Μιλώντας στο IGN, o Ιάπωνας δημιουργός είπε ότι εκτός από το DS2, δημιουργούμε και έναν ακόμα, ασυνήθιστο τίτλο. Πρόσθεσε ότι προτάθηκε σε αρκετές εταιρείες, αλλά μόνο η Microsoft κατάλαβε το concept, ενώ οι άλλοι θεώρησαν πως είναι τρελός.
«Τείνω να βαριέμαι εύκολα. Ένα μέρος του γιατί μπορώ να φτιάχνω παιχνίδια εδώ και 30 χρόνια είναι επειδή η νέα τεχνολογία αντικαθιστά την παλιά τόσο γρήγορα. Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται σήμερα ενδέχεται να μην είναι εφαρμόσιμη αύριο και με ενδιαφέρει να βρω τρόπους για να ενσωματώσω τη νέα. Η λανθασμένη επιλογή μπορεί φυσικά να οδηγήσει σε αποτυχία. Μοιάζει κάτι σαν διαστημικό πρόγραμμα κατά κάποιον τρόπο".
"Το project στο οποίο εργαζόμαστε με τη Microsoft είναι κάτι που έχω στο μυαλό μου εδώ και πέντε ή έξι χρόνια ήδη. Το project απαιτούσε υποδομές που δεν χρειάστηκαν ποτέ στο παρελθόν, γι' αυτό το συζήτησα με πολλές διαφορετικές μεγάλες εταιρείες και έκανα παρουσιάσεις, αλλά πραγματικά φαινόταν να πιστεύουν ότι ήμουν τρελός. Ήταν τελικά η Microsoft που έδειξε ότι καταλάβαινε και τώρα εργαζόμαστε μαζί για το project, συμπεριλαμβανομένου κομματιού της τεχνολογίας".
Πρόσφατα, ο Kojima δήλωσε πως ελπίζει να αποκαλύψει το νέου του παιχνιδι εντός του 2023.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity