Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

GPMI: Ο διάδοχος του HDMI έρχεται από Κίνα με ανάλυση 8Κ και εντυπωσιακές επιδόσεις

NEWS
  • 16 λεπτά πριν

PS Portal: Νέες λειτουργίες προστέθηκαν στη beta του cloud streaming για τίτλους του PS5

NEWS
  • 46 λεπτά πριν

The Last of Us: Πράσινο φως από το HBO για την τρίτη σεζόν (video)

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Με Hogwarts Legacy οι επόμενες προσθήκες στο Game Catalog του PlayStation Plus

FREE GAMES
  • 2 ώρες πριν

Τα οικονομικά δεδομένα δείχνουν ότι το Mario Kart World των 90 δολαρίων ίσως να μην είναι όσο ακριβό πιστεύουμε

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Πολλαπλές διακρίσεις για τη Stoiximan στα Sports Marketing Awards 2025

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 3 ώρες πριν

Επιστρέφει το Xbox Games Showcase με έξτρα Direct για το The Outer Worlds 2

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Μοναδική προσφορά: δες τώρα Apple TV+ με €4,99 το μήνα!

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Η Nintendo λέει πως το καλώδιο HDMI του πρώτου Nintendo Switch δε θα είναι συμβατό με το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 6 ώρες πριν

«Συνεχίζεται η υποστήριξη του original Nintendo Switch», δηλώνει ο Doug Bowser

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Αξιολογήθηκαν ηλικιακά νέες εκδόσεις των original Call of Duty: Modern Warfare 2 & 3

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Πανικός στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές σπεύδουν να αγοράσουν iPhone πριν τις αυξήσεις

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Άρχισαν οι προ-παραγγελίες Nintendo Switch 2 στην Ελλάδα, αυξημένη η τιμή στη χώρα μας

NEWS
  • 9 ώρες πριν
  • 2

Nintendo Switch 2 και GTA 6 εκτινάσσουν την βιομηχανία gaming σε ρεκόρ ανάπτυξης το 2027

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Μεγάλη διαρροή: έτσι θα είναι το iOS 19 (video)

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Commandos: Origins Review

REVIEWS
  • 12 ώρες πριν

Astro Bot: Ο τίτλος του PlayStation σάρωσε και τα BAFTA Game Awards 2025

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Ημερομηνία πρεμιέρας απέκτησε η ταινία Predator: Killer of Killers (trailer)

VIDEO NEWS
  • 14 ώρες πριν

H Lexar παρουσίασε τη δική της κάρτα microSD Express 1TB για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Ανανεώθηκαν δημοφιλείς σειρές του ABC για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Καθυστερούν οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 και στον Καναδά

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Ο CEO της Epic Games αρνείται πως το Fortnite θα αποκτήσει δική του ταινία

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Νέα πατέντα της Sony θα φοριέται σαν γάντι και θα προσομοιώνει την αίσθηση διαφόρων αντικειμένων ή θερμοκρασίας, μέσω απτικής ανάδρασης

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Το Hollow Knight: Silksong θα κυκλοφορήσει και στο original Nintendo Switch

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Η Nintendo αποτρέπει τους χρήστες από το να… γλείφουν και να τρώνε τα Nintendo Switch 2 cartridges

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Οι δασμοί φέρνουν ξανά στο προσκήνιο τη σκέψη για απόκτηση iPhone με συνδρομή

NEWS
  • 08/04

Η Sony προχωράει σε ακυρώσεις και αλλαγές για το PlayStation The Concert

NEWS
  • 08/04

Nintendo Switch 2: Εταιρεία αναλύσεων αναθεωρεί τις προβλέψεις πωλήσεων λόγω των δασμών των Η.Π.Α.

NEWS
  • 08/04

Hades 2: Console exclusive των Nintendo Switch 2 και Nintendo Switch κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 08/04

Πλήκτρο του Nintendo Switch 2 θα λειτουργεί μόνο με συνδρομή Nintendo Switch Online!

