Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Επίσημη αποκάλυψη για τις καινούργιες κάρτες γραφικών RTX 5060 της Nvidia σε πολύ προσιτές τιμές

NEWS
  • 16 λεπτά πριν

Tο HBO ανακοίνωσε τα πρώτα ονόματα για το cast της επερχόμενης σειράς "Harry Potter"

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Κι όμως, τα KFC παρουσίασαν ηλεκτρική οδοντόβουρτσα και οδοντόκρεμα με γεύση κοτόπουλου και έγιναν ανάρπαστες!

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Αλλάζουν τα δεδομένα για τις επισκευές εξοπλισμού στα The Legend of Zelda: Breath of the Wild και The Legend of Zelda :Tears of the Kingdom του Switch 2

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Fan του Assassin’s Creed κατέγραψε όλο το timeline του franchise και είναι… τεράστιο

NEWS
  • 9 ώρες πριν

To Assassin’s Creed Shadows είναι ο δεύτερος τίτλος με τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Για αυτόν τον λόγο το Marathon δεν θα είναι free-to-play

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Το επερχόμενο φινάλε του Daredevil: Born Again γεμίζει με θεωρίες το διαδίκτυο για την τύχη του Foggy

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Νέες φήμες για το φορητό PS6

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Shuhei Yoshida: Η Nintendo χάνει την ταυτότητά της με το Switch 2

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Με GTA V και Clair Obscur: Expedition 33 οι νέες προσθήκες στο Game Pass

FREE GAMES
  • 14 ώρες πριν

Αγνώριστος ο Τζόνι Ντεπ στη νέα του ταινία Day Drinker

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Ίσως απέχουμε μια εβδομάδα από το remake του The Elder Scrolls IV: Oblivion (εικόνες)

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Δώρο Πάσχα με απεριόριστα data από την COSMOTE για Whats’ Up, Cosmokarta και Frog

NEWS
  • 17 ώρες πριν

Eli Roth: "O Covid και το Zoom φταίνε για την αποτυχία της ταινίας Borderlands"

NEWS
  • 18 ώρες πριν

Δεκαετές το πλάνο υποστήριξης του Diablo 4

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Το The Minecraft Movie είναι πλέον η δεύτερη εμπορικά πιο επιτυχημένη ταινία που βασίζεται σε videogame

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Xiaomi Buds 5 Pro WiFi Review

REVIEWS
  • 21 ώρες πριν

Προσοχή αν σας καλέσουν από αυτόν τον αριθμό!

NEWS
  • 22 ώρες πριν

Η Nintendo προειδοποιήθηκε για σοκαριστικά επίπεδα δασμών στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 23 ώρες πριν

H Nike τιμά ένα θρυλικό παιχνίδι του Nintendo 64 στα νέα της sneakers (που είναι ήδη sold out)

NEWS
  • 15/04

Fans της σειράς The Last of Us του HBO εντόπισαν ένα πολύ γλυκό Easter egg του παιχνιδιού στην πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν

NEWS
  • 15/04

Η Bungie αποφεύγει να αποκαλύψει την τιμή του Marathon

NEWS
  • 15/04

Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Age of Empires II: Definitive Edition στο PS5

NEWS
  • 15/04

Η τιμή του Nintendo Switch 2 αναμένεται να επηρεαστεί από τους δασμούς των Η.Π.Α.

NEWS
  • 14/04

Indiana Jones and the Great Circle: Τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις στο PS5 Pro υπόσχεται η Machine Games

NEWS
  • 14/04

Ανακοινώθηκε το single-player turn-based tactics game Star Wars Zero Company

NEWS
  • 14/04

Δωρεάν για τις επόμενες 48 ώρες θα είναι το Metro 2033 Redux (video)

VIDEO NEWS
  • 14/04

Φήμη: H Sony θα κυκλοφορήσει και φορητό PS6, με επιδόσεις κατώτερες του PS5

NEWS
  • 14/04

Νέο μηχανισμό για τα boss fights θα εισάγει το Death Stranding 2: On the Beach

NEWS
  • 14/04

To Amazon μετατρέπει τη θρυλική ταινία «Τίγρης και Δράκος» σε σειρά!

NEWS
  • 14/04

Νέο trailer για τη δεύτερη σεζόν του The Last of Us στο HBO μας προετοιμάζει για τη συνέχεια

VIDEO NEWS
  • 14/04

Η Limited Run Games παρουσίασε συλλεκτική έκδοση των DOOM και το κουτί της μπορεί να «τρέξει» το πρώτο game!

NEWS
  • 14/04

Παρουσιάστηκε το Anbernic RG 557 με οθόνη AMOLED 5.5 ιντσών (video)

NEWS
  • 14/04

The Last of Us S02E01: Future Days Review

REVIEWS
  • 14/04

Η PS5 retail έκδοση του Indiana Jones and the Great Circle έρχεται σχεδόν με άδειο Blu-ray!

NEWS
  • 14/04
  • 1

Πάνω από 1000 κλασικά PC games σε τιμή «χώμα», το Deus Ex GOTY Edition κάτω από €1!

NEWS
  • 14/04

South of Midnight Review

REVIEWS
  • 14/04

Έτσι θα είναι το Nintendo Switch Online app στο Nintendo Switch 2 (εικόνες)

NEWS
  • 14/04

Με αυτήν την αλλαγή του Netflix θα μπορείς πάντα να βρίσκεις κάτι να δεις

NEWS
  • 14/04

H Sony ανακοίνωσε αύξηση τιμής του PS5 σε Ευρώπη, Αγγλία και Αυστραλία!

NEWS
  • 14/04

Ο Robert Pattinson βρίσκεται σε συζητήσεις για κεντρικό ρόλο στο Dune 3

NEWS
  • 14/04

Ανανεώθηκε για τρίτη σεζόν το Mayfair Witches μεταφέροντας τη μαγική έδρα του!

NEWS
  • 14/04

Η Viola Davis είναι πρόεδρος- κομάντο εναντίων τρομοκρατών στο G20 της Amazon-MGM (trailer)

VIDEO NEWS
  • 14/04

Σημαντική διαρροή για το φετινό Call of Duty: Black Ops 7 και το multiplayer του

NEWS
  • 13/04

Shawn Layden: Αύξηση στις τιμές των video games σε κάθε γενιά για να αντιμετωπιστεί ο πληθωρισμός (video)

VIDEO NEWS
  • 13/04

Νέα φήμη για GTA 6 trailer 2 και GTA 6 κυκλοφορία

NEWS
  • 13/04

Επιτέλους νέα για την ταινία The Matrix 5

NEWS
  • 13/04

Ο Christopher Meloni τα βάζει με διεθνή κυκλώματα στην 5η σεζόν του Law and Order: Organized Crime (trailer)

VIDEO NEWS
  • 13/04

Ένα πολύ συγκεκριμένο Pokémon ετοιμάζεται να αποκτήσει την πρώτη του επίσημη κάρτα Pokémon TCG μετά από 15 χρόνια

NEWS
  • 13/04

Zelda Breath of The Wild: Ο σχεδόν τέλειος αποχαιρετισμός του Wii U

*
Έχουν ήδη γραφτεί πολλά για το Zelda: Breath of the Wild σαν παιχνίδι και ειδικά για την έκδοση στο Nintendo Switch. Τι γίνεται όμως την έκδοση του Wii U; Μία έκδοση που μπορεί να έχει «θαφτεί» από άποψη προβολής από τα Μέσα και το κοινό, μιας και το φως της δημοσιότητας έχει πέσει προφανώς στην ολοκαίνουρια κονσόλα της εταιρείας του Κιότο. Το Zelda: Breath of the Wild στο Wii U έχει όλα τα καλά (και τα ελάχιστα αρνητικά) με την έκδοση του νεότερου «αδερφού» του στο Switch. Το βάθος, η ατμόσφαιρα, τα μαγικά τοπία του τίτλου, αλλά πάνω απ’ όλα η εντυπωσιακή αντίληψη  και αίσθηση του gameplay της Nintendo μας αφήνουν με το στόμα ανοιχτό, απορροφώντας το χρήστη στον κόσμο του μονομιάς. Τα αισθήματα που προκαλεί ο τίτλος δημιουργούνται ανεξαρτήτως έκδοσης, αν και οι κάτοχοι του Wii U που περίμεναν υπομονετικά τον εν λόγω τίτλο τα τελευταία τέσσερα χρόνια, θα νιώσουν τα πρώτα λεπτά μία απογοήτευση.



Όχι, το συγκεκριμένο συναίσθημα δεν καλλιεργείται από τα frame drops σε περιοχές με πολύ κόσμο ή όταν χτυπούμε από ψηλά ένα μεγάλο moblin, ούτε από το μικρότερο βάθος ή τις λιγότερες λεπτομέρειες συγκριτικά με την έκδοση του Nintendo Switch. Ως κάτοχος του Wii U που έχει εδώ και καιρό μία σωστά καλιμπραρισμένη τηλεόραση ώστε να απολαμβάνει τους αγαπημένους του τίτλους στον καναπέ του, μόνο θετικά πράγματα μπορούν να ειπωθούν για το τελικό αποτέλεσμα του Breath of the Wild στο Wii U. Μιλάμε για έναν πανέμορφο τίτλο, ένα παιχνίδι-τέρας από άποψη μεγέθους, με μηδενικά loading times με εξαίρεση το fast travel και με μοναδική παραφωνία το transition από το παιχνίδι στο home menu και πίσω. Εκεί παρατηρείται μία μικρή καθυστέρηση με το παιχνίδι να χρειάζεται έξτρα δευτερόλεπτα ώστε να φορτώσει ξανά ύστερα από πάτημα του home button και την αυτονόητη συνοδευτική παύση.



Η μοναδική ουσιαστική παραφωνία συναντάται στην υλοποίηση των έξτρα λειτουργιών του Wii U GamePad η οποία είναι…ανύπαρκτη. Μια κενή οθόνη μ’ ένα ξερό μήνυμα («Tap here to play on the Wii U GamePad Only») υποδέχονται το χρήστη, με όλα τα αγαπημένα features των προηγούμενων Zelda στο Wii U να έχουν πάει περίπατο. Η δυνατότητα να κοιτάμε το χάρτη στην οθόνη του GamePad ή να αλλάζουμε τον εξοπλισμό με το touch pad δεν υπάρχουν πλέον, προφανώς εξαιτίας της μεταφοράς του τίτλου στο Nintendo Switch. Οι προτεραιότητες του development άλλαξαν, τα deadlines έπρεπε να κρατηθούν και προφανώς έπρεπε να κρατηθεί και η υπόσχεση της ταυτόχρονης κυκλοφορίας των δύο εκδόσεων. Μία ενδεχόμενη δίμηνη καθυστέρηση ώστε να υλοποιηθούν οι επιπλέον λειτουργίες θα καλλιεργούσε ένα περίεργο κλίμα, διάφορα σκοτεινά σενάρια και οι hardcore κάτοχοι του Wii U θα μαζευόντουσαν με δαυλούς έξω από τα γραφεία της Nintendo. Από την άλλη, υπάρχουν και συνεντεύξεις που λένε ότι επρόκειτο για μία συνειδητή επιλογή. Κάτι που δίνει τροφή για σκέψη για μία διαχρονική συζήτηση γύρω από την βασική φιλοσοφία του GamePad: οταν οι developers των studios της Nintendo παρατάνε τις δυνατότητες του GamePad, όπως αυτές που υπήρχαν στις πρώιμες εκδόσεις του Breath of the Wild, πως να πιστέψουν οι third party developers στο γενικότερο concept του Wii U; Μάλλον δεν ήταν απλώς «κακοί» οι developers που δεν μπορούσαν/ήθελαν να εμβαθύνουν στα εξτραδάκια του GamePad τα προηγούμενα χρόνια.
Παρά αυτά, το set up «Pro Controller-τηλεόραση-χάρτης στο GamePad» που είχε γίνει λατρεία για αρκετό κόσμο στο remaster του Wind Waker πήγε περίπατο και μαζί με αυτό ένα feature που θα μπορούσε να δώσει στην έκδοση του Wii U το κάτι παραπάνω. Ένα όμορφο φινάλε για την οθόνη του GamePad που πήγε δυστυχώς «άκλαυτη», με ελάχιστα παιχνίδια να μπορούν να πάρουν το 100% από εκείνην (με εξαίρεση φυσικά το Off TV mode). Βέβαια, πέρα από την ρομαντική πλευρά των πραγμάτων ή την ευκολία του να έχουμε το χάρτη μπροστά μας, υπήρξε και ένα λειτουργικό θέμα για εκείνους που αποφάσισαν να παίξουν τον τίτλο μονάχα με το Pro controller.



Μετά από αρκετές ώρες ενασχόλησης με το παιχνίδι, ο γράφων προφανώς και σταμάτησε να ασχολείται με την φόρτιση του GamePad, ακριβώς επειδή απολάμβανε το Zelda: Breath of The Wild με το εξαιρετικό Wii U Pro Controller. Έρχεται όμως η στιγμή των Shrines που απαιτούν (κυριολεκτικά) το γυροσκόπιο του GamePad. Και από τη στιγμή που δεν γίνεται να απενεργοποιηθεί όπως στον τομέα της στόχευσης, φανταστείτε τι ωραία κατάσταση δημιουργείται για το χρήστη που πρέπει να αλλάξει controller και ενδεχομένως να συνδέσει πρίζα-φορτιστή-GamePad για να περάσει ένα ούτως η άλλος ενοχλητικό σημείο του παιχνιδιού. Ήταν που ήταν ψιλοανούσια η χρήση του γυροσκοπίου, στο Wii U μπορεί να αποτελέσει και «buzz-killer» λόγω της απόφασης της ίδιας της Nintendo να «σκοτώσει» τις έξτρα λειτουργίες του GamePad (και μαζί το ίδιο το GamePad) σ’ ότι αφορά το νέο τίτλο της σειράς Zelda.



