Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Super Mario Galaxy 2 (VC)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Super Mario Galaxy 2
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://supermariogalaxy.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
*
Η E3 του 2009 ήταν αδιαμφισβήτητα μία από τις καλύτερες για τους ανά τον κόσμο οπαδούς του Mario. Πώς να μην είναι άλλωστε, όταν στη συγκεκριμένη έκθεση η Nintendo παρουσίασε όχι μόνο ένα παιχνίδι με πρωταγωνιστή το διάσημο υδραυλικό, αλλά δύο, τα New Super Mario Bros. Wii και Super Mario Galaxy 2. Το πρώτο βρέθηκε στα ράφια των καταστημάτων την ίδια χρονιά, ενώ το δεύτερο, προκειμένου να υπάρχει απόσταση ανάμεσα στις κυκλοφορίες, διατέθηκε στους gamers το 2010. Από την άλλη το αρχικό Super Mario Galaxy συνέχιζε να πουλάει, οπότε η Nintendo συνυπολόγισε το γεγονός ότι ίσως δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή για να διακόψει το momentum των πωλήσεων ενός τίτλου, πωλήσεις που μέχρι σήμερα έχουν ξεπεράσει τα 11,2 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. To Super Mario Galaxy 2 συνεχίζει ασφαλώς να είναι διαθέσιμο για Wii, όμως στα πλαίσια της απόφασής της Nintendo να μεταφέρει μέσω της Virtual Console σημαντικούς τίτλους της εν λόγω κονσόλας στο Wii U, είναι πλέον διαθέσιμο και για τους κατόχους της νεότερης οικιακής κονσόλας της εταιρείας του Kyoto. Επί της ουσίας δεν έχει αλλάξει κάτι. Το μόνο διαφορετικό εν σχέση με κάποιους οι οποίοι παίζουν το παιχνίδι στο Wii U χρησιμοποιώντας το DVD του Wii είναι ότι δεν χρειάζεται να μεταφερθούν στο Wii menu για να το εκκινήσουν. Η διαδικασία πραγματοποιείται μέσω του Wii U menu και πολλοί, δίχως να έχουν άδικο, την παρουσιάζουν ως ένα shortcut το οποίο απλά τους γλιτώνει κάποια δευτερόλεπτα, μιας και στην ουσία και πάλι ο τίτλος αναπαράγεται μέσω Wii emulation.



Για όσους δεν έχει τύχει μέχρι σήμερα να ασχοληθούν με το Super Mario Galaxy 2, η πλοκή έχει να κάνει, για μια ακόμα φορά, με μια μεγάλη αναστάτωση που προκαλεί στο Mushroom Kingdom ο συνήθης ταραχοποιός Bowser. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Όπως κάθε εκατό χρόνια έτσι και τώρα έχει έρθει η εποχή όπου ο ουρανός βρέχει αστέρια και οι κάτοικοι του Mushroom Kingdom αισθάνονται πολύ τυχεροί που έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αυτό το όχι συχνό φαινόμενο. Προκειμένου να εορταστεί το γεγονός, η πριγκίπισσα Peach αποφασίζει να προσκαλέσει τον Mario να το παρακολουθήσουν παρέα, οπότε η εισαγωγή του παιχνιδιού βρίσκει το διάσημο υδραυλικό να διαβάζει τη σχετική πρόσκληση.

Αγαπητέ Mario,
Θα ήθελες να μοιραστούμε λίγο από την τούρτα που έφτιαξα ενώ παρακολουθούμε τα αστέρια να πέφτουν; Συνάντησέ με στο κάστρο.
Peach


Δίχως δεύτερη σκέψη ο Mario ξεκινάει για το κάστρο και λίγο πριν φτάσει σε αυτό διαπιστώνει ότι ο Bowser και οι νέοι σύμμαχοί του, τα Power Stars, έχουν εισβάλει στο βασίλειο των μανιταριών και πολιορκούν το κάστρο της Peach. Όντας πιο δυνατοί καταφέρνουν τελικά να απαγάγουν την όμορφη πριγκίπισσα και να την οδηγήσουν στο κέντρο του γαλαξία. Έτσι λοιπόν ξεκινάει μια ακόμα επιχείρηση διάσωσης της Peach από τον Mario και την παρέα του. Αυτή τη φορά στο πλευρό του είναι τα Lumas, αστέρια που έπεσαν κοντά στο κάστρο και παρακολούθησαν την επίθεση του Bowser και έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν ως πύλες τηλεμεταφοράς, αλλά και ο Lubba, το αστρόπλοιο του οποίου έχει ανάγκη τα Power Stars, προκειμένου να μπορεί να ταξιδεύει στο διάστημα. Έτσι λοιπόν, έχοντας απόλυτη ανάγκη ο ένας τον άλλο, ο Lubba θέτει το αστρόπλοιό του στην υπηρεσία του Mario, ο οποίος από πλευράς του, παράλληλα με την Peach, θα αναλάβει την επιστροφή των Power Stars στον κόσμο όπου ανήκουν.