NEWS
  • 08/04

Φήμη: Κανένας publisher δεν ενδιαφέρεται να στηρίξει την επιστροφή του Deus Ex

NEWS
  • 08/04

Το eShop του Nintendo Switch 2 δεν θα έχει μουσική υπόκρουση, ούτε θα αποκτήσει στο μέλλον

VIDEO NEWS
  • 08/04

Χωρίς Hall Effects τα Joy-Cons του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 08/04
  • 2

Nintendo Switch 2: YouTuber θα στηθεί έξω από κατάστημα της Nintendo δύο μήνες νωρίτερα!

NEWS
  • 08/04

To νέο patch του Assassin's Creed Shadows βελτιώνει τα γραφικά στο PS5 Pro

NEWS
  • 08/04

Nintendo Switch 2: Θα αναβαθμίζει τα γραφικά όχι μόνο με το Nvidia DLSS

NEWS
  • 08/04

Η ASUS παρουσιάζει τη σειρά Zenbook Signature Edition με ένα μοναδικό σχέδιο που καταπλήσσει

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 08/04

Στην Πορτογαλία για τα νέα Philips και AOC monitors

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 08/04
  • 1

Nintendo Switch 2: Θα μπορείτε να δανείζετε και να πουλάτε τις Game-Key Cards σας, έτσι θα δουλεύουν οι κάρτες

NEWS
  • 08/04

Nintendo: Νέα διαρροή αποκαλύπτει ένα ακυκλοφόρητο παιχνίδι της Retro Studios και ένα μη ανακοινωμένο Ridge Racer game (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Tαινία Death Stranding: Αυτός είναι ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της!

NEWS
  • 08/04

Αυτό θα κάνει η Apple για να αποφύγει την αύξηση τιμής των iPhone λόγω των δασμών του Τραμπ

NEWS
  • 08/04

«Η FromSoftware δεν απομακρύνεται από τα single player games με το The Duskbloods», δηλώνει ο Hidetaka Miyazaki

NEWS
  • 08/04

Νέα πλάνα από Donkey Kong Bonanza, Kirby, Mario Kart World και άλλα games του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 08/04

Μοναδική προσφορά της Cosmote: Απεριόριστα GB με μόλις €13!

NEWS
  • 08/04

Μια ανάρτηση της Square Enix ίσως είναι teaser για remake του Final Fantasy IX

NEWS
  • 08/04

Φήμη: Η Ubisoft δουλεύει σε ένα turn-based tactics Rainbow Six Siege στο στιλ του XCOM

NEWS
  • 07/04

Το site της Nintendo μαρτύρησε δύο σημαντικά μυστικά για τα Donkey Kong Bananza και Mario Kart World

NEWS
  • 07/04

Δεν θα έχει Achievements το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

H Nintendo υποστηρίζει την απόφασή της να πουλάει video games στα €90

NEWS
  • 07/04

Εμφανίστηκε και στο eBay το Nintendo Switch 2, με πολύ υψηλό "καπέλο"

NEWS
  • 07/04

Η Microsoft παρουσίασε ειδική έκδοση του Quake II που φτιάχτηκε με ΑΙ, οι fans αντιδρούν αρνητικά

NEWS
  • 07/04

Mission: Impossible - The Final Reckoning: Νέο trailer με τον Tom Cruise σε εναέριο stunt

VIDEO NEWS
  • 07/04

Στην Ιαπωνία, μπορούν ήδη κάποιοι να δουν από κοντά το Nintendo Switch 2 (εικόνα)

NEWS
  • 07/04

O Liam Neeson γίνεται ο αστυνόμος της καρδιάς μας στο The Naked Gun 4+1⁄4: Law of Toughness (trailer)

VIDEO NEWS
  • 07/04

Τα Nintendo Switch 2 Edition games θα είναι cartridges του original Switch με download code

NEWS
  • 07/04

Ταινία Minecraft: Άνοιγμα ρεκόρ για videogame adaptation στις ΗΠΑ

NEWS
  • 07/04

Πάσχα με προσφορές και προτάσεις σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 07/04

Η Sony ρωτάει τους fans του PlayStation την άποψή τους για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 07/04

