Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PlayStation VR2 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PlayStation VR2
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.playstation.com/en-gr/ps-vr2/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • EDITOR’S CHOICE

    9

    ENTERNITY SCORE
*
Το PlayStation VR2 είναι ένα εξαιρετικό headset και μένει να δούμε πως θα υποστηριχτεί από τους developers.

Η πρώτη επαφή του υπογράφοντα με το VR ήταν πριν από πολλά χρόνια, όταν αποκτήσαμε το Oculus Rift DK2, την πρώτη έκδοση του Rift, πριν αυτό γίνει εμπορικά διαθέσιμο. Ένα headset που ακόμα και σήμερα λειτουργεί. Ήταν ο προάγγελος των headset εικονικής πραγματικότητας που τότε ήθελαν πραγματικά πολύ δυνατούς υπολογιστές για να λειτουργήσουν. Πριν από περίπου 6,5 χρόνια όμως η Sony έκανε το VR περισσότερο mainstream κυκλοφορώντας το πρώτο PlayStation VR για το PS4. Μια λύση που είχε σίγουρα τα θέματά της, τόσο από πλευράς συνδεσμολογίας όσο και από πλευράς απόδοσης. Ακόμα και έτσι όμως, η σχετικά προσιτή τιμή του το έκαναν μια σχετικά επιτυχημένη λύση. Φτάνοντας στο 2023, η Sony κυκλοφορεί τον αντικαταστάτη του PSVR, το PS VR2 το οποίο λειτουργεί αποκλειστικά στο PlayStation 5.



Το unboxing

Το πακέτο
Το πακέτο λοιπόν έρχεται με το ίδιο το headset, δυο PS VR2 controllers, ένα καλώδιο για τη φόρτισή τους (το καθένα ξεχωριστά) και τα ακουστικά τύπου ψείρες που είναι τοποθετημένα σε μια στεφάνη. Η εγκατάσταση του PS VR2 είναι πραγματικά πανεύκολη και δεν έχει καμία σχέση με αυτή του πρώτου PS VR2. Τo headset διαθέτει ένα μακρύ (4,5μέτρα) καλώδιο το οποίο είναι κολλημένο στην αριστερή και πίσω πλευρά του headset και καταλήγει σε ένα USB Type-C βύσμα, το οποίο και συνδέουμε στη μπροστινή Type-C θύρα που έχει το PlayStation 5. Στη συνέχεια, πατώντας το power button που βρίσκεται κάτω από τη μάσκα του PS VR2, αυτό ενεργοποιείται και αυτόματα ξεκινά ο οδηγός εγκατάστασης του PSVR2. Το σημείο αυτό είναι και το μοναδικό που χρειαζόμαστε πρόσβαση σε μια οθόνη, καθώς μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης, μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει το PlayStation 5 βλέποντας μέσω του PS VR2, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει η τηλεόραση. Και η αλήθεια είναι πως αυτή η δυνατότητα αυξάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό τη χρησιμότητα του PS VR2 καθώς κάποιος μπορεί να βλέπει στη τηλεόραση ότι θέλει και ένας άλλος να παίζει στο PS5 στο PS VR2 (στο headset εμφανίζεται κανονικά και το λειτουργικό του PS5).

Η εγκατάσταση
Ο οδηγός εγκατάστασης μάς πηγαίνει βήμα βήμα, από τη σύνδεση των χειριστηρίων (τα οποία προς το παρόν δε θα είναι διαθέσιμα για αγορά ξεχωριστά), στην τοποθέτηση του PSVR2 στο κεφάλι, στη ρύθμισή του και τέλος στο καθορισμό του χώρου gaming, επιλέγοντας αν θα παίζουμε καθιστοί ή όρθιοι.



Πριν τοποθετήσουμε το headset στο κεφάλι, πρέπει να συνδέσουμε τα ακουστικά της συσκευασίας κάτι που γίνεται πολύ εύκολα καθώς αυτά προσαρμόζονται στο πίσω κάτω μέρος της στεφάνης. Μπορεί κανείς να βάλει δικά του minijack ακουστικά ή ακόμα και ασύρματα (πχ τα επίσημα ακουστικά του PlayStation), όμως αυτά της συσκευασίας κάνουν καλά τη δουλειά τους χωρίς να κρέμονται ενοχλητικά. Στη συνέχεια πρέπει να κάνουμε pair τα χειριστήρια συνδέοντάς τα το ένα μετά το άλλο με το καλώδιο USB στο PS5.



Πριν φορέσουμε το headset το κρατάμε στα χέρια για να δει τη φωτεινότητα του χώρου.



Για να τοποθετήσουμε το headset στο κεφάλι, απασφαλίζουμε τη μάσκα, η οποία έχει τη δυνατότητα προσαρμογής της απόστασης από το πρόσωπο και στη συνέχει ανοίγουμε τη στεφάνη πατώντας το κουμπί που βρίσκεται στο πίσω μέρος της.



Αφού το βάλουμε στο κεφάλι, σφίγγουμε τη στεφάνη με ένα περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται γύρω από το κουμπί απασφάλισης της στεφάνης και στη συνέχεια προσαρμόζουμε την απόσταση της μάσκας.



Επόμενο βήμα είναι να ρυθμίσουμε την απόσταση μεταξύ των φακών της μάσκας μέσω του ρυθμιστικού που βρίσκεται στο πάνω αριστερό μέρος της μάσκας. Το PSVR2 μας ενημερώνει μέσα από το software για τη σωστή θέση και αυτό το πετυχαίνει καθώς μπορεί και παρακολουθεί τη κίνηση των ματιών μας.



Το PSVR ενεργοποιεί τις κάμερές του για να δούμε στο χώρο γύρω μας και να πιάσουμε τα χειριστήρια.



Στη συνέχεια, το software μας ζητάει να τσεκάρουμε το πώς λειτουργεί αυτή η δυνατότητα, παρατηρώντας τελείες που εμφανίζονται με τα μάτια μας ενώ στο τέλος ελέγχει αν το έχουμε κάνει καλά.



Είναι πραγματικά εντυπωσιακό αυτό, καθώς χωρίς να κουνάμε το κεφάλι αλλά μόνο τα μάτια, το PSVR2 αντιλαμβάνεται αυτή τη κίνηση και στη πραγματικότητα ξέρει που βλέπουμε. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να αξιοποιηθεί με δυο τρόπους στα παιχνίδια. Από τη μια σε παιχνίδια όπως πχ στο Horizon VR καταλαβαίνει ακριβώς που βλέπουμε όταν στοχεύουμε με το τόξο για να έχουμε περισσότερες πιθανότητες να πετύχουμε το στόχο μας και από την άλλη, ο εκάστοτε developer μπορεί να χρησιμοποιήσει το λεγόμενο foveated rendering, κάνοντας rendering σε υψηλότερη ανάλυση στα σημεία που βλέπουμε με τα μάτια μειώνοντας ταυτόχρονα την ποιότητα στα σημεία που αφορούν την περιφερειακή μας όραση. Η τεχνική αυτή σε μια κονσόλα με συγκεκριμένους πόρους είναι αν μη τι άλλο χρήσιμη για να έχουμε τη καλύτερη δυνατή απόδοση χωρίς να χάνουμε σε οπτική απεικόνιση.



Το τελευταίο βήμα είναι να προσαρμόσουμε το χώρο του gaming. Εδώ το PSVR2 μάς δείχνει το περιβάλλοντα χώρο χάρη στις τέσσερις κάμερες που ενσωματώνει, κάτι που μπορούμε να κάνουμε ανά πάσα στιγμή πατώντας το σχετικό πλήκτρο που βρίσκεται στο κάτω μέρος της μάσκας. Η εικόνα είναι ασπρόμαυρη, με το headset να σκανάρει το χώρο και να καθορίζει το διαθέσιμο που μπορούμε να κινηθούμε (εμείς ή/και τα χειριστήρια).

Το headset
Κάπου εκεί ολοκληρώνεται ο οδηγός εγκατάστασης και ξεκινάει η εμπειρία χρήσης. Φορώντας στο κεφάλι το headset αρκετές ώρες την ημέρα για συνεχόμενες ημέρες, αυτό δε μας κούρασε καθόλου.



Το βάρος του είναι εξαιρετικά ισορροπημένο, με αποτέλεσμα να μη το νοιώθουμε και κυρίως να μη νοιώθουμε πίεση στο πάνω μέρος της μύτης. Επίσης, το πρόσωπο δεν ίδρωσε καθόλου όσες ώρες και να το φορέσαμε. Βέβαια είναι περίοδος που δεν έχει ιδιαίτερη ζέστη (το αντίθετο μάλιστα) οπότε δε γνωρίζουμε πως θα συμπεριφερθεί το κατακαλόκαιρο. Το υλικό στο εσωτερικό της στεφάνης είναι μαλακό και δεν ενοχλεί καθόλου το κεφάλι ενώ και η «κουρτίνα» γύρω από το εσωτερικό της μάσκας κάνει εξαιρετική δουλειά στο να εξαφανίζει κάθε εξωτερικό φωτισμό, χωρίς να ενοχλεί ή να πιέζει. Αν και ο υπογράφων δε φοράει γυαλιά οράσεως, το δοκιμάσαμε με γυαλιά και μπορούμε να πούμε ότι αν όχι όλοι, οι περισσότεροι που φοράνε γυαλιά δε θα έχουμε κάποιο θέμα.



Όσον αφορά τώρα στη δόνηση που ενσωματώνει το headset, η αλήθεια είναι τα περισσότερα παιχνίδια που παίξαμε αυτές της μέρες δεν τη χρησιμοποιούν ή δε το καταλάβαμε. Όταν όμως κάνουμε boot το PSVR2, αυτό κάνει έντονα τη δόνηση και μπορεί να νοιώσει κανείς την έντασή της, η οποία είναι υπαρκτή χωρίς να γίνεται ενοχλητική.

Η εικόνα του PSVR2
Όσον αφορά τώρα στην εικόνα που βλέπουμε μέσα από τους δυο φακούς και εδώ η εμπειρία είναι άριστη. Η Sony έχει εφοδιάσει το headset με OLED οθόνη ανάλυσης 2000x2040  για κάθε μάτι, προσφέροντας συνολική ανάλυση 4000x2040 με το panel να μπορούν να λειτουργήσει στα 90 ή τα 120Hz, να υποστηρίζει HDR και το οπτικό πεδίο να είναι της τάξης των 110 μοιρών. Η εικόνα που προσφέρει είναι εξαιρετική για VR headset.


Review με ingame footage από διάφορα παιχνίδια

Βέβαια επειδή η οθόνη είναι πολύ κοντά στα μάτια ακόμα και αυτή η πολύ υψηλή ανάλυση δεν μπορεί να καλύψει εντελώς τα pixel και αν καθίσει κανείς να κοιτάξει με προσοχή, θα τα δει. Αλλά αυτό είναι κάτι που ισχύει για όλα τα headset και είναι απλά λεπτομέρεια καθώς μέσα στο παιχνίδι είναι αδύνατο να το παρατηρήσει κανείς. Ο περιβάλλοντας φωτισμός δεν κάνει την εμφάνισή του μέσα στο headset, ενώ το βαθύ μαύρο που προσφέρουν τα OLED panel δημιουργούν άριστη εικόνα. Εντυπωσιακό είναι και το tracking των ματιών καθώς πχ στο μενού επιλογών του Horizon VR μπορούμε απλά να κοιτάζουμε κάποια από τις επιλογές και άμεσα το επιλέγουμε ενώ με αυτό τον τρόπο γίνεται πολύ καλύτερα και η στόχευση. Άριστο είναι και το head tracking, το οποίο γίνεται μέσω των τεσσάρων καμερών. Η αναβάθμιση στον τομέα αυτό σε σχέση με το πρώτο PSVR που χρησιμοποιούσε την κάμερα του PS4 είναι τεράστια. Δεν χρειάζεται να κοιτάμε κάπου συγκεκριμένα ή να είμαστε σε συγκεκριμένο χώρο για να λειτουργεί. Δουλεύει συνέχεια όπου και αν κοιτάζουμε δίνοντας απόλυτη ελευθερία (με εξαίρεση βέβαια το μήκος του καλωδίου και τον περιβάλλοντα χώρο μας). Ένα tip: μην προσπαθήσετε να παίξετε καθιστοί σε καρέκλα γραφείου με ροδάκια, γιατί μετά από λίγο θα έχετε βρεθεί αλλού για αλλού ενώ είναι πολύ πιθανό το καλώδιο να έχει μπλεχτεί γύρω από την καρέκλα. Το γράφουμε λόγω προσωπικής εμπειρίας.

Παίζοντας native PS5 games
Κάπου εδώ και πριν αναφερθούμε στα χειριστήρια, ανοίγουμε μια μεγάλη παρένθεση. Όπως και ο προκάτοχός του έτσι και το PSVR2 επιτρέπει την αναπαραγωγή στις οθόνες του και μη VR περιεχομένου. Μπορούμε να δούμε ταινίες, να streamάρουμε Netflix/Disney+/Prime Video από τις διαθέσιμες εφαρμογές που έχει το PlayStation 5 αλλά και να παίξουμε κανονικά παιχνίδια του PlayStation 5. Όλα αυτά γίνονται αυτόματα, απλά τα PSVR2 controllers δεν λειτουργούν στα κανονικά παιχνίδια και χρειάζεται DualSense). Το Cinematic Mode -όπως το ονομάζει η Sony- λειτουργεί σε ανάλυση 1080p με το HDR να είναι διαθέσιμο σαν δυνατότητα. Σε αυτό το mode λοιπόν μέσα από το headset βλέπουμε μια οθόνη να αιωρείται σε ένα σκοτεινό (εντελώς μαύρο) χώρο το μέγεθος της οποίας μπορούμε να μεταβάλουμε. Στη μέγιστη τιμή του είναι πραγματικά σαν να βλέπεις σε μια οθόνη διαγωνίου άνω των 100’’ και το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό. Εδώ υπάρχει και μια λεπτομέρεια: μέσα από τις επιλογές μπορούμε αν ενεργοποιήσουμε refresh rate στα 120Hz για τα μη native PSVR2 παιχνίδια κάτι που ξεκλειδώνει το high refresh gaming σε τίτλους που το υποστηρίζουν όπως πχ το God of War Ragnarok! Δηλαδή ακόμα και να μην έχει κάποιος τηλεόραση που υποστηρίζει 120Hz, μπορεί να παίξει PS5 παιχνίδια στα 120Hz στο PSVR2! Παίξαμε NBA 2K23, God of War Ragnarok αλλά και άλλα native PS5 games και πραγματικά είναι σαν να παίζει κανείς στο δικό του, προσωπικό κινηματογράφο! Να σημειώσουμε εδώ ότι στο Cinematic mode το PlayStation 5 προβάλει μόνο στο PSVR2 και όχι και στη τηλεόραση.

Τα χειριστήρια
Το δεύτερο κομμάτι του PSVR2 είναι τα χειριστήρια, τα οποία στη πραγματικότητα είναι σαν ένα DualSense «κομμένο στα δυο» χωρίς την ύπαρξη σταυρού κατευθύνσεων. Η έλλειψη του σταυρού μάλλον είναι και ο λόγος που τα χειριστήρια δεν λειτουργούν με τα native PS5 games. Πρόκειται για δυο μοχλούς που τους αγκαλιάζει η παλάμη, ενώ έχουν από μια στεφάνη που αγκαλιάζει τον καρπό του χεριού. Και τα δυο έχουν από ένα μοχλό (μικρότερης επιφάνειας από τους αντίστοιχους του DualSense) που λειτουργεί και σαν πλήκτρο (L3/R3) με τα τέσσερα βασικά πλήκτρα του PlayStation να είναι μοιρασμένα: κύκλος και X στο δεξί, τρίγωνο και τετράγωνο στο αριστερό. Και τα δυο έχουμε το PS button (το οποίο δεν εξέχει τόσο όσο στο DualSense), στο αριστερό βρίσκεται το πλήκτρο share και στο δεξί το πλήκτρο Options τα οποία κάνουν την ίδια δουλειά όπως στο DualSense.



Τέλος έχουμε και από δυο σκανδάλες, τα L2/R2 που είναι adaptive και τα οποία ελέγχει ο δείκτης του κάθε χεριού και τα L1/R1 στην εξωτερική πλευρά του κάθε μοχλού, τα οποία ελέγχονται από το μεσοδάχτυλο του κάθε χεριού. Και τα δυο χειριστήρια έχουν capacitive αισθητήρες και αντιλαμβάνονται τα δάχτυλα όταν αυτά αγγίζουν τις επιφάνειες που τους αναλογούν κάτι που μεταφράζεται σε άνοιγμα ή κλείσιμο το δαχτύλων των virtual χεριών μέσα στο εκάστοτε παιχνίδι. Η λειτουργία αυτή τα καταφέρνει αρκετά καλά αλλά δεν είναι πάντα τέλεια.



Από την άλλη όμως, το position tracking που προσφέρουν τα χειριστήρια είναι σχεδόν άριστο. Στο 99% των περιπτώσεων το headset ξέρει ακριβώς που είναι τα χειριστήρια και τι ακριβώς κάνουν με το αποτέλεσμα μέσα στο παιχνίδι να είναι –σαν σύνολο κινήσεων- εντελώς αληθοφανές. Για παράδειγμα παίζοντας το Kayak VR: Mirage, ένα εξομοιωτή καγιάκ, πραγματικά νοιώθαμε σαν να κάνουμε κουπί. Όλες οι κινήσεις του χεριού μας καθρεπτίζονταν μέσα στο παιχνίδι και το μόνο που πραγματικά έλλειπε ήταν η… φυσικά αντίσταση του νερού σε κάθε σπρώξιμό του με το νερό. Αλλά και στο Horizon VR, η κίνηση του να βγάζουμε βέλος από τη φαρέτρα στη πλάτη και να τεντώνουμε τη χορδή του τόξου είχε πλήρη αληθοφάνεια. Πάλι στo Horizon VR, η προσπάθεια να καρφώσουμε στηn πέτρα του βουνού το καλέμι ώστε αυτό να καρφωθεί για να πιαστεί έπρεπε να γίνεται με σχετική ένταση και όχι με απλό χτύπημα.  Σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις (πραγματικά ελάχιστες για το χρόνο που έχουμε περάσει μέχρι τώρα με το PSVR2), το PSVR2 έχασε τη θέση του ενός από τα δυο PSVR2 controllers αλλά σε ελάχιστο χρόνο το βρήκε πάλι. Όσον αφορά στα adaptive triggers, αυτά έχουν αντίστοιχη αίσθηση με του DualSense ενώ και το haptic feedback έχει βρει το δρόμο του στα χειριστήρια με ένα actuator σε κάθε χειριστήριο,  με το συνολικό αποτέλεσμα να είναι εφάμιλλο του DualSense.



Σίγουρα χρειάζεται λίγος χρόνος για να συνηθίσει κανείς τη θέση των τεσσάρων βασικών πλήκτρων καθώς μέχρι σήμερα σε αυτά είχε πρόσβαση ο δεξιός αντίχειρας και τώρα μπαίνει στο παιχνίδι και ο αριστερός. Αλλά αυτό είναι θέμα συνήθειας. Αυτό που δε συνηθίζεται εύκολα είναι η φόρτιση των χειριστηρίων. Αν και η αυτονομία είναι συμπαθητική (σίγουρα μπορούν να βγούν 7-8 ώρες), το γεγονός ότι -προφανώς- δε μπορεί να παίξει κανείς την ώρα που φορτίζουν σε συνδυασμό με την απαίτηση δυο διαθέσιμων φορτιστών, καθιστά τη διαδικασία φόρτισης περισσότερο δύσκολη από όσο θα θέλαμε. Η βάση φόρτισής του που διατίθεται ξεχωριστά (δεν την είχαμε) φαίνεται πολύ περισσότερο χρήσιμη από όσο νομίζαμε.

Τα παιχνίδια
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές είχαμε στη κατοχή μας 6 PSVR2 games. Το Horizon VR: Call of the Mountain, το Kayak VR: Mirage, τα Moss και Moss 2 (που είχαν κυκλοφορήσει και στο αρχικό PSVR), το Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge-Enhanced Edition και το Jurassic World Aftermath Collection. Ωστόσο συνεχίζουν να έρχονται review codes για παιχνίδια για τα οποία θα διαβάσετε τις επόμενες μέρες/εβδομάδες μέσα από το Enternity αλλά και να δείτε πως παίζουν. Για παράδειγμα έχουμε ήδη κωδικούς για το Thumper, το Song in the Smoke Rekindled και το Townsmen ενώ περιμένουμε τα update patches την ημέρα λανσαρίσματος για το Gran Turismo, το Resident Evil Village και το No Mans Sky.

Horizon VR: Call of the Mountain
Με διαφορά το καλύτερο και ομορφότερο παιχνίδι από όσα δοκιμάσαμε. Ένας πανέμορφος κόσμος που σε κάνει να θέλεις να τον χαζεύεις παρά να παίζεις.



Πλήθος από δυνατότητες παραμετροποίησης για όσους έχουν τάση να ζαλίζονται από το VR. Μπορεί να μην είναι πραγματικό Horizon αλλά περισσότερο ένα climbing simulator, όμως όλα τα vides του κόσμου που γνωρίσαμε στα mainstream παιχνίδια της σειράς είναι εδώ. Όπως επίσης και η Alloy (σε μια μικρής διάρκειας εμφάνιση) αλλά κυρίως οι φονικές μηχανές. Προφανώς δεν είναι ανοιχτού κόσμου παιχνίδι αλλά ένα linear game που σε βάζει να σκαρφαλώνεις με τα χέρια ή με εργαλεία σε μεγάλα υψόμετρα δίνοντάς σου τη δυνατότητα να χαζεύεις από ψηλά ενώ κάθε τρεις και λίγο έχεις να δώσεις μάχες με μηχανές, έχοντας στη διάθεσή σου τόξο και διαφορετικά βέλη τα οποία κάνεις craft μαζεύοντας τα αντίστοιχα αντικείμενα. Η ιστορία είναι συμπαθητική ενώ από πλευράς διάρκειας φαίνεται μεγαλούτσικο (έχουμε παίξει σίγουρα 5-6 ώρες και δεν είμαστε καν στη μέση)

Moss & Moss II
Τα γνωστά και βραβευμένα Moss/Moss II με πολύ καλύτερα γραφικά και ευκολότερο χειρισμό. Διαβάστε τα σχετικά review μας για το πρώτο PSVR.



Kayak VR: Mirage
Αν και αρχικά δε γεμίζει το μάτι, στη πράξη το Kayak είναι μια ωραία, χαλαρωτική εμπειρία. Μπορείς να κάνεις ελεύθερα καγιάκ σε τέσσερις περιοχές με κάθε μια από αυτές να είναι διαθέσιμη σε 2/3 διαφορετικές ώρες της ημέρας.



Στις ίδιες περιοχές υπάρχει και δυνατότητα να κάνεις αγώνες ταχύτητας με στόχο το καλύτερο χρόνο. Τα γραφικά δεν εντυπωσιάζουν, όμως το παιχνίδι εκμεταλλεύεται εξαιρετικά τα χειριστήρια και μεταφέρει άριστα την αίσθηση της κωπηλασίας. Επίσης, η μουσική που το συνοδεύει είναι η κατάλληλη για να σε κάνει να χαλαρώσεις και να απολαύσεις τη βόλτα σου.

Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge- Enhanced Edition
Τίτλος που πρωτοεμφανίστηκε στο Oculus Quest και βασίζεται στο κόσμο του Star Wars. Ένα shooter πρώτου προσώπου με αρκετά στοιχεία puzzle. Όμορφα γραφικά και εξαιρετική εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του PSVR2.

Jurassic World Aftermath Collection
Έχοντας ήδη κυκλοφορήσει στο Switch (!), έρχεται στο PSVR2 (αλλά και το PSVR) μια εμπειρία στο κόσμο του Jurassic Park.



Ένα first-person survival game με καρτουνίστικα γραφικά και μπόλικο puzzle solving, αλλά μάλλον το λιγότερο εντυπωσιακό από αυτά τα έξι που δοκιμάσαμε.

Φτάνοντας στο τέλος
Το PSVR2 λοιπόν κυκλοφορεί επίσημα σε λίγες μέρες. Και η αλήθεια είναι πως η Sony τα έχει καταφέρει εξαιρετικά. Το hardware είναι πλήρες και η συνεργασία με το PlayStation 5 είναι άριστη. Τα χρήματα που ζητάει σίγουρα είναι πολλά, περισσότερα ακόμα και από το ίδιο το PS5. Ωστόσο για να αποκτήσει κανείς μια αντίστοιχη VR εμπειρία στο PC (γιατί δε μπορεί πουθενά άλλού) πρέπει να δώσει περισσότερα χρήματα. Το Oculus (Meta) Quest 2 είναι η μοναδική λύση που μπορεί να συγκριθεί σε κόστος. Κοστίζει λιγότερα χρήματα και λειτουργεί αυτόνομα, αλλά τα native παιχνίδια του είναι παιχνίδια… κινητού σε γραφικά, ενώ ταυτόχρονα έχει χαμηλότερα specs σαν headset, πρέπει να συνδυαστεί με ένα ακριβό PC, το οποίο πρέπει να έχει Type-C USB 3.0 και να προμηθευτεί ο χρήστης το αντίστοιχο μακρύ καλώδιο. Από εκεί και πέρα όλες οι άλλες λύσεις στο PC είναι πολύ ακριβότερες.




Το PSVR2 κάνει ότι ακριβώς έκανε το PSVR, δηλαδή να φέρει το VR εύκολα σε πολύ κόσμο, αλλά το κάνει πολύ καλύτερα. Και με αυτά που έχουμε δει αυτές τις μέρες που το έχουμε στα χέρια μας, πραγματικά είναι αυτό που θα ήθελε ο κόσμος. 
EDITOR’S CHOICE

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • exempetse
    • Καλα ολα αυτα και ωραια αλλα για τη ζαλαδα δε γραφετε κατι…μπορεις να παιξεις πανω απο 25 λεπτα;το πρωτο sony Vr ηταν πραγματικη κολαση ναυτιας και αναγουλας.Διορθωθηκε η κατασταση στο 2ο ή ειναι στην ιδια κατασταση;

    • Dimcar
    • Το λέω στο βίντεο review. Η αλήθεια είναι πως εξαιρώντας τη πρώτη μέρα, δε με έχει ζαλίσει καθόλου παρόλο που αφιέρωσα πάρα πολλές ώρες για συνεχόμενες μέρες

*