Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η επιτυχία του Twitch το 2015 και οι μελλοντικές εξελίξεις



Το Twitch αποτελεί αυτή τη στιγμή την κορυφαία πλατφόρμα βίντεο στο διαδίκτυο για την κοινότητα των gamers. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρία, κάθε μήνα περισσότεροι από 100 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες συγκεντρώνονται διαδικτυακά προκειμένου να παρακολουθήσουν και να συζητήσουν θέματα που έχουν να κάνουν με τα βιντεοπαιχνίδια, σε περισσότερες από 1,5 εκατομμύρια μεταδόσεις. Με λίγα λόγια το Twitch αποτελεί τη βασικότερη πηγή μετάδοσης βίντεο με θέμα τα βιντεοπαιχνίδια, τόσο σε live streaming όσο και σε μορφή video on demand.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας αναλύσεων Deep Field που δημοσίευσε η Wall Street Journal, το Twitch έχει αναρριχηθεί στην 4η θέση όσον αφορά στην επισκεψιμότητα ιστοσελίδων στις Η.Π.Α., με εδραιωμένη πλέον τη θέση του στη λίστα των πιο δημοφιλών ιστοσελίδων σε όλον τον κόσμο.
 
Η επιτυχία
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όσον αφορά στην επιτυχία του Twitch είναι ότι ο μέσος χρήστης παρακολουθεί περισσότερα από 106 λεπτά βίντεο κάθε μήνα! Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της έκθεσης E3 2015, δηλαδή της φετινής Electronic Entertainment Expo, της μεγαλύτερης γιορτής των απανταχού gamers, πάνω από 21 εκατομμύρια χρήστες παρακολούθησαν την κάλυψη των σημαντικότερων γεγονότων της διοργάνωσης μέσα από το Twitch. Ο αριθμός αυτός είναι διπλάσιος σε σχέση με τα περσινά νούμερα.

Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι  πάνω από περίπου 1,800 άτομα χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα streaming για να σχολιάσουν τα τεκταινόμενα στην  E3 2015. Σε αυτή άλλωστε την κοινότητα των φανατικών χρηστών της υπηρεσίας οφείλεται κατά κύριο λόγο η επιτυχία του Twitch. Παρότι η καρδιά του είναι η μετάδοση βίντεο σε streaming, το Twitch λειτουργεί εξίσου καλά και ως μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης παικτών βιντεοπαιχνιδιών. Με άλλα λόγια, παρότι το να παίζει ή να παρακολουθεί κανείς παιχνίδια στην οθόνη του υπολογιστή αποτελεί την κεντρική λειτουργία του Twitch, η δράση στην οθόνη δεν περιορίζεται μόνο στα παιχνίδια. Οι χρήστες κάνουν αστεία ο ένας στον άλλο, συνομιλούν για την καθημερινή τους ζωή και για οτιδήποτε τους απασχολεί στο σπίτι ή στη δουλειά τους.
 

 
Πολυαναμενόμενη αναβάθμιση στην εφαρμογή για κινητά και tablets
Η πλατφόρμα έχει δημιουργήσει παράλληλα και εφαρμογή για φορητές συσκευές με λετουργικό Android και Apple, η οποία προσφέρεται δωρεάν. Μάλιστα, τον Μάιο του 2015, η εταιρία αναβάθμισε την εφαρμογή, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα να παρακολουθούν παλαιότερες μεταδόσεις on demand (Video on Demand-VOD). Πρόκειται για μια λειτουργία που από καιρό ζητούσε να προστεθεί στο app η κοινότητα των χρηστών και η εταιρία την έκανε πραγματικότητα.

Μέσω της εφαρμογής για κινητά οι χρήστες μπορούν επίσης να συνομιλούν μεταξύ τους ή με τα άτομα που μεταδίδουν τα βίντεο που παρακολουθούν. Δίνεται επίσης η δυνατότητα επιλογής μεταξύ διάφορων αναλύσεων οθόνης ώστε να διευκολυνθεί στο μέγιστο η εμπειρία παρακολούθησης μέσα από φορητή συσκευή.

Συνεργασίες με άλλες εταιρίες
Όταν η streaming πλατφόρμα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2011 περιοριζόταν σε μεταδόσεις παιχνιδιών από φανατικούς gamers μέσω υπολογιστών συνδεδεμένων στο διαδίκτυο. Έκτοτε, η εταιρία κατάφερε μέσω συνεργασιών τόσο με την Microsoft όσο και με την Sony, να μεταδίδει παιχνίδια από δημοφιλείς κονσόλες όπως το PS4 και το Xbox One.

Σήμερα πλέον, όλο και περισσότεροι μεγάλοι πάροχοι, όπως εταιρίες παιχνιδιών και ομάδες e-sport, χρησιμοποιούν το Twitch για την επέκταση των δραστηριοτήτων τους. Οι συνεργασίες αυτές έχουν ήδη ανεβάσει τον αριθμό των διαθέσιμων καναλιών που λειτουργούν σήμερα στην πλατφόρμα σε 5.100. Χαρακτηριστική άλλωστε είναι η περίπτωση της PokerStars, της μεγαλύτερης εταιρίας online πόκερ στον κόσμο, που στις αρχές του 2015 ξεκίνησε να μεταδίδει σε live streaming αγώνες πόκερ από το κανάλι της στο Twitch. Επιστράτευσε μάλιστα έναν από τους πιο γνωστούς συνεργάτες της, το διάσημο επαγγελματία παίκτη του πόκερ Jason Somerville, για να παρουσιάζει σε real-time τους online αγώνες. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρία επιχειρεί να προσεγγίσει την ευρύτερη κοινότητα των gamers αλλά και να αξιοποιήσει τη νέα πλατφόρμα για να διευρύνει δραστηριότητές της.
 

 
Η μουσική στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος
Εδώ και μερικούς μήνες, το Twitch έχει ξεκινήσει ένα νέο πείραμα, που αυτή τη φορά συνδέεεται με τη μουσική. Πιο συγκεκριμένα, πρόσθεσε μια νέα κατηγορία για βίντεο από μουσικούς, ενώ ξεκίνησε και τη μετάδοση ζωντανής μουσικής. Ταυτόχρονα, φρόντισε να δημιουργήσει συνεργασίες με δισκογραφικές εταιρίες και εταιρίες παροχής μουσικού περιεχομένου όπως είναι για παράδειγμα οι: Monstercat, Fool's Gold, OWSLA και Dim Mak, οι οποίες προσφέρουν πλέον τη μουσική τους δωρεάν στην πλατφόρμα και διαθέτουν τα δικά τους κανάλια σε αυτή.

Έτσι το Twitch φιλοδοξεί να γίνει ένα μέρος όπου μουσικόφιλοι θα μπορούν να μιλάνε για τα αγαπημένα τους συγκροτήματα, να βλέπουν αποκλειστικά live παρουσιάσεις μουσικής ή ακόμη και να συνομιλούν με καλλιτέχνες κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής μετάδοσης. Σε μεγάλο βαθμό αυτό είναι κάτι το οποίο το Twitch έχει ήδη επιτύχει, και μάλιστα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Παράλληλα, η εταιρία δημιουργεί συνεχώς νέες υπηρεσίες, όπως είναι η μουσική βιβλιοθήκη για τους χρήστες της, η οποία επιτρέπει τη χρήση μουσικής στις μεταδόσεις παιχνιδιών, χωρίς παραβάσεις κανόνων πνευματικών δικαιωμάτων.
 

 
Το YouTube περνά στην αντεπίθεση
Η επιτυχία του Twitch σε καμία περίπτωση δεν πέρασε απαρατήρητη από το YouTube, το οποίο αποτελεί τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή στον τομέα του video streaming. Πριν από λίγο καιρό το YouTube δημιούργησε μια νέα υπηρεσία, την οποία ονόμασε YouTube Gaming σε μια προσπάθεια όπως ανακοίνωσε, να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη διαδικτυακή κοινότητα από gamers. Το νέο κανάλι μεταδίδει ζωντανά streams από επαγγελματικά τουρνουά, αλλά και από ερασιτέχνες που παίζουν απλά και μόνο για διασκέδασή τους. Αν αυτό ακούγεται παρόμοιο με τη λειτουργία του Twitch, είναι επειδή αυτό ακριβώς επιδιώκει να επιτύχει το YouTube. Η δημοφιλής ιστοσελίδα άλλωστε είχε αρχικά προσπαθήσει να αγοράσει το Twitch το περασμένο καλοκαίρι, αλλά δεν τα κατάφερε καθώς η Amazon έδωσε περισσότερα χρήματα πλειοδοτώντας με την προσφορά της. Ωστόσο τον τελευταίο χρόνο το YouTube αφιέρωσε χρόνο και χρήμα δημιουργώντας τη δική του πλατφόρμα, ξεκινώντας με αυτόν τον τρόπο «πόλεμο» με την Amazon και το Twitch.

Μένει να δούμε το επόμενο διάστημα τι εξελίξεις θα έχουμε στο «μέτωπο» που έχουν δημιουργήσει οι δύο εταιρίες και πως θα εξελιχθεί μέσα σε αυτά τα πλαίσια το video streaming τους προσεχείς μήνες και χρόνια.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • that_greek_gamer
    • Μπήκα στο gaming του youtube. το περιβάλλον είναι τόσο αλλόκοτο που σε κάνει να τρέξεις πίσω στο twitch, με την διάδοση στην Αμερική είναι δυναστεία που δύσκολα σπάει

*