Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέες λεπτομέρειες για το Meta Quest 3 headset

*
Ο Mark Gurman του Bloomberg δημοσιεύει νέες πληροφορίες για το Meta Quest 3 headset, που έχει την κωδική ονομασία Eureka. Σύμφωνα με τον ίδιο είναι κατά πολύ ελαφρύτερο και πιο λεπτό συγκριτικά με το Quest 2, κάτι που σημαίνει προφανώς ότι θα προσφέρει μεγαλύτερη άνεση σε πολύωρη χρήση.

Πολλά από τα χαρακτηριστικά που ανέφερε είναι παρόμοια με αυτά που φημολογούνται για το VR/ AR headset της Apple "Reality Pro", συμπεριλαμβανομένου του hand tracking και του pass-through video. Λέγεται ότι ακόμα δεν έχει αποφασιστεί η τιμή του Meta Quest 3, όμως θα είναι λίγο υψηλότερη σε σχέση με αυτή του Quest 2 των $400 και κατά πολύ χαμηλότερη από το απογοητευτικό Quest Pro που κυκλοφόρησε το περασμένο φθινόπωρο στα $1.499,99 πριν η τιμή του μειωθεί κατά το 1/3 τον περασμένο Μάρτιο.


Το δημοσίευμα επιβεβαιώνει την ύπαρξη του δεύτερης γενιάς chip Qualcomm Snapdragon XR2, με πολύ συνολικά καλύτερες επιδόσεις. Επίσης, αναφέρεται ότι δεν θα υπάρχει eye-tracking, άρα τα παιχνίδια δεν θα μπορούν να χρησιμοποιούν το foveated rendering, μια δυνατότητα που υπάρχει στο PSVR 2 της Sony που προσαρμόζεται ανάλογα με το πού κοιτάζει ο παίκτης και επιτρέπει στο σύστημα να συγκεντρώνει την επεξεργαστική ισχύ στα γραφικά σε αυτά τα μέρη και όχι αλλού.

Οι σχεδιαστικές αναβαθμίσεις σε σχέση με το Quest 2 περιλαμβάνουν περισσότερους αισθητήρες μέσα σε τρεις περιοχές σε σχήμα κάψουλας που περιέχουν τέσσερις κάμερες, δύο από τις οποίες είναι έγχρωμες για pass-through video. Διαθέτει επίσης ένα βελτιωμένο σύστημα για τη ρύθμιση της απόστασης μεταξύ της κόρης των φακών — την απόσταση μεταξύ των ματιών σας — με έναν τροχό που μπορείτε να περιστρέψετε ενώ φοράτε το headset.

Ένας αισθητήρας βάθους στη μέση της συσκευής θα μπορούσε να βελτιώσει την απόδοση στον τομέα του AR, σε σύγκριση με την προσέγγιση μόνο με κάμερα του Quest Pro. Τα επανασχεδιασμένα χειριστήρια παραμερίζουν τους δακτυλίους του Quest 2, αλλά ο αισθητήρας βάθους μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κόστους παρακολουθώντας τη θέση του χειειστηρίου χωρίς να απαιτούνται κάμερες όπως συμβάνει με τα χειριστήρια του Quest Pro. Η Gurman χαρακτήρισε το pass through video "σχεδόν ζωντανό", κάτι που σίγουρα αποτελεί καλό σημάδι εξέλιξης σε σχέση με την κακή ποιότητα που πρόσφερε το Quest Pro.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*