Άλλωστε, πόσες φορές έχουμε δει demo τίτλων που όταν κυκλοφορούν δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα; Τίτλους που έταξαν τα πάντα και δεν κατάφεραν να δώσουν ούτε τα βασικά; Που δημιούργησαν χαμό με αυτήν την αδυναμία τους;
Και ναι, όλοι λέμε ότι το γνωρίζουμε αυτό, αλλά όλοι την πατάμε, ειδικά αν πρόκειται για αγαπημένη εταιρεία ή franchise. Η ψυχραιμία χάνεται και τα site γεμίζουν με άρθρα για το ποιος βγήκε νικητής στον πόλεμο των εντυπώσεων. Αλλά ποιες εντυπώσεις; Αφού κανείς δεν ξέρει πώς πραγματικά θα είναι ο όποιος τίτλος, κανείς δεν ξέρει αν θα κυκλοφορήσει όντως ο τίτλος. Το παιχνίδι που παίζεται είναι μεγάλο, μιας και οι εταιρείες ποντάρουν τη χρονιά τους σε μία έκθεση, σε λίγα λεπτά δημοσιότητας. Ναι, υπάρχουν πλέον και άλλες εκθέσεις, αλλά δεν νομίζω ότι έχουν ακόμη τον αντίκτυπο της E3.
Το παραπάνω ρίσκο σίγουρα εξηγεί τους λόγους της υπερβολής. Να θυμίσω την περίπτωση του No Man’s Sky που μετά από πολύ καιρό φαίνεται να πραγματοποιεί το όραμα των δημιουργών του με ένα update που υπόσχεται επιτέλους multiplayer. Και ναι, υποκλινόμαστε στην ομάδα ανάπτυξης για την επιμονή της, αλλά η αρχική ζημιά έγινε πριν από αρκετά χρόνια και, δυστυχώς, δύσκολα ξεχνιέται.
Φυσικά και δεν πιστεύω ότι η έκθεση πρέπει να χάσει το χαρακτήρα του σόου. Καλώς ή κακώς, το θέλουμε το θέαμα. Όμως πρέπει να αποφεύγεται η υπερβολή. Πρέπει να υπάρχει και η αλήθεια σε αυτά που δείχνονται. Αν κάτι δεν είναι έτοιμο για τόση προβολή, ας μην το δείχνουν.
Και εμείς όμως πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι. Τα τρέιλερ και τα demo είναι φτιαγμένα για να κερδίζουν τις εντυπώσεις, όχι για να βγαίνουν ασφαλή συμπεράσματα. Άρα αποτελούν ενδείξεις, μια δήλωση καλής πρόθεσης που όμως δεν αρκεί πάντα.
Ψυχραιμία λοιπόν και θα περάσει και αυτή η Ε3.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity