Είναι ευρέως αποδεκτό πως το Rainbow Six: Siege αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους τίτλους του franchise εδώ και πολλά χρόνια. Από το 2015 όποτε και κυκλοφόρησε λαμβάνει τακτικά update περιεχομένου, ενώ κάθε φορά καταφέρνει να μένει ψηλά στις προτιμήσεις του κόσμου, είτε μιλάμε για απλούς, casual gamers, είτε για παίκτες που έχουν αφοσιωθεί σε αυτόν τον τίτλο ως esport. Με τη πρόσφατη μεταφορά του στις κονσόλες νέας γενιάς, η Ubisoft απλά επιβεβαιώνει πως η υποστήριξή του θα συνεχίσει για καιρό. Υπάρχει όμως επόμενο βήμα για τη σειρά και αν ναι, ποιο είναι αυτό;
Στα πλαίσια της Ubisoft Forward, είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε το Rainbow Six: Extraction για περίπου δύο ώρες. Το Rainbow Six: Extraction (ή Quarantine, ή Parasite όπως μπορεί να το έχετε ακουστά), αποτελεί μια μεταφορά της εμπειρίας του Siege, σε περιβάλλον PvE. Και αυτό θα μπορούσε να αρκεί για να το περιγράψει, αν η ομάδα ανάπτυξης δεν φαινόταν αποφασισμένη να δώσει μια εντελώς διαφορετική ταυτότητα στο νέο της παιχνίδι. Αυτό που ξεχωρίζουμε αμέσως είναι το εικαστικό του μέρος. Χρησιμοποιώντας μια μηχανή γραφικών που δεν φαίνεται να διαφέρει ιδιαίτερα από το Rainbow Six: Siege, η έκδοση που δοκιμάσαμε είχε τη δυναμική να μεταφέρει μια πολύ πιο κλειστοφοβική ατμόσφαιρα στον παίκτη. Το παράσιτο, για το οποίο δεν γνωρίζουμε από που προέρχεται, βρίσκεται παντού στα επίπεδα του παιχνιδιού και στα σημεία που έχει καταλάβει ολόκληρο τον χώρο, όπως πατώματα και τοίχους, σας αναγκάζει να κινείστε πιο αργά.
Στο Rainbow Six: Extraction παίζετε ως ομάδα τριών παικτών που σκοπό έχουν να ολοκληρώσουν συγκεκριμένα objectives σε ζώνες που έχουν κυριαρχήσει τα παράσιτα. Τα objectives μπορούν να περιλαμβάνουν από το να εξάγουμε κάποιον άνθρωπο που τα παράσιτα έχουν παγιδεύσει σε συγκεκριμένο σημείο του χάρτη, μέχρι του να υπερασπιστούμε τοποθετημένες βόμβες για κάποιο χρονικό διάστημα. Αν και ό,τι παίξαμε μας άρεσε, δεν μπορούμε να βγάλουμε ολοκληρωμένα συμπεράσματα, καθώς έχουμε την αίσθηση πως οι αποστολές θα είναι κάπως διαφορετικές στον τελικό τίτλο.
Η ομάδα ανάπτυξης βλέπετε έχει μεριμνήσει ώστε τόσο οι χάρτες όσο και οι αποστολές εντός αυτών να είναι random generated. Θεωρητικά, αυτό σημαίνει πως μπορεί assets να ανακυκλώνονται σε συγκεκριμένα επίπεδα, όμως στην πράξη οι παίκτες θα εισέρχονται κάθε φορά σε διαφορετική διαμόρφωση. Θα πρέπει βέβαια να περιμένουμε την τελική κυκλοφορία του παιχνιδιού για να δούμε πως αυτό εφαρμόζεται και πόσο εν τέλει κατορθώνει να διαφοροποιήσει την εμπειρία.
Για την ώρα, γνωρίζουμε πως το Rainbow Six: Extraction θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή εντός του έτους για PlayStation 4, Xbox One, PC και Google Stadia, ενώ θα είναι διαθέσιμο και στις νέες κονσόλες μέσω του backwards compatibilty. Για την ώρα δεν μπορούμε να πούμε και πολλά περισσότερα. Εσείς ωστόσο μπορείτε να δείτε τόσο στις φωτογραφίες που συνοδεύουν το παρόν άρθρο, όσο και στο βίντεο όπου και θα πάρετε μια γεύση από ένα ολοκληρωμένο mission. Και να είστε σίγουροι πως τις επόμενες μέρες θα διαβάσετε ακόμα περισσότερα από εμάς για το Rainbow Six: Extraction.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity