Από τη μία ο Έλληνας καταναλωτής δεν έχει πρόσβαση σε κάλυψη και πληροφορίες στη γλώσσα του πριν αποκτήσει την πρώτη ευκαιρία για αγορά. Από την άλλη βέβαια, επειδή ο μέσος gamer δεν είναι ακριβώς τσακωμένος με τα αγγλικά, ξέρει ότι μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες, ως συνήθως, εκτός συνόρων. Πράγμα που σημαίνει υποβάθμιση της σημασίας όλων των ελληνικών media που ασχολούνται με το gaming. Ζημιώνεται όλος ο κλάδος με λίγα λόγια, όχι απλά το ένα ή το άλλο site. Το ότι ζημιώνεται βέβαια από τις εταιρείες που ελπίζουν κατά τα άλλα στη στήριξή του είναι από τα σταθερά περίεργα του επαγγέλματος. Τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει πρώτη φορά, ούτε με την Nintendo, ούτε με άλλους. Δεν είναι καν, ούτε κατά προσέγγιση, από τα χειρότερα παραδείγματα. Και στο Wii U, επί Nortec Multimedia, η διανομή έγινε μία εβδομάδα μετά το λανσάρισμα. Διότι είναι σημαντικότερο να γεμίσει το ράφι για μερικές μέρες σε μη εμπορική περίοδο, από το να έχουν τα media στα χέρια τους το εργαλείο που θα τροφοδοτήσει κάλυψη επί σειρά ετών. Η πώληση είναι πάντα σοβαρή επένδυση στην Ελλάδα, η αποτελεσματική επικοινωνία είναι συχνά στα μεθεόρτια. Υπάρχουν πραγματικά πολλά παραδείγματα, παρότι η αφορμή για το παρόν είναι η περίπτωση της Nintendo. Η οποία Nintendo, ειδικά τα τελευταία χρόνια, στέλνει πολύ έγκαιρα τα ίδια τα games είναι η αλήθεια.
Και το πρόβλημα δεν είναι καν ποιος παίρνει ή δεν παίρνει μηχάνημα. Το πρόβλημα είναι πως αν κάποιος πει ανοιχτά ότι διατίθεται να αγοράσει hardware για να μπορέσει να κάνει τη δουλειά του σωστά και μια ώρα αρχύτερα, αν ξέρει ότι δεν πρόκειται, για οποιοδήποτε λόγο, να λάβει από την εταιρεία που το διαχειρίζεται, πάλι δεν παίρνει συγκεκριμένη απάντηση για το αν έχει νόημα να το κάνει ή αν απλά θα πετάξει τα χρήματά του και εμφανιστεί τελικά ουρανοκατέβατο το μηχάνημα αλλά κατόπιν εορτής. Αυτό είναι συχνά το μέγεθος των διαδικαστικών εμποδίων που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε σε θέματα που δεν θα έπρεπε καν να προκύπτουν. Από εταιρεία σε εταιρεία διαφέρουν οι αδυναμίες, αλλά η ήττα του αυτονόητου σίγουρα δεν είναι σπάνιο φαινόμενο. Και η αλήθεια είναι ότι μερικά πράγματα τα πληρώνουμε και τα παθαίνουμε χάρη σε κακό προηγούμενο του ίδιου του κλάδου, δηλαδή από προηγούμενη αντιεπαγγελματική συμπεριφορά των ίδιων των media. Ελάτε όμως που τα πληρώνουμε όλοι μαζί, άσχετα με το ποιος έφταιξε κάπου, κάπως, κάποτε.
Όπως και να ‘χει η πραγματικότητα είναι απλή. Έχουμε ήδη πάθει τη ζημιά μας και καλούμαστε να γράψουμε για το Nintendo Switch και για τους τίτλους του με σημαντική καθυστέρηση. Με αυτό ως δεδομένο, δεν βρίσκουμε λόγο να βιαστούμε. Δεν ξέρουμε ποιος παίρνει τελικά τη μια ή την άλλη απόφαση και, σε τελική ανάλυση, δεν παίζει και ρόλο, διότι το αποτέλεσμα είναι αυτό που είναι και παραμένει. Μπορεί να είναι θέμα του ενός ή του άλλου, μπορεί να πήγε κάτι στραβά στα διαδικαστικά, ασχέτως προθέσεων, οι πιθανές εξηγήσεις είναι πολλές. Αποκλείεται όμως να αφήσουμε περιθώριο να χρεωθούμε στη συνείδηση του αναγνώστη ότι εμείς ολιγωρούμε στην κάλυψη που προσφέρουμε, ούτε και πρόκειται να κάνουμε βιαστική δουλειά, ειδικά από τη στιγμή που κάθε πιθανό τρένο (εμπάργκο) έχει χαθεί. Δεν δόθηκε ποτέ το περιθώριο να το προλάβουμε το τρένο άλλωστε. Η ουσία είναι ότι στο εξωτερικό έχουν πρόσβαση στα απαραίτητα εδώ και δύο εβδομάδες σχεδόν. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα.
Από πέρυσι είναι στο μυαλό του γράφοντος πως καλό είναι να δοθεί μια καλύτερη ματιά στις δυσκολίες που αντιμετωπίζονται καθημερινά από Μέσα σαν και εμάς. Όχι επειδή άλλες δουλειές δεν έχουν τα δικά τους προβλήματα, και χειρότερα μάλιστα, ούτε με το σκεπτικό ότι ο κλάδος τα κάνει όλα σωστά και απλά αδικείται πάντα στο άσχετο και απρόκλητα. Καλό είναι όμως να σκύβουμε λίγο σε κάποια πράγματα που απασχολούν το εκ της γεννήσεώς της ελληνικό web όπως και σε κάποιες πραγματικά κραυγαλέες περιπτώσεις παραλογισμού. Και η περίπτωση της πρόσβασης στο Switch απέχει πολύ από αυτό χαρακτηρισμό. Στην πραγματικότητα πρόκειται για πταίσμα. Φανταστείτε απλά τι μπορεί να σημαίνει αυτό για άλλες εμπειρίες που έχουμε να μοιραστούμε. Σκεφτείτε τη σειρά Reviewer Blues ως κάτι ανάλογο του “Ο Μήνας Που Πέρασε”, που ίσως θυμάστε ορισμένοι από την εποχή του GamePro. Μόνο που αντί να καταγράφουμε τα ευχάριστα, δίνουμε χώρο στα δυσάρεστα. Είμαστε γενικά ανάποδοι τύποι άλλωστε.
Ως καταναλωτής νομίζω πως πρέπει να μας ξεκαθαρίσετε το πότε και ποιος φταίει που θα διαβάσουμε την άποψή σας τόσο αργότερα. Έχω διαβάσει τα πάντα έξω, ωστόσο εμπιστεύομαι συγκεκριμένα άτομα στα ελληνικά μμε και θέλω να διαβάσω την άποψή τους. Μπορώ να ξέρω τι έγινε;
Δε με ενδιαφερει ποσο μικρη αγορα ειναι η Ελλαδα. Ειναι δεδομενο οτι οταν κατι καλυπτεται απο τα μεσα εχει και καλυτερη πορεια εμπορικα. Τετοια προβληματα εν ετει 2017 μου φαινονται αδιανοητα. Και δεν μπορω καν να φανταστω ποιο ειναι το σκεπτικο (αν υπαρχει) να μη δινονται 5-6 κονσολες στα ελληνικα μεσα εγκαιρως. Προσωπικα οσο και αν εχω ενημερωθει απο τα ξενα site παντα εχει μεγαλυτερο βαρος για μενα η αποψη μερικων ανθρωπων του χωρου που ξερω και εκτιμω εδω και χρονια απο οποιονδηποτε ξενο reviewer.
Anyway θα εχει πολυ μεγαλο ενδιαφερον η συγκεκριμενη στηλη.
@GrinidV
Περίπτωση με περίπτωση διαφέρει όπως φαντάζεσαι. Και οφείλουμε να ξεχωρίζουμε π.χ. κάτι που οφείλεται σε απειρία από κάτι που γίνεται επί τούτου και συστηματικά. Και, εδώ που τα λέμε, δουλειές είναι, στραβά γίνονται, ακόμη και όταν όλοι έχουν τις καλύτερες προθέσεις. Για αυτό και δεν θεωρώ υπεύθυνο να γίνομαι απολύτως συγκεκριμένος, διότι είναι εύκολο μια στραβή που προέκυψε από απλό ανθρώπινο λάθος να εκληφθεί ως κάτι πολύ μεγαλύτερο από κάποιον που θα διαβάσει μια φορά ένα κείμενο σαν και αυτό.
Άνθρωποι είμαστε όλοι. Απλά και οι μεν και οι δε είναι προτιμότερο για όλους να βελτιωνόμαστε. Ελπίζω αναφορές σαν τις παραπάνω να δώσουν τουλάχιστον την εντύπωση ότι, έστω και στο περίπου, κάποια πράγματα που δεν αναφέρονται ποτέ, από υπερβολική ευγένεια, δικαιούνται κάποιο χώρο.
Άλλωστε, όπως λέει κι ένα ρητό, η πολλή ευγένεια καταντά αγένεια στο τέλος.
@Alias
Αυτή είναι η σωστή στάση, είτε μιλάμε για Ελλάδα είτε για εξωτερικό προφανώς. Φαντάζεσαι όμως ότι λίγοι μπαίνουν σε τέτοια διαδικασία, με την ίδια ακριβώς λογική που ένα υποσύνολο των χρηστών κάνει τον κόπο να σχολιάσει εδώ κι εκεί. Και στο Facebook ακόμη, αν γίνει δημοσίευση σε ένα fan page και φτάσει στο 5% του συνόλου το engagement, θεωρείται εξωπραγματικά θετικό αποτέλεσμα. Με λίγα λόγια ο κόσμος δεν αφιερώνει τον ίδιο χρόνο για εμβάθυνση και, στην τελική, καλά κάνει. Διότι δεν είναι πως είναι δουλειά του να απασχολείται από κάποια πράγματα, ειδικά αν βλέπει ως καθαρή διασκέδαση το gaming. Απλά δεν ενδιαφέρεται για κάποια πράγματα. Θέλει να βγάλει μια κάποια άκρη, απλά και γρήγορα. Θα μου πεις, πόσο πολύτιμος είναι ένας τέτοιος αναγνώστης σε βάθος χρόνου; Και θα σου πω ότι είναι λογική η απορία αυτή. Ωστόσο η διαφήμιση βλέπει νούμερα ψυχρά και όποτε συμφέρει δεν σταθμίζονται και οι ιδιαιτερότητες του ενός κοινού έναντι κάποιου άλλου.
Αυτό βέβαια είναι παθογένεια του web γενικά και, ακόμη περισσότερο, του ελληνικού web. Π.χ. αν κάποιος έχει 200.000 followers στο Twitter, μπορεί να βγάλει περισσότερα από μια ιστοσελίδα με 200.000 αναγνώστες.
'' Κάποιες φορές δεν έχει σημασία ποιος φταίει, διότι το αποτέλεσμα παραμένει '' ... Πιστεύω πως στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει σημασία και ας πάρουμε ως παράδειγμα το joy-con διότι ενώ ξέρανε το πρόβλημα δεν ενημέρωσαν τον κόσμο . Μιλάμε για έγκλημα διότι και να θες να το αντικαταστήσεις το αποτέλεσμα πάλι το ίδιο θα είναι . Δηλαδή μέχρι ( και αν ) λύσει το πρόβλημα η Nintendo τι θα κάνει ο καταναλωτής ? Θα αγοράσει το Pro Contrοller με εξτρά δικό του κόστος ?
Αλλά εδώ είναι Ελλάδα '' ... Το οτι υποβαθμίζουμε την χώρα μας σε πολλούς κλάδους είναι δεδομένο . Αλλά το να το διαβάζεις και να το ακούς απο τα ΜΜΕ πραγματικά είναι ότι χειρότερο . Είναι εξευτελιστικό . Τι σημαίνει το '' αλλα εδώ είναι ελλάδα '' ? Δεν πρέπει να κάνουμε κάτι γι'αυτό ? Μήπως το επιτρέπουμε γιατί δεν αντιδρούμε ? Εμείς οι ίδιοι την οδηγούμε προς τα εκεί . Είναι σαν την πολιτική της SONY με το να μην σου αλλάζει την προβληματική κονσόλα με καινούρια αλλά με μεταχειρισμένη , κοινώς '' επισκευασμένη '' . Αυτά μόνο στην ελλάδα συμβαίνουν !!! Γιατί σε όλη την υπόλοιπη ευρώπη δεν βλέπουμε κάτι αντίστοιχο ? Αλλά δεν κάνουμε κάτι γι'αυτό . Το καταπίνουμε και προχωράμε . Πρέπει λίγο να σοβαρευτούμε μου φαίνεται .
'' Για αυτό και δεν θεωρώ υπεύθυνο να γίνομαι απολύτως συγκεκριμένος, διότι είναι εύκολο μια στραβή που προέκυψε από απλό ανθρώπινο λάθος να εκληφθεί ως κάτι πολύ μεγαλύτερο από κάποιον που θα διαβάσει μια φορά ένα κείμενο σαν και αυτό.''
Το ανθρώπινο λάθος δεν πρέπει δικαιολογείται όταν '' χαντακώνει '' κόσμο , που για αγορασει μια κονσόλα ή οτιδήποτε άλλο που θεωρείτε ακριβό είναι αγώνας .
mariodm22, ο Μάνος στο άρθρο του μιλάει για την δημοσιογραφική κάλυψη, όχι για τα τεχνικά θέματα της κονσόλας, έχεις κατανοήσει λάθος κάποια σημεία
Το φανταζομαι οτι κοιτανε ψυχρα νουμερα οι δικοι μας αλλα οι marketers του εξωτερικου εχουν καταλαβει εδω και χρονια οτι κατι που σπρωχνει πολυ τις πωλησεις ειναι οι λεγομενοι ''influencers'', δηλαδη ατομα ή ομαδες ατομων απο ιστοσελιδες του χωρου εως καναλια του youtube που εχουν ενα κοινο που τους εμπιστευεται. Σαν επενδυση ειναι πραγματικα μηδαμινη να στειλεις μια κονσολα σε καποιον που θα επηρεασει θετικα κοσμο να αγορασει το προϊον σου, ειδικα σε σχεση με το κοστος τηλεοπτικης διαφημισης ή καμπανιας Adsense κλπ, και ωφελει και απο αποψη αποτελεσματος, δηλαδη πολυ μεγαλυτερο ποσοστο θα εμπιστευτει εναν reviewer παρα θα δωσει βαση σε καποια διαφημιση που ειδε καπου. Οποιο προϊον και να γραψεις στο google θα σου συμπληρωσει διπλα τη λεξη review. Τα κοιτανε πολυ ο κοσμος.
Πριν 10-20 χρονια οκ το καταλαβαινα να συνεβαινε αλλα σημερα πια? Ακομα να νιωσουμε?
Sephiroth Στην δημοσιογραφική κάλυψη αναφέρομαι .
@mariodm22
Αυτά όντως έχουν να κάνουν με την κριτική του προϊόντος που δεν γίνεται στο παρόν.
Όσο για το τι κάνουμε, αυτό το κείμενο είναι μια αντίδραση παραπάνω όσο να πεις. Δημόσια τουλάχιστον. Διότι, όπως φαντάζεσαι, δεν είναι ότι δεν έχουμε θίξει ποτέ κανένα θέμα στο πλαίσιο χρόνιας και καθημερινής συνεργασίας.
Όσο για τη λογική “εδώ είναι Ελλάδα”, ισχύει. Και ισχύει και σε άλλες χώρες κάτι ανάλογο. Διότι μπορεί να έχουμε μεγάλες εταιρείες, θυγατρικές πολυεθνικών κ.λπ. Ωστόσο υπάρχουν εδώ για την προώθηση και την πώληση, όχι τόσο για να συμμετέχουν σε δημιουργικές διαδικασίες. Αυτό σημαίνει μονομιάς ότι το τμήμα πωλήσεων αντιμετωπίζεται ως το σημαντικότερο σε σχέση με άλλα. Συμβαίνει δε κάπου κάπου να βλέπεις το τμήμα πωλήσεων να προΐσταται του τμήματος marketing. Όχι απλά να έχει προτεραιότητα, αλλά να κάνει όντως κουμάντο στο τμήμα marketing. Μπορεί αυτά να μην τα πετυχαίνεις μόνο στην Ελλάδα, αλλά η αλήθεια είναι ότι τα πετυχαίνεις στην Ελλάδα επειδή υπάρχει μια κάποια νοοτροπία που δεν αλλάζει εύκολα.
Το ανθρώπινο λάθος δεν “δικαιολογείται” όπως το εννοείς. Αλλά δεν ζυγίζεται όπως ζυγίζεται ένα πράγμα που γίνεται μονίμως, συστηματικά στραβά, από πρόθεση και από πεποίθηση. Δεν μπορώ να αξιολογήσω και τα δύο το ίδιο, ακόμη και αν π.χ. οδηγούν στο ίδιο αποτέλεσμα. Μετράνε και οι προθέσεις. Και, σε τελική ανάλυση, και κάποια λάθη στο πρόγραμμα είναι. Σε όλες τις δουλειές, για όλους τους ανθρώπους.
Και για να καλύπτουμε και όλες τις μεριές, οι early adopters, στην προκειμένη, πάντα, εξ ορισμού, αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο ρίσκο. Για να προστατεύεται ο καταναλωτής πρέπει να κάνουν σχετική προσπάθεια τα media αλλά και ο ίδιος.
Με την CD Media έχετε καλή συνεργασία; άλλα πράγματα σας τα στέλνουν on time;
Με την CD Media έχουμε άριστη συνεργασία. Το εν λόγω θέμα δεν αφορά την CD Media ή την Nintendo ξεχωριστά. Το αποτέλεσμα συζητάμε. Που βγάζει το κάθε ελληνικό Μέσο ζημιωμένο. Στα του software, τα παιχνίδια τα λαμβάνουμε όταν φτάνουν και στο εξωτερικό, άντε με 1-2 μέρες καθυστέρηση, που είναι λογικό στο πλαίσιο του ότι τα προϊόντα πρέπει να ταξιδέψουν και προς τα μέρη μας, να γίνουν αποστολή στα γραφεία μας κτλ.
Μιλάμε στο άρθρο για την κάθε εταιρεία εισαγωγής και κάθε εταιρεία που βγάζει προϊόντα στο ράφι ή σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Δεν έχουμε πρόβλημα με την CD Media. Επί τούτου και σύγκριση, σε ανάλογο σενάριο, με την Nortec και το λανσάρισμα του Wii U. Η CD Media παρότι πρώτη φορά ασχολείται με λανσάρισμα πλατφόρμας, τα πήγε καλύτερα από την Nortec με χρόνια στην πλάτη της και πολύ στενότερες σχέσεις με την ίδια την Nintendo. That said, δουλειά μας είναι να πιέζουμε και για το ακόμη καλύτερο.
Και αν είχαμε κάποιο θέμα με την CD Media δεν θα κρυβόταν με τίποτα, αφού εκπροσωπεί περισσότερους publishers από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία στην αγορά, σταθερά, επί σειρά ετών. Δηλαδή αν υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο θέμα, θα μας επηρέαζε κάθε τρεις και λίγο.
Δεν θέλω να είμαι ο "κακός", αλλά πολύ γενικούρα το άρθρο. Γιατι να μην πεις αυτο που θες να πεις ανοιχτα; Και τελικά ποιος φταίει ; Όπως ειπώθηκε και παραπάνω. Το youtube εχει μεγαλύτερη επιρροή γιατί είναι πιο άμεσο. Τα μεγάλα σάιτ πλέον εστιάζουν πάρα πολύ στο youtube εκτός απο το γραψιμο αρθρων.
@valkongr
Είμαι απολύτως συγκεκριμένος στο ζήτημα που θέτω. Το μόνο που “λείπει” είναι το “φταίει ο τάδε”. Που είναι λογικό να λείπει διότι α) δεν το γνωρίζω, β) δεν μπορώ να το μάθω στην παρούσα και γ) οι πιθανότητες λένε ότι δεν θα διαπιστωθεί ποτέ. Και εφόσον δεν έχω την απαιτούμενη πληροφορία, είναι ανεύθυνο και καθόλου επαγγελματικό/δημοσιογραφικό να το πάω στην τύχη.
Οπότε στέκομαι στο αποτέλεσμα που είναι απλό γεγονός. Που είναι και η ουσία στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αν “πέσει” η σύνδεσή σου στο internet, ψάχνεις να δεις αν υπάρχει βλάβη και ζητάς να διορθωθεί, δεν φέρνεις τα πάνω-κάτω για να μάθεις μήπως προέκυψε η βλάβη επειδή κάποιος, κάπου έκανε το Α αντί για το Β. Το αποτέλεσμα είναι που σε νοιάζει.
Εδώ το θέμα ήταν να αποσαφηνίσουμε γιατί εμείς, ως Enternity, αλλά και άλλοι φυσικά, αδυνατούμε εκ των πραγμάτων να έχουμε την κάλυψη που θα θέλαμε και οι ίδιοι ταυτόχρονα με Μέσα πολλών άλλων χωρών.
@valkongr νομίζω ότι τα παιδιά καλώς έκαναν και ανέφεραν μια κατάσταση που αφορά τη σχέση τους με εμάς. Το Switch είναι η αφορμή και νομίζω πως είναι τίμιο απέναντι σε όλους όσους διαβάζουν αυτό το site να ξέρουν τι και πως. Έτσι κι αλλιώς δεν έχω συνδυάσει το enternity με τα βιαστικά reviews που βγαίνουν για να βγουν στην ώρα τους. Έτσι κι αλλιώς έχω μειώσει κατά πολύ τις αγορές day 1.
Κατά την άποψή μου, το σημερινό άρθρο τιμάει και το site και νομίζω πως και η αντιπροσωπεία θα πρέπει να το πάρει ως ένα δείγμα υγείας σε μια συνεργασία. Δεν γίνεται όλα να είναι ρόδινα, κυρίως γιατί εδώ μιλάμε και για παραμέτρους εκτός των δύο πλευρών
Μάνο ήθελα να σε ρωτήσω κάτι σχετικό με το Switch και συγνώμη για το Off Topic αλλά εσύ ίσως να γνωρίζεις.
Απ την στιγμή που το Switch και τα joy cons φορτίζουν όταν είναι στο dock κι εγώ παίζω στην τηλεόραση για μέρες,αλλά έχουν ολοκληρώσει την φόρτιση τους στο 100τοις εκατό,αυτό δεν δημιουργεί φθορά της μπαταρίας?Δεν είναι ένα θέμα αυτό.Απ το λανσάρισμα που το πήρα και μετά το έχω δουλέψει σε handheld mode ούτε είκοσι λεπτά.
Και πάλι συγνώμη για το off-topic.
@babis_1984
Εξαρτάται. Για αρχή οι μπαταρίες ιόντων λιθίου δεν κινδυνεύουν όπως οι παλαιότερες (με βάση το νικέλιο). Αυτό που μετρά είναι οι κύκλοι φόρτισης. Η πτώση χωρητικότητας γίνεται αισθητή μετά τους 1000 κύκλους. Και μιλάμε για κύκλους όχι για κάτι άλλο. Δηλαδή, αν φροντίσει την μπαταρία μια φορά όταν φτάσει στη μέση, και άλλες δύο όταν η στάθμη είναι στο 75%, άρα από 25% και 25%, τότε έχει γίνει ένας κύκλος φόρτισης.
Για το λεγόμενο death charge, στην πραγματικότητα όλα κρέμονται από το λογισμικό. Αν το OS ξέρει ότι όταν φτάσει στο 100% πρέπει να κάνει απλά συντήρηση αντί να στέλνει συνεχώς ρεύμα στην μπαταρία, τότε όλα καλά. Αν όχι, τότε θεωρητικά μπορεί να γίνει ζημιά. Δεν υπάρχει τρόπος να διαπιστωθεί βέβαια αν ένα χοντρικά custom OS ακολουθεί τη μια ή την άλλη τακτική, κυρίως ελπίζουμε να έχει γίνει το αυτονόητο. Ειδικά δε από τη στιγμή που τα Joy-Cons φορτίζουν από την κονσόλα όταν είναι πάνω της, ακόμη και εκτός dock. Πρώτα θα μείνει από μπαταρία η κονσόλα δηλαδή και ύστερα τα Joy-Cons.
Όπως πάντα κατατοπιστικός ο Μάνος.Ας ελπίσουμε η Nintendo να έχει φροντίσει γι αυτό.
0τι το ονομα χρηστη που εχεις δεν ειναι στα ελληνικα.
Τι εχεις να πεις για αυτο;