Αλλαγή σχεδίων: Η σειρά Horizon Zero Dawn γίνεται… ταινία

NEWS
  • 07/04

Το Nintendo Switch 2 φέρεται να πιάνει τις επιδόσεις ενός mid range PC

NEWS
  • 07/04

Poco F7 Pro Review

REVIEWS
  • 07/04

Επίσημο: στις 12 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια του gameplay για το Marathon της Bungie (video)

NEWS
  • 07/04

Voice actor κάνει tease το remake του original Resident Evil

NEWS
  • 07/04

Δραματική μείωση των αποκλειστικών τίτλων του PS5 σε σχέση με προηγούμενες γενιές

NEWS
  • 07/04

Χιλιάδες συνταγές μαγειρικής στην οθόνη του κινητού σας, εύκολα και απλά

NEWS
  • 07/04

Helldivers 2: Ο CEO της Arrowhead μιλάει για την χειρότερη περίοδο του παιχνιδιού και πώς την αντιμετώπισαν

NEWS
  • 06/04

Heroes Of The Storm - Συνέντευξη @ GC 2015

Σε αντίθεση με άλλες, πιο “πολιτισμένες” περιπτώσεις, οι συνεντεύξεις κατά τη διάρκεια εκθέσεων τείνουν να είναι φασαριόζικη κατάσταση. Πάνω από όλα τείνουν να είναι ομαδική υπόθεση, με πολλαπλά μέσα ταυτόχρονα στο ίδιο τραπέζι. Ομολογούμε πάντως ότι τόσο ο Kaeo Milker (Lead Game Producer) όσο και ο Dustin Browder (Game Director) φρόντισαν ώστε το κλίμα να είναι τόσο καλό ώστε η συγκεκριμένη συνέντευξη να μας μείνει ως η πιο ευχάριστη που είχαμε ποτέ από πλευράς Blizzard. Η Blizzard είχε πολλά να ανακοινώσει για το σύνολο ουσιαστικά των τίτλων της και η μπάλα πήρε φυσικά και το Heroes Of The Storm. Είδαμε τον Kharazim, το νέο ήρωα του παιχνιδιού, μοναχό του Yvgorod, τον πρώτο ήρωα για melee και support από τον κόσμο του Diablo. Φυσικά έγινε ειδική αναφορά στο ότι ο παίκτης μπορεί να επιλέξει trait στο πρώτο level του χαρακτήρα, χωρίς να δεσμεύεται σε κάποιο συγκεκριμένο όπως οι υπόλοιποι.



Είδαμε το Infernal Shrines, νέο battleground με τρία lanes και 3 shrines που ελέγχονται από την πρώτη ομάδα που θα φτάσει στα 30 kills. Τι συμβαίνει τότε; Εμφανίζεται ο Punisher που δεν κάνει ζημιά γενικά κι αόριστα αλλά κυνηγά τους αντίπαλους ήρωες και δεν το βάζει κάτω με τίποτα.



Kharazim trailer




Infernal Shrines




Τελικά είδαμε και τον Rexxar, ranged warrior που κάνει μόνιμη παρέα με την αρκούδα που ακούει στο όνομα Misha. Αρχικά το πλάνο της Blizzard ήταν να αφήσει τους παίκτες να ελέγχει κάθε μέρος του διδύμου ανεξάρτητα και ταυτόχρονα. Στο testing αυτή η ιδέα δεν τα πήγε και πολύ καλά, οπότε έγινε το αυτονόητο. Ο παίκτης ελέγχει κυρίως τον Rexxar, με την Misha να τον ακολουθεί, να επιτίθεται σε όποιον έχει βάλει στο μάτι του ο Rexxar, αλλά μπορεί να τη στείλει προς κάποια πλευρά, να την καλέσει πίσω. Η αρκούδα έχει τα δικά της χρήσιμα abilities και είναι σίγουρο ότι δεν μπορείτε να τα αγνοήσετε. Δεν πρόκειται για γλάστρα αλλά για μηχανή του πολέμου. Για πιο μετά έχει πάρει σειρά ο Artanis του StarCraft, ο σχεδιασμός του οποίου δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη, ούτε καν για τα abilities του. Θα είναι πάντως “σκυλί”, όπως ταιριάζει σε zealot, αλλά έχουμε ακόμη μέχρι να εμβαθύνουμε.

