Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GfK Hellas: Πωλήσεις games Οκτώβριος 2017

*
Ο Οκτώβριος ήταν και φέτος αρκετά "γεμάτος" από videogames και συνήθως σε επίπεδο πωλήσεων γεμίζει και με τα αθλητικά games που εμφανίστηκαν από τα μέσα Σεπτεμβρίου και μετά. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στην ελληνική αγορά, σύμφωνα τουλάχιστον με τα δεδομένα που καταγράφει η GfK Hellas. Όπως λοιπόν σημειώνει η εταιρεία, FIFA, PES, NBA 2K και GTA V κυριάρχησαν, με μερικές ενδιαφέρουσες σημειώσεις που μπορείτε να βρείτε στο κάτω μέρος του άρθρου.



1. FIFA 18 (PS4)
2. PES 2018 Premium Edition (PS4)
3. NBA 2K18 (PS4)
4. Gran Turismo Sport (PS4)
5. FIFA 18 Legacy Edition (PS4)
6. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy (PS4)
7. Grand Theft Auto V (PS4)
8. PES 2018 Premium Edition (PS3)
9. Middle-earth: Shadow of War (PS4)
10. Assassin's Creed: Origins Deluxe Edition (PS4)

Σχόλια
- Οι τρεις πρώτες θέσεις παραμένουν ίδιες με τα FIFA 18, PES 2018 Premium Edition και NBA 2K18 για το PlayStation 4. Πτώση σημειώνει μόνο το PES 2018 Premium Edition στο PS3.
- To Gran Turismo Sport έκανε δυναμικό μπάσιμο στην αγορά κατακτώντας με τη μία την τέταρτη θέση.
- Δύο ακόμη νέες είσοδοι καταγράφονται στη δεκάδα και ο λόγος για τα Middle-earth: Shadow of War και Assassin's Creed: Origins.
- Αξιοσημείωτη είναι η παραμονή των GTA V και Crash Bandicoot N.Sane Trilogy παρά το γεγονός ότι τα αθλητικά games "πιέζουν" με τις διάφορες εκδόσεις τους.
- Αν όλες οι εκδόσεις κάθε τίτλου υπολογίζονταν συνολικά και όχι ξεχωριστά, στη δεκάδα θα έμπαιναν αυτό το μήνα και τα Super Mario Odyssey (Nintendo Switch) και FIFA 18 (Xbox One)!

Σχετικά με την GfK Hellas
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*