Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Andrew Wilson: Η δημιουργική AI έχει οφελήσει την ανάπτυξη των παιχνιδιών της EA

*
O CEO και πρόεδρος της Electronic Arts, Andrew Wilson δηλώνει ότι οι developers της εταιρειας του είναι απόλυτα έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν δημιουργικό AI με σκοπό να επιταχύνουν τα projects τους. Πρόσφατα, ο Wilson ρωτήθηκε σχετικά με το πως η EA σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη από εδώ και πέρα στην ανάπτυξη παιχνιδιών. Η απάντησή του ήταν πως ήδη η εταιρεία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη σε ορισμένα κομμάτια της ανάπτυξης, φέρνοντας ως παράδειγμα το EA Sports FC. Σύμφωνα με τον Wilson, χρησιμοποιώντας AI, οι developers δημιουργούν ποδοσφαιρικά στάδια πολύ πιο γρήγορα, με μεταλύτερη ποικιλία από animations.

"Ως εταιρεία, είμαστε βαθιά συνδεδεμένοι με την τεχνητή νοημοσύνη από την ίδρυσή μας", εξήγησε ο Wilson. "Ήταν ο πυρήνας όλων των παιχνιδιών που δημιουργούμε, αναπαράγοντας την ανθρώπινη νοημοσύνη στο πλαίσιο μιας εμπειρίας παιχνιδιού. Αλλά σίγουρα, καθώς σκεφτόμαστε το κύμα της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης σήμερα και καθώς συγχωνεύεται στην γενικής χρήσης τεχνητή νοημοσύνη, σε γενικές γραμμές, είμαστε ακόμα σε πρώιμο στάδιο".


"Αλλά τα πράγματα για τα οποία μίλησα στο συνέδριο ήταν δύο όψεων. Πρώτον, πώς γινόμαστε πιο αποτελεσματικοί; Το στατιστικό που χρησιμοποίησα ήταν ότι έχουμε μεταφερθεί από τη δυνατότητα δημιουργίας γηπέδων από 6 μήνες σε 6 εβδομάδες. Και η προσδοκία μου είναι ότι θα συνεχίσει να συρρικνώνεται με την πάροδο του χρόνου".

"Ίσως ακόμα πιο βαθιά από αυτό – όταν χτίζουμε ένα παιχνίδι έχουμε animations και run cycle. Στο FIFA 23, είχαμε 36 run cycles, οι οποίοι σας έδωσαν ένα είδος αληθοφάνειας της ανθρώπινης απόδοσης μέσα σε αυτό το παιχνίδι. Όταν παρουσιάσαμε το EA Sports FC 24, είχαμε 1.200 run cycles".

"Αυτό προσθέτει στην ατομικότητα και τη μοναδικότητα κάθε παίκτη και προσφέρει στους παίκτες μας περισσότερη εμβάθυνση στο παιχνίδι, μια πιο συναρπαστική εμπειρία που είναι πιο κοντά σε αυτό που βλέπουν στην τηλεόραση το απόγευμα της Κυριακής".

"Και καθώς σκεφτόμαστε τον πρώτο πυλώνα της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για εμάς, πραγματικά εξετάζουμε πώς μπορεί να μας κάνει πιο αποτελεσματικούς, πώς μπορεί να δώσει στους προγραμματιστές μας περισσότερη δύναμη, πώς μπορεί να τους δώσει περισσότερο χρόνο και να τους επιτρέψει να προσφέρουν διασκέδαση πιο γρήγορα".

Ο Wilson συνέχισε δηλώνοντας ότι περισσότερες από τις μισές αναπτυξιακές δραστηριότητες της EA θα μπορούσαν να βελτιωθούν στο μέλλον με τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη και ότι το σχέδιο είναι να μεταμορφωθεί η διαδικασία ανάπτυξης μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

"Έχουμε κάνει αναλύσεις σε όλες τις διαδικασίες ανάπτυξής μας και αυτή τη στιγμή, με βάση την πρώιμη αξιολόγησή μας, πιστεύουμε ότι περισσότερο από το 50% των διαδικασιών ανάπτυξής μας θα επηρεαστεί θετικά από τις εξελίξεις στη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη. Και έχουμε ομάδες σε όλη την εταιρεία που θέλουν πραγματικά να τη χρησιμοποιήσουν".

"Η δεύτερη φάση για εμάς, φυσικά, είναι πώς θα επεκτείνουμε περαιτέρω τα παιχνίδια μας; Πώς χτίζουμε μεγαλύτερους κόσμους με περισσότερους χαρακτήρες και πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες;".

"Εάν η αποτελεσματικότητα αρχίσει να επιτυγχάνεται πραγματικά τα επόμενα 1- 3 χρόνια, προσδοκούμε ότι, σε χρονικό ορίζοντα 3 έως 5 ετών, θα είμαστε σε θέση, ως μέρος των μαζικών διαδικτυακών κοινοτήτων μας και της υπερπαραγωγής ιστοριών, να δημιουργήσουμε μεγαλύτερους, πιο καθηλωτικούς κόσμους που προσελκύουν περισσότερους παίκτες από όλο τον κόσμο. Και το σκεφτόμαστε σε χρονικό ορίζοντα 3 έως 5 ετών". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*