Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

E3 2017: Πόθοι και απαιτήσεις

*
Καλές οι προβλέψεις εδώ κι εκεί, αλλά ο καθένας μπορεί να ποντάρει κάπου. Ο τζόγος δεν λογοκρίνει κανέναν, διατίθεται απλόχερα σε όλους και απλά διαμορφώνει νικητές και χαμένους τζογαδόρους. Οπότε σκεφτήκαμε να προσεγγίσουμε ελαφρώς διαφορετικά το ζήτημα αυτήν τη φορά, σημειώνοντας μερικά πράγματα που έχει νόημα να περιμένουμε, αν όχι να απαιτούμε σε κάποιες περιπτώσεις, από κάθε μεγάλο platform holder. Άλλωστε για εταιρείες μιλάμε και η E3 είναι μεν κέντρο εξελίξεων αλλά, πάνω από όλα, παιχνίδι εντυπώσεων. Απώτερος στόχος είναι πάντα η “χειραγώγηση” του κοινού. Ευκαιρία να ανταποδώσουμε την ευαισθησία αυτή με μερικά πράγματα που θέλουμε να γίνουν, δεν ποντάρουμε απλά σε αυτά.



Microsoft
Ουσιαστική επίδειξη του Scorpio
Ότι η νέα έκδοση του Xbox θα είναι ισχυρότερη από κάθε άλλη κονσόλα το ξέρουμε. Το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Το ζήτημα είναι να αναδειχθούν τα οφέλη που προσφέρει το σύστημα στο χρήστη, όχι μόνο σε επίπεδο γραφικών, αλλά και σε λειτουργικότητα. Καλό είναι η επιπλέον ισχύς να χρησιμοποιηθεί για ταχύτερη απόκριση σε κάθε μενού, πιο αξιόπιστη συμπεριφορά του Xbox Store, καλύτερα video streams, καλύτερες επιδόσεις του Mixer. Εφόσον το σύστημα απευθύνεται εκ των πραγμάτων σε early adopters και core gamers σε πρώτη φάση, τα καλύτερα γραφικά δεν μπορεί να είναι το μόνο επιχείρημα. Έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να δούμε σε αυτό το στάδιο τίτλο που να στοχεύει συγκεκριμένα το Scorpio ώστε να υπάρχει και ελπίδα να δούμε κάτι τελείως εντυπωσιακό και αδύνατο στις άλλες εκδόσεις του Xbox.

Εσωτερικές παραγωγές
Αυτή είναι η γνωστή καραμέλα. Η Microsoft δεν έχει καταλάβει όλα αυτά τα χρόνια πως πρέπει να επιδεικνύει, ασχέτως λοιπών συνεργασιών, μεγαλύτερο εύρος στο portfolio της, να καλύπτει περισσότερα είδη και να χρηματοδοτεί και τίτλους που αποτελούν “δήλωση” ακόμη και αν είναι αμφίβολη η εμπορική τους πορεία. Μετά την ακύρωση του Scalebound, την ακύρωση του reboot του Phantom Dust και την εμμονή της τα περισσότερα δικά της studio να αφιερώνονται σε ένα μόνο franchise, πρέπει, το λιγότερο, να προσπαθήσει να πείσει ότι έμαθε κάτι από όλα αυτά.

Περισσότερο Xbox Play Anywhere
Με το Xbox να είναι πλέον το gaming brand της Microsoft, όχι απλά μια κονσόλα και το οικοσύστημά της, έχει νόημα να δείξει ότι πληθαίνουν οι τίτλοι με υποστήριξη Xbox Play Anywhere. Οι δικοί της τίτλοι είναι εύκολο να το υποστηρίζουν, το θέμα είναι να πάρουν σειρά ακόμη περισσότεροι. Το cross buy δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Και η όλη ιδέα δεν πρόκειται να μετατρέψει “κονσολάδες” σε “πισάδες” ούτε το αντίστροφο. Θα δώσει όμως πόντους στην Microsoft και μόνο με τη σκέψη ότι μια αγορά καλύπτει τον παίκτη σε δύο πλευρές, όποια και αν προτιμά.
Nintendo
Απόδειξη ότι οι εσωτερικές παραγωγές κυλούν ομαλά
Η Nintendo υποσχέθηκε ότι θα κρατήσει μια λογική ροή με τις δικές τις κυκλοφορίες για το Switch, ότι θα αποφύγει τα μεγάλα κενά και τις περιοδικές εκρήξεις τίτλων που είδαμε στο Wii U. Σε πρώτη φάση κρατά το λόγο της με Zelda, ARMS και Mario Kart να έχουν ξεκινήσει το χορό. Μόνο το ARMS όμως ήταν πραγματικά νέος τίτλος, οπότε ας πούμε ότι ξεκίνησε με τα εύκολα η Nintendo. Τώρα πρέπει να πείσει και στα πιο δύσκολα.

Metroid
Αν εμφανιστεί τίτλος Metroid μετά από τόσα χρόνια, μπορεί και να μην έχει σημασία, επικοινωνιακά τουλάχιστον, τι άλλο θα ειπωθεί στην παρουσίαση της εταιρείας.

Indie exclusives
Δύσκολα θα δούμε μεγάλες παραγωγές να πρωταγωνιστούν στο Switch, όχι απαραίτητα λόγω προθέσεων αλλά για τεχνικούς λόγους. Θέλουμε να δούμε συνεργασίες όπως αυτή που φαίνεται να φέρνει κοντά Mario και Rabbids, και θέλουμε να βγουν και σε καλό για όλους. Με τους “μεγάλους” της αγοράς όμως να έχουν περιορίσει τον πολύ χώρο που έδιναν παλαιότερα σε μικρές παραγωγές στις συνεντεύξεις Τύπου, είναι ευκαιρία να φανεί η Nintendo ως ο “καλός” της υπόθεσης, ο φίλος του μικρού developer. Έχει χρόνια φήμη ως το ακριβώς αντίθετο και κάποτε πρέπει να γίνει κάτι και για αυτό. Δεν είναι λίγες οι φορές που μικροί τίτλοι ήταν πιο κερδοφόροι στα συστήματα της Nintendo, ακριβώς επειδή η σπανιότητα των μεγάλων τίτλων άφηνε χώρο για καλύτερη προβολή τους. Μπορεί το φαινόμενο αυτό να ήταν απόρροια κακών περιστάσεων, αλλά οδήγησε σε καλή θέληση που δεν υπάρχει λόγος να μείνει ανεκμετάλλευτη.

Sony
Μείωση τιμής
Δεν είναι ανάγκη η αλήθεια είναι. Ωστόσο είναι ο καλύτερος τρόπος να γίνει ντόρος μια χρονιά που η Microsoft έχει νέο hardware και η Nintendo θα αρχίσει να παίρνει μια κάποια φόρα μετά το λανσάρισμα του Switch. Θα μπορούσε να μειωθεί μόνο η τιμή του κανονικού PS4, όχι το PS4 Pro. Έτσι κι αλλιώς είναι τόσο συχνή υπόθεση η διάθεση πακέτων που ισοδυναμούν με μείωση τιμής που, κατά μία έννοια, θα είναι σαν να επισημοποιείται το ήδη γνωστό.

Περισσότερο, καλύτερο VR gaming
Το PS VR μπορεί να μην είναι η καλύτερη και η πιο εξωτική πλατφόρμα για VR gaming, είναι η μόνη όμως που εκπροσωπείται και προωθείται με ένα κάποιο πλάνο και σταθερότητα, σίγουρα και η πρώτη σε πωλήσεις. Οι μέχρι τώρα επιλογές σε τίτλους συγκινούν περισσότερο λόγω της ιδιαιτερότητας της εμπειρίας παρά για οτιδήποτε άλλο, κάτι που πρέπει να αλλάξει. Δεν θέλουμε πλημμύρα τίτλων. Θέλουμε όμως καλύτερους τίτλους.

Ιαπωνικές συνεργασίες
Οι Ιάπωνες developers πήραν χρόνια να καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να γεμίσουν το θησαυροφυλάκιό τους με παιχνίδια για smartphones, πόσο μάλλον να συντονιστούν με μια νέα τεχνική πραγματικότητα, αλλά να που το πήραν απόφαση και φαίνεται ότι θα έχουν πιο ενδιαφέροντα πράγματα να μας πουν και πιο συχνά. Το ότι η Sony έχει εξ ορισμού πλεονέκτημα στις σχέσεις με ιαπωνικές εταιρείες είναι δεδομένο, οπότε το πιο φυσιολογικό είναι να τις αναδείξει. Όχι τίποτα άλλο, αλλά έτσι δημιουργεί και υποχρέωση, ώστε να είναι ακόμη πιο δύσκολο να ξεκουνηθούν κάποιες ομάδες από τη θέση τους ακόμη και με μεγάλες υποσχέσεις από άλλους. Η MS μπορεί να είναι χαμένη αυτόματα σε αυτό το πεδίο, όχι όμως και η Nintendo.

Φύσει απαισιόδοξοι γαρ, δεν θα ποντάραμε και σε πολλά από τα παραπάνω. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να έχουμε και απαιτήσεις που, καμιά φορά, στέκονται και ως συμβουλές. Έτσι κι αλλιώς, τι έχουμε να χάσουμε; 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • diver_gr
    • Θέλω να πιστεύω ότι η MS έχει 1-2 νέα παιχνίδια να ανακοινώσει γιατί κακά τα ψέμματα με Crackdown 3, Sea of thieves & State of Decay 2 ( ίσως το μόνο αξιόλογο κατά τη γνώμη μου) δεν πας πουθενά.....

      Παρόλο που είμαι κάτοχος ONE μη γελιόμαστε, οι παραπάνω τίτλοι δεν πιάνουν μια μπροστά στα God Of war, The Last of US κλπ. H sony οσο αφορά τα 1St party games απλά ζωγραφίζει τα τελευταία 2 χρόνια.

      Καλά τα Horrizon 3 και σαφώς περιμένω το Forza 7 αλλά δεν είναι οι τίτλοι που θα σπρώξουν το μηχάνημα εκεί που πρέπει.


      Όσο αφορά τη μείωση τιμής σε PS Pro & PS4 αυτό θα εξαρτηθεί κατά 99% από τη τιμή του Scorpio. Μπορούν να πουλήσουν με χασούρα και έχουν και την άνεση να το κάνουν. Αν αποφασίσει να μπει με τα χίλια και λανσάρει Scorpio στα 399 τότε είναι Win win situation για όλους καθώς οι τιμές των τωρινών μοντέλων θα συμπιεστούν όλες κάτω. Ποιος δεν θέλει next gen console στα 249 με παιχνίδια και 1 ΤΒ σκληρό?

      Όσο αφορά τη Ninty το Switch παίζει μπάλα μόνο του στη κατηγορία του. Ελπίζω να δούμε αρκετά νέα παιχνίδια με υψηλό production value σύντομα.

    • Tim of Heavens
    • Δεν παίζουν μια όσον αφορά τι; Δημοτικότητα; Πωλήσεις retail και digital; Low ή high budget; Τι από όλα αυτά; Διότι ως γνωστόν, τα συμπεράσματα βγαίνουν από το πόσο μακροπρόθεσμα θα γεμίζει η τσέπη της MS και Sony και όχι πόσο γαμάτο είναι το ένα ή το άλλο game και πόσο σχολιάζονται στα sites και forums. Αυτές θα κρίνουν κατά πόσο αξίζει η παραγωγή ενός νέου τίτλου. Για παράδειγμα το Minecraft ξεκίνησε ως ένα εγχείρημα που κατά την ανάπτυξή του, οι πιο ενασχολούντες με το gaming το υποτιμούσαν ως κάτι μικρό ,χαζό με παιδικά άσχημα γραφικά που είναι μόνο για μικρές ηλικίες. Το ότι πλέον έχει αναρτηθεί σε επιστήμη, developers έχουν χεστεί στο τάλλιρο, η MS που τα έσκασε για την αγορά της Mojang τρίβει τα χέρια της μόνο αδιάφορο δεν το κάνει.

      Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η αξία και η σημασία μιας I.P. δεν είναι στενά συνυφασμένη με το πραγματικό κόστος αγοράς των δικαιώματων και το κόστος ανάπτυξής της. Κάλλιστα ένα videogame μπορεί να είναι ποιοτικό και ταυτόχρονα ενδιαφέρον χωρίς απαραίτητα να απαιτηθούν υπέρογκα ποσά για να έχει βαρύτητά η παραγωγή του. Δεν ξέρω γιατί πρέπει η αφρόκρεμα του gaming να θεωρούνται επί το πλείστον οι ακριβές παραγωγές που πρέπει να έχουν και γαμάτα γραφικά (ως επιπλέον προσόν)και όλες οι υπόλοιπες να ακολουθούν. Γιατί το The Last of Us πρέπει να είναι καλύτερο από το Minecraft; Γιατί το Crackdown 3 δεν συγκρίνεται με το God of War; Είναι θέμα προτιμήσεων του καθενός για το ποιο μας κάνει κλικ. Μόνο οι αριθμοί δεν αμφισβητούνται που σημαίνει ότι είναι το μείζον θέμα στα σχέδια των εταιρειών. Τα υπόλοιπα έρχονται αφού έχει επιτευχθεί αυτός ο στόχος.

    • Tim of Heavens
    • Να υποθέσω ότι το Death Stranding για παράδειγμα είναι πιο must και πιο super από το πρόσφατο Fire Emblem installment επειδή ''κτίζεται'' σε πιο δυνατό hardware;

    • RiderSoMysterious
    • 3 πράγματα περιμένω να ακούσω από την MS. Παιχνίδια, παιχνίδια, παιχνίδια. Είμαστε μονίμως στην απέξω για τίτλους που καταλήγουν κυριολεκτικά οπουδήποτε αλλού. Στα δικά της είναι σαν να το έχει παρατήσει εντελώς. Το Halo ξεθύμανε, το Gears Of War είναι λες και προσπαθούν να το καταστρέψουν. Και περιμένουμε από τα Undead Labs να καθαρίσουν για όλους τους άλλους. Αν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον το Scorpio και πόσο καλύτερα θα τρέχει εκεί το καινούριο COD, καληνύχτα και καλή τύχη.

    • diver_gr
    • @TimOfHeavens Δεν παίζουν μια όσον αφορά τι; Δημοτικότητα; Πωλήσεις retail και digital; Low ή high budget; Τι από όλα αυτά; Διότι ως γνωστόν, τα συμπεράσματα βγαίνουν από το πόσο μακροπρόθεσμα θα γεμίζει η τσέπη της MS και Sony και όχι πόσο γαμάτο είναι το ένα ή το άλλο game


      To crackdown ποτέ δεν ήταν δημοφιλές τίτλος, το πρώτο παιχνίδι της σειράς για να το σπρώξουν βάλανε τη beta του Halo 3. Δεν ήταν κακός τίτλος αλλά ούτε και κάτι το ιδιαίτερο, το δεύτερο μέρος απλά πάτωσε και ήταν κάτω του μετρίου.

      Το State of Decay 2 σίγουρα θα είναι αξιόλογος τίτλος αλλά δεν φτάνει σε μέγεθος τις μεγάλες ΑΑΑ κυκλοφορίες που σε κάνουν να αγοράσεις κονσόλα. Κακά τα ψέμματα μικρό στούντιο, λίγα λεφτά δεν μπορεί να συναγωνιστεί τις μεγάλες παραγωγές. Το ποιο πιθανό είναι πως όπως και το πρώτο δεν θα είναι καν full price παιχνίδι.

      Πριν από μερικά χρόνια πολλά μικρά Studio βγάλανε ΑΑΑ indie games τα οποία ήταν απίστευτα αλλά όχι αρκετά για να αγοράσεις κονσόλα μόνο και μόνο για αυτά. Trials, Braid, Limbo, castle crashers, shadow complex και πολλά ακόμα. Όπως και το State of decay.

      Τώρα για το Sea of thieves δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω ότι θα πετύχει και πολλά, τα God of war όμως και Last of us 2 ναι είμαι σίγουρος θα κάνουν 3-4 εκατομμύρια με το καλήμερα και ίσως και πολύ περισσότερα τα Crackdown, State of Decay & Sea of thieves δεν το νομίζω......

    • StratosLoom
    • Η Νιτέντο μετα την αποτυχία του γουί γιού θα βγάλει καμία καλή κονσόλα (δεν βάζω μεσα το σουιτς) η απλά οι ντιβέλοπερς θα παίζουν με τις άλλες κονσολες?

*