Δεν αποκλείονται οι χαρακτήρες του Overwatch από το μέλλον του Heroes Of The Storm αλλά η Blizzard φαίνεται να μη βιάζεται και πως θα εξετάσει τι θα κάνει μετά το λανσάρισμα του ίδιου του Overwatch. Είναι εύκολο να χαθούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες (παρουσιάστηκαν όλες οι βασικές λειτουργίες και abilities κατά τη συνέντευξη Τύπου) αλλά όλα αποδεικνύονται καλύτερα στην πράξη. Για αυτό όταν ήρθε η ώρα για την ίδια τη συνέντευξη, αποφασίσαμε να πάμε με λίγο διαφορετική όρεξη, όχι απλά για τεχνικότητες.

Enternity: Μέχρι τώρα υπάρχει αρκετά σαφής ρυθμός με τον οποίο προστίθενται χαρακτήρες στο παιχνίδι, δηλαδή κάθε 4 με 6 εβδομάδες περίπου και προφανώς έχετε σχέδια για το μέλλον αλλά και αρκετή διαδρομή να καλύψετε με τα διαφορετικά franchises. Βλέπετε όμως κάποιο σημείο στο μέλλον όπου μπορεί να πείτε “αρκετά”; Κάποιο σημείο από το οποίο και ύστερα η προσθήκη χαρακτήρων κάνει την εξισορρόπηση του roster εφιαλτική υπόθεση;
Milker: Το σημαντικό ερώτημα ως προς αυτό είναι αν μπορούμε να συνεχίσουμε να ετοιμάζουμε χαρακτήρες που να ξεχωρίζουν; Δεν θέλουμε να υπάρχει αλληλοεπικάλυψη αλλά να είναι αρκετά μοναδικοί για να ταιριάζουν σε διαφορετικά στιλ παιχνιδιού, kits, επιλογών κ.ά.
Browder: Λέμε πάντα πως αν δούμε ότι ξεμένουμε από ενδιαφέρουσες ιδέες θα ρίξουμε το ρυθμό. Έχουμε όμως μια πολύ αποδοτική και “επιθετική” ομάδα που εξετάζει θέματα ισορροπίας και έχει πρόσβαση σε τεράστιο όγκο δεδομένων. Συνεπώς ανησυχούμε λιγότερο για θέματα ισορροπίας και περισσότερο για το ενδεχόμενο να βρεθούμε σε δημιουργικό τέλμα.

Enternity: Θα γίνουμε ενοχλητικοί. Τι είναι αυτό που σας εμποδίζει να μεταφέρετε το παιχνίδι σε κονσόλες;
Browder: Χρόνος, κόπος. Προτιμούμε να εστιάζουμε πρώτα στο παιχνίδι πριν έρθει η ώρα να το φέρουμε στην προσοχή του παίκτη. Υπάρχουν αρκετά fixes ακόμη που θέλουμε να περάσουμε στο παιχνίδι, να ετοιμάσουμε νέο content, να εφαρμόσουμε fixes και στο ranked play, έχουμε eSports μπροστά μας και πολλά άλλα. Για να κάνουμε το παιχνίδι να λειτουργήσει σε κονσόλες θα έπρεπε πραγματικά να κάνουμε balancing από την αρχή.

Enternity: Φανταζόμαστε ότι θα έπρεπε να κρατήσετε και τους console gamers ως κοινότητα ξεχωριστά από τους PC gamers.
Browder: Σαφώς, δεν θα μπορούσαν να παίξουν μαζί, εκτός βέβαια αν βρίσκαμε κάποιον εκπληκτικό τρόπο να το καταφέρουμε, τρόπο που δεν μπορώ καν να υποθέσω αυτήν τη στιγμή. Φυσικά θα έπρεπε να αλλάξει και ο χειρισμός του παιχνιδιού. Αυτήν τη στιγμή δεν είναι skill shots όλα τα abilities. Για παράδειγμα αν θέλω να επιτεθώ σε κάποιο minion, κάνω κλικ πάνω του και επιτίθεμαι. Η επίθεση δεν θα το διαπεράσει για να χτυπήσει και κάποιον άλλον ανάλογα με το πώς θα επιτεθώ. Στο Diablo όμως, ουσιαστικά, κάθε ability ήταν skill shot, δεν γίνεται να πούμε “ναι, θέλω να χτυπήσω αυτόν με τη συγκεκριμένη επίθεση αλλά με τίποτα τους διπλανούς”. Θα έπρεπε να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα abilities, τα auto attacks κ.λπ. Δεν είναι αδύνατο αλλά απαιτεί πολύ κόπο ώστε το αποτέλεσμα να είναι πολύ ποιοτικό. Η πρώτη προτεραιότητά μας σε αυτό το στάδιο είναι να “δουλέψουμε” ακόμη περισσότερο το παιχνίδι.

Enternity: Να περιμένουμε να συγχρονίζεται κυκλοφορία νέου περιεχομένου με κυκλοφορία άλλου τίτλου της εταιρείας, όπως γίνεται με την περίπτωση του StarCraft II: Legacy Of The Void;
Browder: Η περίπτωση με το StarCraft είναι λίγο ασυνήθιστη για εμάς.
Milker: Η εντύπωση που έχουμε είναι πως, γενικά, αν κυκλοφορεί ένας άλλος τίτλος, όπως το StarCraft ή το Overwatch, και διαθέσουμε την ίδια περίοδο αντίστοιχο περιεχόμενο, πως καταλήγουμε να αποδυναμώνουμε τελικά το λανσάρισμα. Για αυτό προτιμούμε να προσθέτουμε τέτοιου είδους περιεχόμενο είτε πριν το λανσάρισμα, ώστε να γιορτάσουμε την επερχόμενη κυκλοφορία, είτε μετά, σε κάποια άλλη χρονική στιγμή για να υπογραμμίσουμε ουσιαστικά την ύπαρξη του άλλου τίτλου. Θα δοκιμάσουμε διάφορα στην πορεία και θα δούμε τελικά τι έχει περισσότερο νόημα, αλλά για την ώρα αυτή είναι λογική μας, δεν θέλουμε να παραφορτώσουμε τα πάντα και ξαφνικά όλα να περιστρέφονται γύρω από ένα και μόνο παιχνίδι που βγαίνει στην αγορά. Έτσι μπορούμε να ανασάνουμε αλλά και να συγκεντρώσουμε πρώτα εμπειρίες στο κάθε παιχνίδι.

Enternity: Ακούσαμε πως είστε διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία σας για να φτιάξετε κάτι σαν story mode.
Browder: Νομίζω ότι έδωσε περισσότερη έμφαση σε αυτό από όσο έπρεπε, ενώ το μόνο που ήθελα να πω είναι πως θα μας ενδιέφερε κάτι τέτοιο. Δεν ασχολούμαστε με αυτό τώρα, δεν συμβαίνει σήμερα, δεν έχει γραφτεί κώδικας, δεν υπάρχει ούτε ένας στο γραφείο που να ασχολείται σήμερα με κάτι τέτοιο.

Enternity: Τουλάχιστον είστε ανοιχτοί στην ιδέα.
Browder: Φυσικά, σίγουρα.

Enternity: Ώρα για κάτι διαφορετικό. Όπως το αντιλαμβανόμαστε εμείς, το Heroes Of The Storm είναι, επικοινωνιακά, κάτι σαν την Disneyland για τα IPs της Blizzard, ένας τρόπος για πολλά είδη παικτών να έρθουν έμμεσα σε επαφή με διαφορετικά IPs.
Browder: Ναι, σίγουρα...

Enternity: Πώς σκέφτεστε όμως να εκμεταλλευθείτε την ιδιαιτερότητα αυτή;
Milker: Προφανώς και είναι πολύ καλό ότι μπορεί και λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο, αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος μας. Στόχος είναι να φτιάξουμε ένα παιχνίδι που γιορτάζει όλα αυτά και επιτρέπει στον παίκτη να διασκεδάσει με φοβερούς χαρακτήρες και κόσμους της Blizzard. Ωστόσο, δεδομένου ότι πρόκειται για free-to-play game, πιστεύουμε ότι μπορεί να τραβήξει το ενδιαφέρον παικτών που δεν έχουν έρθει ποτέ σε επαφή με τίτλους της Blizzard και ίσως να δουν την ομορφιά των παιχνιδιών της Blizzard, το πάθος και την προσοχή που τους αφιερώνουμε αλλά και πόσο φοβεροί είναι οι χαρακτήρες και οι κόσμοι από τους οποίους προέρχονται. Κάποιος μπορεί να πει “Ποιος είναι αυτός ο τύπος; Α, είναι από το WarCraft, ας ρίξω μια ματιά” αλλά για εμάς αυτό είναι ευχάριστη παρενέργεια. Μας ενδιαφέρει να διασκεδάζουμε στους κόσμους μας και ένα παιχνίδι που μας αρέσει να παίζουμε.

Enternity: Κάτι τελευταίο. Από τη σκοπιά μας, αυτό που ξεχωρίζει το Heroes Of The Storm από άλλους τίτλους του είδους είναι επιμονή στην ομαδικότητα. Ωστόσο όταν προσπαθούμε να σκεφτούμε τι νόημα βγαίνει αν στηριχθούμε μόνο στο PR, δηλαδή διαφημίσεις, trailers κ.λπ., δεν νομίζουμε ότι η διαφορά αυτή τονίζεται επαρκώς.
Browder: Δεν είμαι σίγουρος ότι διαχειριζόμαστε τόσο καλά το PR. Προσπαθούμε να βγάλουμε το μήνυμα προς τα έξω, για το τι είναι το παιχνίδι, για αυτό και δίνουμε και συνεντεύξεις σαν και αυτήν, προκειμένου να μιλήσουμε με ανθρώπους που γνωρίζουν το gaming και μπορούν να μεταφέρουν αυτό το μήνυμα. Αισθανόμαστε πάντως ότι το Heroes Of The Storm κάνει μια σειρά από πράγματα που το ξεχωρίζουν, πέραν της ομαδικότητας. Αυτή είναι ένα σημείο. Έχουμε όμως και custom shop για κάθε χαρακτήρα, που προκαλεί τον παίκτη αφού κάθε νέος χαρακτήρας απαιτεί διαφορετικές επιλογές από μέρους του, έχουμε πολλαπλά battlegrounds που αναγκάζουν τον παίκτη να σκεφτεί διαφορετικά, έχουμε επίσης μερικούς από τους πιο ασυνήθιστους χαρακτήρες, όπως ο Leoric που δεν πεθαίνει τελείως αλλά εξακολουθεί να κινείται στο χάρτη και άλλα που κάνουν το παιχνίδι μοναδικό για τους παίκτες. Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το τι ακριβώς φτάνει στους παίκτες σε διαφορετικές χώρες.
Milker: Αλήθεια ποιο είναι το μήνυμα που βλέπεις εσύ στη χώρα σου;

Enternity: Στην Ελλάδα το League Of Legends βασιλεύει. Η αλήθεια είναι ότι συνήθως η αγορά χρειάζεται αρκετό χρόνο για να αντιληφθεί σε πρώτη φάση την ύπαρξη ενός νέου IP πριν τελικά αρχίσει να μεταπηδά, με αργό ρυθμό, σε αυτό. Ακόμη και σε περίπτωση πολύ γνωστών IPs, όπως το FIFA και το PES, χρειαζόμαστε χρόνια για τη μετάβαση. Συνήθως πρέπει να ακούμε για σειρά ετών ότι μία η πλευρά έχει κάποιο ξεκάθαρο πλεονέκτημα για να γίνει το άλμα.
Milker: Ναι, είναι λογικό.
Browder: Όντως...



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Heroes of the Storm
    • 12+ pegi 12+
      • 8.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (4)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://eu.battle.net/heroes/en/ FOLLOWERS 6 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...