvP Modes στο παιχνίδι;
Antoine Vimal du Monteil: Όχι, έχουμε επικεντρωθεί στο PvE, τον τομέα του PvP τον καλύπτει το εξαιρετικό παιχνίδι που λέγεται Rainbow Six: Siege.
Enternity: Έπειτα από περίπου μια ώρα παιχνιδιού, νιώσαμε ως ομάδα την ανάγκη να είμαστε αρκετά συνεργατικοί και επικοινωνιακοί προκειμένου να ολοκληρώσουμε με επιτυχία όλες τις αποστολές σε κάθε επίπεδο. Ήταν αυτό κάτι που είχατε κατά νου από τα πρώτα βήματα της ανάπτυξης του Rainbow Six: Extraction;
Antoine Vimal du Monteil: Σαφέστατα. Θα έλεγα πως τόσο η συνεργασία όσο και η επικοινωνία αποτέλεσαν βασικούς παράγοντες που θέλαμε να έχουν οι παίκτες μεταξύ τους και τους είχαμε κατά νου όσο σχεδιάζαμε και τους χάρτες και τα objectives σε κάθε επίπεδο, τα οποία αλλάζουν δυναμικά. Μιας και παίξατε αρκετή ώρα, θα παρατηρήσατε πως κάθε φορά που φόρτωνε ακόμα και το ίδιο επίπεδο, είχαμε διαφορετική διάταξη των δωματίων, των ειδών AI, ακόμα και των health items ή των objectives. Θέλαμε ο σχεδιασμός των επιπέδων να δημιουργεί ένταση στους παίκτες, και να τους προκαλεί να συνεργαστούν στρατηγικά για να ολοκληρώσουν, ει δυνατόν, όλες τις αποστολές. Επίσης είναι στο χέρι τους να αποφασίσουν αν θέλουν να προχωρήσουν στην ολοκλήρωση κάποιου objective, ή να το προσπεράσουν αν θεωρούν πως είναι πολύ ριψοκίνδυνο.
Enternity: Άρα, όπως το καταλαβαίνουμε, random generated content θα υπάρχει σε κάθε επίπεδο, όπως και τα objectives θα διαφέρουν.
Antoine Vimal du Monteil: Ναι, διότι θέλαμε να προσφέρουμε μια εμπειρία που θα έχει νόημα να παιχτεί εκ νέου, ειδικότερα με την παρουσία progression system για τους operators, αλλά και άλλες εκπλήξεις για τις οποίες δεν μπορώ να αναφέρω κάτι τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Enternity: Τα παράσιτα που αντιμετωπίσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, χαρακτηρίζονταν από πολύ ενδιαφέροντα σχεδιασμό. Ειδικότερα τα μικρότερα εξ αυτών, που κάλυπταν τα πατώματα και τους τοίχους, κάνοντας μας να κινούμαστε πιο αργά. Ποιες θα μπορούσατε να πείτε πως ήταν οι επιρροές σας κατά τον σχεδιασμό τους; Τι συναισθήματα θέλατε να περάσετε στους παίκτες; Και η ερώτηση γίνεται διότι κάποιες φορές νιώσαμε αρκετά...αβοήθητοι.
Antoine Vimal du Monteil: Δεν είχαμε κάτι πολύ συγκεκριμένο ως έμπνευση, αντίθετα αυτή ήρθε από πολλές πηγές, όπως ταινίες ή αλλά παιχνίδια και άλλα. Αυτό που ήταν πολύ σημαντικό για μας ήταν να τα κάνουμε όσο το δυνατόν πιο πρωτότυπα σχεδιαστικά, αλλά και διαφορετικά στους μηχανισμούς τους έτσι ώστε κάθε είδος να απειλεί τους παίκτες με διαφορετικό τρόπο. Να λειτουργούν συμπληρωματικά το ένα σε σχέση με το άλλο δηλαδή. Έτσι υποχρεώνουμε τους παίκτες να χρησιμοποιήσουν όλα τα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους, είτε αυτό αφορά όπλα είτε τις ξεχωριστές δυνατότητες του κάθε operator.
Enternity: Έχετε σκεφτεί τη πιθανότητα να συμπεριλάβετε κάποιο scenario mode, ή έστω κάποιο mini campaign που θα δρα ως tutorial για τους παίκτες που θα θέλουν να εξοικειωθούν με τους μηχανισμούς του Rainbow Six: Extraction, πριν βουτήξουν στα βαθιά του multiplayer;
Antoine Vimal du Monteil: Δεν είμαι σίγουρος πως μπορώ να αναφέρω πολλά σήμερα, αλλά μπορώ να σας πω πως θα υπάρχει κάποιο mode με μετριασμένα τα τυχαία στοιχεία, έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι πως οι παίκτες έχουν καταλάβει τον τρόπο που λειτουργεί το παιχνίδι, πριν να εισέλθουν στους πραγματικά τυχαίους χάρτες. Θα ανακαλύψετε περισσότερα για αυτό όσο και εμείς αποκαλύπτουμε περισσότερα στο μέλλον.
Enternity: Κλείνοντας, θα θέλατε να μας πείτε σε ποιες πλατφόρμες θα κυκλοφορήσει το Rainbow Six: Extraction;
Antoine Vimal du Monteil: Φυσικά, το παιχνίδι πρακτικά θα κυκλοφορήσει σε όλες τις πλατφόρμες, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series, PC, Luna, Stadia και είναι τόσο cross-play όσο και cross-gen compatible. Η τελευταία είναι μια επιλογή που πήραμε για να είμαστε σίγουροι πως όλοι μπορούν να παίξουν με όλους, δεδομένου ότι βρισκόμαστε σε μια μεταβατική κατάσταση σε ό,τι αφορά τις γενιές των κονσολών.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity