Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

«H Nintendo ίσως αποχαιρετήσει στην εποχή του Nintendo Switch 2 όλη την παλιά φρουρά της»

NEWS
  • 1 ώρα πριν

20 χρόνια μετά την… πτώση του, το N-Gage υποδέχεται νέο videogame σε physical μορφή! (video)

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Οι... σπεσιαλίστες των remasters στοχεύουν στην εποχή των Xbox 360 και PS3

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Όλες οι ανακοινώσεις από το Nintendo Switch 2 Direct

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Αυτοί οι τίτλοι θα λάβουν δωρεάν αναβάθμιση στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Άλλες τιμές οι φυσικές και άλλες οι ψηφικακές εκδόσεις games

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Συνδρομή Nintendo Switch Online: Παιχνίδια GameCube, δωρεάν αναβαθμίσεις και άλλα νέα οφέλη στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 5 ώρες πριν

Και στο Nintendo Switch 2 το Story of Seasons: Grand Bazaar (trailer)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

Η Nintendo θα κυκλοφορήσει μια φθηνότερη έκδοση του Nintendo Switch 2 αποκλειστικά για την Ιαπωνία

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επί πληρωμή αναβαθμίσεις συγκεκριμένων τίτλων για καλύτερα γραφικά και ρυθμό ανανέωσης (video)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Daemon X Machina: Titanic Scion (trailer)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Bravely Default: Flying Fairy HD Remaster (trailer)

VIDEO NEWS
  • 7 ώρες πριν

Προπαραγγελίες Nintendo Switch 2: Προτεραιότητα στους «αφοσιωμένους» fans

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Και στο Nintendo Switch 2 το James Bond game της IO Interactive

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Στα $80 η τιμή του Mario Kart World για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Οι τιμές για τα περιφερειακά που είδαμε στην παρουσίαση

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Μέσα στο 2025 το Hollow Knight: Silksong

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Και το Cyberpunk 2077 στο Switch 2

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Έρχεται και το Final Fantasy 7 Remake Intergrade για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Έρχεται το Borderlands 4 για Nintendo Switch 2

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Τα παιχνίδια του GameCube έρχονται στο Nintendo Classics του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε και το Split Fiction, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με την κονσόλα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Έρχεται το Hyrule Warriors Age of Imprisonment στο Nintendo Switch 2 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Υπό ανάπτυξη το Kirby Air Riders με director τον Masahiro Sakurai, φέτος η κυκλοφορία του (trailer)

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ο Donkey Kong καταστρέφει τα πάντα στο νέο 3D platformer Donkey Kong Bonanza (trailer)

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Έρχεται το The Duskbloods της FromSoftware αποκλειστικά στο Nintendo Switch 2

VIDEO NEWS
  • 8 ώρες πριν

Παρουσιάστηκε η εξελιγμένη δυνατότητα GameShare για το Nintendo Switch 2

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε έκδοση του Street Fighter 6 με υποστήριξη για Amiibos και αποκλειστικά game modes

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Τα Metroid Prime 4 Beyond, Zelda και Pokémon αποκτούν Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Ανακοινώθηκε το Elden Ring για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Nintendo Switch 2 Direct: Παρουσιάστηκε το νέο Pro Controller με νέα πλήκτρα και χαρακτηριστικά

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 ενεργοποιεί το GameChat, παρουσιάστηκε και η Nintendo Switch 2 Camera

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε επίσημα το Mario Kart World, αποκλειστικά για το Nintendo Switch 2 (trailer)

NEWS
  • 9 ώρες πριν

Φάτσα φόρα έβγαλαν στο διαδίκτυο hackers στοιχεία από 200 εκατομμύρια χρήστες του X/Twitter

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Το iOS 18.4 έφερε ένα χαρακτηριστικό που θα σας χαλαρώσει!

NEWS
  • 11 ώρες πριν

Αποκαλύφθηκε ο νέος χαρακτήρας του Elden Ring Nightreign (trailer)

VIDEO NEWS
  • 12 ώρες πριν

Θέμα χρόνου η προσθήκη του GameCube στο Nintendo Switch Online

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Επιτέλους υποστήριξη για τις Cellular λειτουργίες του Apple Watch στην Ελλάδα με το MultiSIM

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Το Pro Controller του ίσως έρθει με ένα χαρακτηριστικό που ζητούσαν οι fans

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Επίσημο: Ο Keanu Reeves επιστρέφει στο John Wick 5!

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Πέθανε σε ηλικία 65 ετών ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ, o Μπρους Γουέιν του Batman Forever

NEWS
  • 17 ώρες πριν

WWE 2K25 Review

REVIEWS
  • 17 ώρες πριν

Η 7η σεζόν του Black Mirror φέρνει το δεύτερο μέρος σε άλλη μια ανατριχιαστική ιστορία (trailer)

VIDEO NEWS
  • 17 ώρες πριν

Τέλος τα PS4 και PS4 Pro στα καταστήματα της Ιαπωνίας

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Monster Hunter Wilds: Οι πωλήσεις του τον πρώτο μήνα προδιαγράφουν ιστορικό ρεκόρ

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Ανακοινώθηκαν Nintendo Treehouse streams για το Switch 2

NEWS
  • 01/04

Φήμη: Εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει το Assassin's Creed Invictus

NEWS
  • 01/04

Ομάδα «ειδικών αποστολών» του PlayStation σκανάρει την αγορά για “άγνωστα διαμάντια”

NEWS
  • 01/04

Επιτέλους, λεπτομέρειες για τη νέα ταινία Resident Evil

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Eidos Montreal που εργάζεται -μεταξύ άλλων- και στο νέο Fable

NEWS
  • 01/04

Karate Kid: Legends – O Ralph Macchio και ο Jackie Chan επιστρέφουν στη δράση (trailer)

VIDEO NEWS
  • 01/04

Επετειακό website για το Final Fantasy 9 επαναφέρει τις συζητήσεις για ένα remake

NEWS
  • 01/04

Το gameplay του Doom: The Dark Ages είναι το καλύτερο της σειράς, σύμφωνα με τα πρόσφατα previews (video)

NEWS
  • 01/04

Πόση ώρα θα είναι η διάρκεια του Nintendo Direct για το Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 01/04

NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 01/04

Starlink στην Ελλάδα από €29 το μήνα!

NEWS
  • 01/04

Προσοχή: Επείγουσα ενημέρωση για δεδομένα Ελλήνων χρηστών στο Dark Web, τι πρέπει να κάνετε

NEWS
  • 01/04

Ακούστε για πρώτη φορά πως είναι η «φωνή» του καρχαρία! (video)

NEWS
  • 01/04

Νέα πατέντα της Sony αποκαλύπτει controllers με μαγνητικά πλήκτρα για μεγαλύτερη αντοχή

NEWS
  • 01/04
  • 1

Gaming κυκλοφορίες: Απρίλιος 2025

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • 01/04

Όλο και πιο πιθανή η ύπαρξη mouse controls στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Νέες σημαντικές πληροφορίες για το Ghost of Yotei του PS5

NEWS
  • 01/04

Μάλλον αποκαλύφθηκε τι κάνει το πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 και έχει αρκετό ενδιαφέρον

NEWS
  • 01/04

Διέρρευσαν εικόνες από Star Wars strategy game των Respawn και Bit Reactor

NEWS
  • 01/04

Απολύσεις στην Cyan Worlds του Myst και του Riven

NEWS
  • 01/04

Η ανακοίνωση του Tomodachi Life: Living the Dream πιο δημοφιλής στην Ιαπωνία από εκείνη του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 01/04

Έτσι θα επεκταθεί η διαθεσιμότητα του Football Manager 2024

NEWS
  • 31/03

Φήμη: Η Naughty Dog θα κυκλοφορήσει special edition για το franchise του The Last of Us στο PS5

NEWS
  • 31/03

Η ASUS κάνει tease το Project Kennan, τη φορητή κονσόλα με το brand του Xbox

NEWS
  • 31/03

Αυτές οι συσκευές υποστηρίζουν στην Ελλάδα το δίκτυο COSMOTE 5G+

NEWS
  • 31/03

Developers αναφέρουν πως το Dev Kit του Nintendo Switch 2 δεν έχει έξοδο 4K

NEWS
  • 31/03

Με αυτήν τη συσκευή στο αυτοκίνητο θα «τσιμπάς» πρόστιμο 2000 ευρώ

NEWS
  • 31/03

Assassin's Creed Shadows: Ελάχιστοι παίκτες σε PS5 και PC έχουν προχωρήσει μετά το Act 2

NEWS
  • 31/03

Ο Neil Druckmann και ο Craig Mazin απαντάνε στο πιο «καυτό» ερώτημα για το original The Last of Us

NEWS
  • 31/03

Πρωτιά στην Ευρώπη χάρη στο δίκτυο 5G+ της COSMOTE

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

H Εκκλησία της Ελλάδος ετοιμάζει τη δική της ψηφιακή τράπεζα

NEWS
  • 31/03

Αλλάζει σύντομα ο τρόπος που θα κάνετε κλήσεις στο iPhone

NEWS
  • 31/03

Ίσως απολαύσουμε τριλογία ταινιών The Legend of Zelda

NEWS
  • 31/03

Δεν τα έχουν πάει καλά όλα τα games του Xbox στο PS5

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch 2: Πότε είναι και τι ώρα το Nintendo Direct;

NEWS
  • 31/03

Τρομερό: Οι τράπεζες θέλουν να χρεώνουν όσους έχουν πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες σε φυσική μορφή!

NEWS
  • 31/03
  • 4

Πασχαλινό διάλειμμα με KitKat και PlayStation

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Video Games Museum γίνεται επίσημο μέλος του EFGAMP

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand» με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

«Kabul»: Πρεμιέρα για τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Το Galaxy Ring της Samsung είναι εδώ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 31/03

Xiaomi Watch S4 Review

REVIEWS
  • 31/03

Αυτά τα παιχνίδια παρουσιάζουν προβλήματα stuttering σε PS5 και PS5 Pro με το VRR ενεργοποιημένο (video)

NEWS
  • 31/03

Ρεπορτάζ: Πότε θα ξεκινήσουν οι προ-παραγγελίες του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 31/03

Γιατί καθυστερούν τόσο πολύ γύρω από το GTA 6:

NEWS
  • 31/03

Το The Elder Scrolls 6 ίσως δεν βρίσκεται καν σε φάση Alpha

NEWS
  • 31/03

Nintendo Switch: Switch για την Nintendo

*
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχει κανείς στο νου του είναι πως το Nintendo Switch δεν είναι απλά αντίδραση της Nintendo στην αποτυχία του Wii U. Για την ακρίβεια, είναι πιθανό να είναι ο λόγος που το Wii U ήταν αυτό που ήταν, ένα ενδιάμεσο, χλιαρό βήμα, που δεν άλλαξε σημαντικά ούτε το branding που κληρονόμησε από το Wii. Το Nintendo Switch είναι αποτέλεσμα της ενοποίησης των εσωτερικών τμημάτων software και hardware της Nintendo. Ήταν ξεχωριστά για φορητά και οικιακά συστήματα, αλλά πριν τέσσερα χρόνια τα τείχη έπεσαν και είναι προφανές ότι υπήρχε συγκεκριμένο πλάνο. Το Wii άλλαξε όλο το βηματισμό της εταιρείας ως προς την εξέλιξη του hardware και τα άλματα σε επιδόσεις και τώρα κάθε φορά βελτιώνεται η κατάσταση, αγνοώντας πλήρως βέβαια το τι κάνει ο ανταγωνισμός. Αυτή η αλλαγή βηματισμού κάνει το Switch εφικτό. Αν το Wii U ήταν κάποιο τέρας επιδόσεων, το Switch δεν θα μπορούσε παρά να αποδειχθεί χειρότερο. Μπορεί άλλωστε να τα πηγαίνουν πολύ καλά στις μέρες μας οι mobile CPUs, αλλά οι mobile GPUs είναι άλλη ιστορία και σίγουρα δεν μπορούν να προσεγγίσουν τις αυτόνομες κάρτες ή έστω GPUs που φτιάχτηκαν για να μπουν σε συστήματα με περισσότερο διαθέσιμο χώρο.



Η πρώτη παρουσίαση του Nintendo Switch δείχνει ότι η Nintendo αποφάσισε ότι, από τη μία, οι φορητές κονσόλες δεν έχουν το πάτημα του παρελθόντος, και, από την άλλη…με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια. Η ενοποίηση διευκολύνει και την προσέγγιση των τρίτων εταιρειών, που, εφόσον είναι να ασχοληθούν με την Nintendo, θα έχουν μια πλατφόρμα να τις απασχολεί, αντί για δύο, άρα θα είναι αδύνατο να γείρουν προς τη μία, έναντι της άλλης. Η ίδια η Nintendo δεν χρειάζεται να ετοιμάζει έναν τίτλο Mario για το φορητό και ένα για οικιακή κονσόλα κάθε φορά, άρα θα είναι ελεύθερη να ετοιμάζει περισσότερες παραγωγές για το ένα σύστημα που θα έχει να στηρίξει. Ή, αν όχι περισσότερες, να προσέχει ακόμη περισσότερο αυτές με τις οποίες καταπιάνεται τελικά. Παραμένουν πολλά ερωτηματικά, αλλά η πρώτη παρουσίαση του συστήματος, στρέφει την προσοχή σε ορισμένα βασικά σημεία ενδιαφέροντος.

ARM
Όταν πέρυσι λέγαμε ότι είναι πιθανή η στροφή προς ARM άρα η περαιτέρω απομάκρυνση από το ενδεχόμενο των εύκολων ports από άλλα συστήματα, ήμασταν οι γραφικοί, αφού, φυσικά, κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο να συμβεί υποτίθεται. Φέτος εξακολουθούμε να είμαστε γραφικοί, με τη διαφορά ότι αποδεικνύεται ότι πέσαμε μέσα, άρα η γραφικότητά μας προκύπτει από πράγματα που δεν σχετίζονται με τις θεωρίες μας περί Nintendo. Ακόμη και σήμερα οι επεξεργαστές ARM δεν είναι σε θέση να συναγωνιστούν μια κονσόλα πλήρη σε “λιπαρά”, ακόμη και αν αυτά που καταφέρνουν στην κατανάλωση είναι όντως εντυπωσιακά. Ένας επεξεργαστής ARM για επιδόσεις που μπορούν να συναγωνιστούν σε οποιοδήποτε επίπεδο ένα ανθρώπινο gaming PC, κυρίως την GPU του, θα είχε τεράστια κατανάλωση, αφού η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική είναι βελτιστοποιημένη για άλλα σενάρια.



Η επιλογή της αρχιτεκτονικής ARM σημαίνει πρόσβαση σε studio που ήταν ταγμένα τόσα χρόνια σε DS και 3DS, πρόσβαση σε developers που έδιναν ό,τι είχαν σε iOS και Android αλλά και δύσκολα ports από άλλα συστήματα αλλά (ας τα σκεφτόμαστε και αυτά) και προς άλλα συστήματα. Άπαξ και αναπτυχθεί κάτι πρώτα για Switch, η μεταφορά του σε συστήματα της Sony και της Microsoft, δεν θα είναι υπόθεση μερικών εβδομάδων για μια χούφτα ανθρώπους ξεχασμένους στη γωνιά ενός ορόφου. Επίσης όσοι publishers δεν είχαν πρόβλημα να ασχολούνται με το 3DS, δεν θα έχουν πρόβλημα και εδώ. Άλλωστε χίλιες φορές ένα πιο εντυπωσιακό Bravely Default παρά ένα από τα πιο πρόσφατα Final Fantasy.

Nvidia
Η επιλογή της Nvidia ήταν μονόδρομος. Άπαξ και στράφηκε προς ARM η Nintendo, αφού σε τέτοια μεγέθη οι επιλογές σε x86 είναι αστείες με τη χειρότερη έννοια, η μόνη της ελπίδα για custom SoC με ευαισθησίες που άπτονται του gaming ήταν η Nvidia. Η AMD έχει άδεια να σχεδιάσει επεξεργαστές ARM αλλά την εξασφάλισε σχετικά πρόσφατα και απέχει από την ολοκλήρωση οποιασδήποτε σχετικής προσπάθειας. Η Samsung ή η Qualcomm θα μπορούσαν να κάνουν πράγματα, αλλά από gaming δεν έχουν ιδέα. Η Apple τα πηγαίνει πολύ καλά σε custom design αλλά ο μόνος τρόπος να κάνει χάρη στην Nintendo θα ήταν να την εξαγοράσει πρώτα και, ακόμη και τότε, μάλλον θα προτιμούσε να μην ασχοληθεί με το gaming καν. Επομένως μένει η Nvidia που δεν ασχολείται πρώτη φορά με εστιασμένα σε gaming SoC, ακόμη και αν κάθε πιθανή έκφανση συσκευής Shield δεν έχει στον ήλιο (εμπορική) μοίρα, αλλά υπάρχει για να λέμε εμείς και η Nvidia. Ξέρει όμως τι έχει προτεραιότητα.



Το custom chip που ετοίμασε, παρότι, φυσικά, χρησιμοποιεί νεότευκτα API, ανανεωμένη μηχανή φυσικής και τεχνολογία που προέρχεται από την αρχιτεκτονική των αυτόνομων GPUs της εταιρείες, δεν μπορεί να τάξει επιδόσεις που να “νοιάξουν” τη Sony ή την Microsoft. Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να ξεπεράσει σε κάποιο βαθμό το Wii U. Όχι επειδή πρέπει να κυλούν όμορφα τα πράγματα στην οθόνη που ενσωματώνει το Switch (θα έχει σίγουρα χαμηλότερη ανάλυση από τις τηλεοράσεις μας), αλλά θα πρέπει να κάνει και κάτι παραπάνω στη μεγάλη οθόνη.
Βέβαια η Nvidia είναι πιθανό να φέρει και κάποια κουσούρια στην όλη υπόθεση. Θυμάστε ότι έδωσε GPU στη Microsoft για το πρώτο Xbox; Θυμάστε ότι από τότε δεν ξανασχολήθηκε η Microsoft με την Nvidia σε Xbox; Θυμάστε ότι κάτι ανάλογο έγινε με το PS3 και τη Sony; Δεν είναι τυχαίο και δεν προκύπτει “απλά” από το ότι η AMD χτυπάει τιμές και μπορεί να αναλάβει ως πακέτο CPU και GPU. Η Nvidia έχει το όνομα να κρατά τιμές και ένα από τα προβλήματα των κονσολών με δική της GPU ήταν πως δυσκολεύονταν να πέσουν σε τιμή διότι η Nvidia, όσο φθηνότερη και να γινόταν η παραγωγή του ίδιου chip, δεν βιαζόταν να κάνει τη χάρη στον κατασκευαστή της κονσόλας.



Αυτό ίσως το αντιμετωπίσει αλλιώς η Nintendo. Μπορεί να κρατήσει σταθερή την τιμή του συστήματος η οποία, αν είναι αρκετά ενδιαφέρουσα εξ αρχής (αν και ποντάρουμε σε 350 με 400 ευρώ περίπου), θα κάνει πιο απλή υπόθεση την ανανέωση του hardware κάθε π.χ. 3 χρόνια. Μπορεί ακόμη να αναβαθμίσει τη βασική μονάδα χωρίς να σπάει η συμβατότητα με dock, χειριστήρια κ.λπ., άρα να μπορεί να πωληθεί φθηνότερα, μόνη της, η όποια βελτιωμένη έκδοση. Τείνουμε προς την πρώτη θεωρία μιας και η Nintendo, κυρίως στα φορητά της συστήματα, δεν δίστασε ποτέ να κάνει refresh και να βελτιώσει ή προσθέσει features και ισχύ, ενώ έχει ήδη δοκιμάσει να κρατήσει κονσόλα στην ίδια τιμή από την αρχή μέχρι το τέλος.

Memory Card/Flash/Loading
Όχι. Δεν είναι cartridge. Είναι memory card ή, game card, όπως λέμε τόσα χρόνια στα φορητά της Nintendo. Σημειολογικό το ζήτημα, όντως. Και μικρή σημασία έχει διότι η ψηφιακή διανομή είναι μονόδρομος. Απλά θα έχουμε, για μια φορά ακόμη, κάτι που μπορεί να βγει σε ράφι, απλά για να ταλαιπωρούμαστε προς όφελος της λιανικής πώλησης. Το σημαντικότερο είναι να μάθουμε για τον ενσωματωμένο αποθηκευτικό χώρο και πώς αυτός επεκτείνεται.



Και εξίσου σημαντικό είναι να μάθουμε για τις επιδόσεις του σε εγγραφή και ανάγνωση δεδομένων διότι εφόσον το Switch είναι η μόνη οικιακή κονσόλα με flash memory της προκοπής (και χωρίς optical drive - αμήν), που δεν κοστίζει πια όσο παλιά, θα μπορεί να έχει σαφές πλεονέκτημα στη φόρτωση δεδομένων και να μετατρέψει τη διαφορά αυτή σε κάτι που την ξεχωρίζει σε επίπεδο εμπειρίας. Το ότι υφίσταται game card βέβαια σημαίνει πως η Nintendo δεν περιμένει να αφιερώνει σε παιχνίδια πολύ περισσότερο χώρο από τα 25GB των Blu-ray Discs που χρησιμοποιούσε στο Wii U, αλλά και αυτό ακόμη δεν είναι το καλύτερο δυνατό σημάδι για τα περιθώρια τιμολόγησης του λογισμικού. Πρόκειται σίγουρα για ενδιαφέρον σημείο τριβής.

Dock
Το μέγεθος του dock δείχνει πως μάλλον αναλαμβάνει μόνο τροφοδοσία και τα των θυρών ήχου/εικόνας κ.λπ. χωρίς να προσθέτει τίποτα σε επιδόσεις. Βέβαια, με σταθερή παροχή ρεύματος, θα ανεβάζει ταχύτητα ο επεξεργαστής που θα πρέπει άλλωστε να “οδηγήσει” περισσότερο pixels στη μεγάλη οθόνη. Θα μπορούσε κάπου εκεί γύρω να υπάρχει και κάποια υποβοήθηση ψύξης, αλλά με το παρελθόν της Nintendo, ίσως είναι απίθανο να χρειάζεται τέτοιου είδους βοήθεια.



Το καλό με το “χαζό” dock είναι ότι όσο δεν αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο συνδέεται και επικοινωνεί με τη βασική μονάδα του Switch, μπορεί να ανανεώνεται αυτόνομα αλλά και να είναι συμβατό με βελτιωμένες εκδόσεις της βασικής μονάδας.

Που είναι η οθόνη αφής;
Ούτε στιγμή δεν φάνηκε αλληλεπίδραση με την αφή στο video-ανακοίνωση που ετοίμασε η Nintendo. Επομένως είτε δεν υφίσταται οθόνης αφής είτε ετοιμάζεται trolling. Και μιας και μιλάμε για την Nintendo, το πιθανότερο και λογικότερο είναι το πρώτο ενδεχόμενο. Από τη στιγμή που ένα παιχνίδι πρέπει να μπορεί να παιχτεί κανονικά στη μεγάλη αλλά και στη μικρή οθόνη, με χειριστήρια που, κατά βάση, ενσωματώνονται και στο tablet, η οθόνη αφής θα δημιουργούσε προβλήματα αντί να λύνει. Ο μόνος λόγος να προσφέρει κάτι η οθόνη αφής είναι τίτλοι DS, 3DS και Wii U που και οθόνη αφής απαιτούν αλλά και δύο οθόνες αντί για μία. Θα μπορούσε η μικρή να είναι η δεύτερη/αφής και η μεγάλη η πρώτη και μη αφής. Είναι θεωρητικά εφικτό μιας και σε εκείνες τις περιπτώσεις οι τίτλοι είναι και λιγότερο απαιτητικοί, άρα ίσως να υπάρχει περιθώριο να βλέπουμε πράγματα, και μάλιστα διαφορετικά, και στις δύο οθόνες. Να γίνει τέτοια επιλογή όμως μόνο για λόγω Virtual Console, μόνο περίεργο ακούγεται.



Ναι αλλά tablet χωρίς οθόνη αφής; Ναι. Γιατί είναι monitor πρωτίστως. Η ανυπαρξία οθόνης αφής κρατά το κόστος παραγωγής λίγο πιο χαμηλά. Η εξάρτηση από χειριστήρια καθιστά αδύνατο να δούμε τίτλους a la tablet και όσα κακά τους συνοδεύουν ίσως ακριβώς επειδή πρέπει να υποστηρίζεται έλεγχος μέσω οθόνης αφής. Επιπλέον διατηρείται η εντύπωση ότι έχουμε να κάνουμε με game console, όχι με κάτι σαν game console. Η απομάκρυνση από τις οθόνες αφής είναι κίνηση που “φωνάζει” Nintendo, όπως και η ουσιαστική εγκατάλειψη των motion controls αφού τσακίστηκε ο ανταγωνισμός για να προσφέρει κάτι παρόμοιο. Διότι έτσι trollάρει η Nintendo.

Επιπλέον η ανυπαρξία οθόνης αφής, σημαίνει ότι οι τίτλοι που ετοιμάζει η Nintendo για smartphones και tablets μπορούν να έχουν το δικό τους χαρακτήρα, αντί να είναι απλά φτωχοί μιμητές των μεγαλύτερων συγγενών τους.
Συμβατότητα με τίτλους παλαιών συστημάτων
Εδώ όλα είναι πιθανά. Η Nintendo είναι αρκετά περίεργη ώστε να αποφασίσει να κάνει port στα σημαντικά έστω, αν και θα πρέπει να αφήσει εκτός τίτλους που χρειάζονται δύο οθόνες αν ισχύουν οι προηγούμενες θεωρίες που αναφέρθηκαν. Το ότι ξέφυγε από PowerPC και γύρισε σε ARM κάνει τη διαδικασία ακόμη πιο δύσκολη. Βέβαια, από την άλλη PowerPC και ARM είναι κατά βάση RISC CPUs, σε αντίθεση με x86. Συν τοις άλλοις έχει ήδη κάνει τον κόπο να ετοιμάσει το νέο Zelda για δύο διαφορετικές γενιές, ενώ η εμφάνιση του Splatoon σημαίνει ότι δεν προσπαθεί να αποφύγει κάθε σχετικό κόπο η εταιρεία. Ως προς αυτό το θέμα δηλαδή, πολλά είναι δυνατά.

Online services
Αν έχει κάτι σχέση με online, οι πιθανότητες λένε ότι η Nintendo θα καταφέρει να τα κάνει μαντάρα μόνη της. Βέβαια το ότι το σύστημα είναι ένα αντί για δύο, σημαίνει ότι δεν θα χρειάζεται να κάνει δυο φορές τα ίδια πράγματα, δεν χρειάζεται λειτουργίες Cross Buy/Cross Play/Cross Save και άλλα παρόμοια. Το αν θα κάνει για μια φορά σωστά όσα μένουν είναι, όπως έχει αποδείξει, περισσότερο θέμα χαρακτήρα. Μπορούμε να ελπίζουμε πάντως.

Τρίτες εταιρείες
Αν ένα πράγμα μας έκανε κακή εντύπωση στο video-γνωριμία ήταν η εμφάνιση της επανέκδοσης του Skyrim. Διότι δεν νοείται στήσιμο hype με βελτιωμένη έκδοση ενός τίτλου που σχεδιάστηκε αρχικά ακόμη και για κονσόλες που κυκλοφόρησαν το 2005. Για τον ίδιο λόγο που δεν έχει νόημα να κάνει εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος τίτλος θα μπορεί να τρέχει όντως σε 4K στο PS4 Pro, όχι σε περίπου 4K. Ακόμη και η εμφάνιση του NBA 2K ήταν ελαφρώς παράξενη, αφού δεν φάνηκε να είναι κάτι αντίστοιχο των εκδόσεων που βλέπουμε σε PS4, Xbox One και PC. Το ότι η 2K έχει μια έκδοση και για iOS, μας βάζει κάπως σε σκέψεις. Μπορεί βέβαια να είμαστε απλά παρανοϊκοί στην προκειμένη. Και ομολογούμε ότι το video δεν προσπαθεί να μας βοηθήσει να βγάλουμε άκρη ως προς αυτό.



Το θέμα είναι πως το ζήτημα δεν είναι το remaster του Skyrim, αλλά αν έχει σκοπό η Bethesda να ασχοληθεί με το σύστημα όταν έρθει η ώρα του επόμενου Elder Scrolls. Αυτά χρειάζεται να ξεκαθαριστούν για τον κόσμο.

Πάντως ισχύει ότι η αρχική λίστα υποστηρικτών του συστήματος είναι γεμάτη με μη αμελητέες ποσότητες. Όλα θα εξαρτηθούν όμως από τους τίτλους με τους οποίους θα επιχειρήσουν να στηρίξουν το σύστημα. Από Ιαπωνία είναι ασφαλής η Nintendo πάντως, αφού έχει στο τσεπάκι της πολλούς developers ενώ μην ξεχνάμε πως το Wii U τα πήγε πολύ καλύτερα εκεί σε σχέση με τη Δύση. Έζησε και διαδοχικούς μήνες ρίχνοντας κεφάλι στις πωλήσεις του PS4. Μπορεί η Δύση να μην αντιλαμβάνεται γιατί, αντιλαμβάνεται όμως το αποτέλεσμα.

Η μεγάλη εικόνα
Με το Switch η Nintendo στρέφεται στον core gamer πάντως. “Μα τι λέτε, δεν τρέχει Mario σε 4K, δεν έχει 16GB HBM2 RAM” θα σκεφτούν κάποιοι. Ισχύει. Δεν έχει όμως και υποσχέσεις για TVii, ταινίες σε 3D, video tours με video 360 μοιρών και άλλα παρόμοια. Δεν είναι tablet ουσιαστικά, αλλά monitor αυτό που παίρνει ο παίκτης μαζί του. Βρήκε τρόπο να μεταφέρονται πανεύκολα παντού τα χειριστήρια αλλά να μπορούν να κουμπώσουν σε κέλυφος που είναι παραδοσιακότερο, ενώ δεν άφησε στην άκρη και το Switch Pro Controller. Δεν έδειξε ούτε μισό παιχνίδι που να βασίζεται σε mini games ή κάποιο gimmick, δεν μοίρασε καν περίεργες υποσχέσεις, έδειξε σενάρια χρήσης. Και με τη σκέψη αυτή φτάνουμε στο ότι σίγουρα το Wii U ήταν πάθημα που έγινε μάθημα. Αυτήν τη φορά η μοναδικότητα της πρότασης της Nintendo είναι ξεκάθαρη και αδιαπραγμάτευτη, χωρίς να κρέμεται από την υποκειμενικότητα κανενός.



Ένα σύστημα εντός και εκτός σπιτιού, μία εμπειρία εντός και εκτός σπιτιού, multiplayer με τη χρήση πολλαπλών συστημάτων στον ίδιο χώρο, κονσόλα που στήνεται οπουδήποτε, κονσόλα που δίνει λόγο στον καθένα να φέρει τη δική του, δίνει πάτημα για μάζωξη όχι για την εμπειρία ενός φορητού αλλά ενός κανονικού Zelda. Η Nintendo ποντάρει στο social gaming που μπορεί να λειτουργήσει και offline αν χρειαστεί. Αυτό δεν μπορεί να το προσφέρει κανείς από τους ανταγωνιστές της, ούτε στην αγορά των κονσολών, ούτε σε εκείνη των tablets, ούτε καν σε αυτήν των TV set-top boxes.



Με το Switch έχει βάλει πείσμα να βρει τη γωνιά της και να μην αφήσει κανέναν να μπει στο ίδιο λημέρι. Τα ερωτηματικά που παραμένουν είναι άπειρα και εννοείται ότι η εταιρεία έχει δώσει πολλές δικαιολογίες για να τη φοβάται κανείς. Το σίγουρο είναι ότι προτιμούμε αυτήν την Nintendo από εκείνη που μας έμεινε από την εποχή του “it prints money!”.

Υ.Γ.: Τα amiibo πού πήγαν;



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
40 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Nintendo Switch
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.com/switch FOLLOWERS 25 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
*
Loading...