Μπορούν όλα τα παραπάνω να «σκοτώσουν» τον τίτλο σαν παιχνίδι; Φυσικά και όχι, απλά του κλέβουν το «κερασάκι» από την τούρτα, χωρίς φυσικά να το χρειάζεται το παιχνίδι γιατί πρόκειται κυριολεκτικά για ένα αριστούργημα. Είτε το παίξετε στο Wii U, είτε στο Nintendo Switch, η βασική εμπειρία είναι κατά 95% η ίδια. Οι κάτοχοι του Wii U ενδεχομένως να εκτιμήσουν ακόμη περισσότερο το Zelda: Breath Of The Wild, γιατί γράφει έναν πανέμορφο επίλογο για μια κονσόλα που δεν μπόρεσε να απογειωθεί για διάφορους λόγους στην αγορά, αλλά προσέφερε εξαιρετικές στιγμές σε όσους την «πίστεψαν» με τους αποκλειστικούς τίτλους της. Και καλώς ή κακώς, παίζοντας το συγκεκριμένο τίτλο με παραδοσιακό τρόπο, χωρίς GamePad gimmicks, στο σαλόνι, μπροστά από την τηλεόραση, δεν γίνεται να μην αισθανθούμε δέος γι΄ αυτό που βλέπουμε μπροστά μας, σε hardware του 2012, και με συγκεκριμένες δυνατότητες. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερο κύκνειο άσμα για την εν λόγω κονσόλα. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Volga
    • Ωραίο άρθρο. Συμφωνώ σε όλα εκτός από 1.

      Αυτό με τους Developers και τη χρήση του Gamepad. Δεν ήταν σε καμία περίπτωση απαραίτητη η χρήση του gamepad. Όποιος ήθελε μπορούσε να φτιάξει απλά το παιχνίδι του και η μόνη λειτουργικότητα που να προσθέσει να είναι η προβολή του παιχνιδιού είτε στο gamepad είτε στην TV.

      Οι λόγοι μη υποστήριξης του WiiU είναι οι παρακάτω.

      Από τη μεριά της Nintendo:
      1. Κακή υλοποίηση των εργαλείων δημιουργίας Software
      2. Ελάχιστο ή μηδενικό documentation προς τους developers (εκτός αν ζεις στην Ιαπωνία)

      Από τη μεριά των developers
      1. Έλλειψη φιλοδοξίας. -- Απόλυτα λογικό γιατί το να ζητάς από έναν προγραμματιστή να κάτσει να υλοποιήσει κάτι ξεπερασμένο εξ αρχής είναι κάτι που δεν τον ενδιαφέρει (εκτός αν έχει ανάγκη από λεφτά).
      Όσο και αν σας φαίνεται παράξενο, αν ένας προγραμματιστής είναι να επιλέξει ανάμεσα σε 2 δουλειές οπου στη μια θα ασχοληθεί με κάτι που που θα του αφήσει γνώση και πλούσιο βιογραφικό για την επόμενη δουλειά, ενώ στην άλλη απλά θα κάνει αγγαρεία σε κάτι που ήδη ξέρει και που πλέον δεν το ζητάει κανείς, θα διαλέξει με 2 χέρια την πρώτη περίπτωση.

      2. Κόστος υλοποίησης σε σχέση με το κέρδος. Προφανώς σε μια μικρή αγορά υπάρχει λιγότερη υποστήριξη.
      Γιατι ο προγραμματιστής δεν "πουλά" τη δουλειά του με το αν το παιχνίδι είναι καλό ή όχι. Πουλά τη δουλεία του όταν ο επόμενος εργοδότης δει ένα φρέσκο τίτλο με νέες τεχνικές φωτισμού κλπ και εκεί αναρωτηθεί "ωπ! πως το έκαναν αυτό; Ας δούμε ποιος ανέλαβε τους φωτισμούς σε αυτό τον Χ τίτλο."

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Πολύ ωραίο ο κείμενο σου Έκτωρα.Νομίζω τίμησε το κοινό της η Νιντέντο κρατώντας την υπόσχεση της και δίνοντας στο κοινό του Wii u το Breath of the Wild.Αν δεν το έδινε θα ήταν η πρώτη κονσόλα της Νιντέντο χωρίς Zelda.Ελπίζω το Wii u να γίνει ένα καλό μάθημα προς την εταιρεία καθώς και προς τους αγοραστές που αρκετοί το υποτιμήσανε,δεν λέω ότι ήταν η απίστευτη κονσόλα και ότι κακός που δεν την αγόρασαν όλοι.Ελπίζω να τα δώσει όλα η Νιντέντο με την νέα της κονσόλα και να έχουμε μεγάλο ανταγωνισμό,με κέρδος εμάς φυσικά,για ένα μέλλον με πολλά και καλά παιχνίδια.

*
Loading...