Συνολικά, στο παιχνίδι υπάρχουν 242 Power Stars, εκ των οποίων τα 120 ανήκουν στην κατηγορία των κίτρινων αστεριών και οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να τα συγκεντρώσουν κατά την αρχική τους περιήγηση στους 49+2 πλανήτες που διαθέτει το παιχνίδι, οι οποίοι με τη σειρά τους είναι χωρισμένοι σε 7+1 γαλαξίες. Οι 42 από αυτούς ξεκλειδώνονται στην κανονική ροή του gameplay, ενώ οι 7 μόνο εάν ο Mario έχει συγκεντρώσει όλα τα απαραίτητα star bits για να ταΐσει τα πεινασμένα Luma. Ακόμα υπάρχουν 120 πράσινα Power Stars, η συλλογή των οποίων απαιτεί από τους παίκτες ένα ακόμα playthrough, ενώ υφίστανται και δύο επιπλέον τα οποία βρίσκονται στον «κρυμμένο» γαλαξία Grandmaster Galaxy.



Όπως και ο προκάτοχός του, το Super Mario Galaxy 2 είναι ένα 3D platformer με τη δράση να εκτυλίσσεται σε θεματικούς πλανήτες διαφορετικών μεγεθών. Ο χειρισμός γίνεται με το nunchuck και το Wii remote, με το πρώτο να χρησιμοποιείται για την κίνηση του χαρακτήρα και το δεύτερο κυρίως για να κάνει ο Mario τα διάφορα spins αλλά και για τη συλλογή των star bits. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα για local co-op, με το δεύτερο παίκτη να αναλαμβάνει το ρόλο ενός Luma. Αυτό έχει τη δυνατότητα να ζαλίζει τους εχθρούς και να συλλέγει star bits όπως ακριβώς και στο Super Mario Galaxy, όμως πλέον δεν περιορίζεται μόνο εκεί αφού μπορεί επίσης να συλλέγει νομίσματα, μανιτάρια, να εξολοθρεύει εχθρούς με spinning, να ενεργοποιεί checkpoints και switches, ενώ μπορεί ακόμα και να σταματάει την Power Ball, εφόσον ό πρώτος παίκτης βρίσκεται ανεβασμένος πάνω σε αυτή.
Στο Super Mario Galaxy 2 υπάρχουν αρκετές προσθήκες εν σχέση με τον προκάτοχό του. Μάλιστα αρχικά η Nintendo ήθελε να το ονομάσει Super Mario Galaxy 1.5 όμως βλέποντας τον όγκο των επιπλέον features, o Miyamoto αποφάνθηκε ότι πρόκειται για πραγματικό sequel και έτσι αποφασίστηκε να τοποθετηθεί ο αριθμός 2 στον τίτλο. Έτσι λοιπόν στον κόσμο του παιχνιδιού υπάρχουν συνολικά 31 χαρακτήρες, 99 είδη εχθρών εκ των οποίων τα 27 κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους, 21 bosses τα περισσότεροι εκ των οποίων εμφανίζονται παραπάνω από μία φορά, 64 items, και 8 power ups εκ των οποίων τα 3 είναι καινούρια. Καταλαβαίνει κανείς ότι όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στη δημιουργία ενός παιχνιδιού που βρίθει ποικιλίας, κάτι το οποίο ασφαλώς είναι υπέρ του gameplay. Η σημαντικότερη όμως προσθήκη είναι αυτή του Yoshi, o οποίος αναλαμβάνει σε πολλά σημεία πρωταγωνιστικό ρόλο βοηθώντας τα μέγιστα στην ολοκλήρωση των στόχων του παιχνιδιού. Ως γνωστόν, αναλόγως του τι τρώει, αποκτά και διαφορετικές δυνατότητες, οπότε, άλλες φορές μεταμορφώνεται σε ταχύτατο δρομέα, άλλες φορές μπορεί να φουσκώνει και να ίπταται και άλλες μπορεί να φωτίζει, αποκαλύπτοντας κρυφά μονοπάτια. Ως όπλο και εργαλείο χρησιμοποιεί τη γλώσσα του με την οποία μπορεί να καταβροχθίζει με χαρακτηριστική ευκολία εχθρούς, να κόβει φρούτα που βρίσκει πολύ γευστικά αλλά και να συγκρατείται από λουλούδια για την αναρρίχηση.



Ο Luigi από πλευράς του δεν είναι απών και σε ορισμένους πλανήτες υπάρχει η δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ αυτού και του Mario, ενώ όποιος κατορθώσει να νικήσει τον Bowser μπορεί να παίξει με αυτόν, από την αρχή έως το τέλος του παιχνιδιού. Κάτι το οποίο οι περισσότεροι περίμεναν όταν αποφασίστηκε η διάθεση του τίτλου μέσω Virtual Console ήταν η προσθήκη δυνατότητας χειρισμού με GamePad, όμως εκ του αποτελέσματος φάνηκε ότι κάτι τέτοιο δεν ήταν στα πλάνα της Nintendo. Έτσι λοιπόν αν κάποιος δεν διαθέτει sensor bar, Wii remote και nunchuck, θα πρέπει να είναι έτοιμος να δαπανήσει τουλάχιστον €70 προκειμένου να τα αποκτήσει, εφόσον θέλει να απολαύσει το Super Mario Galaxy 2 στο Wii U.
Για όσους δεν έχει τύχει μέχρι σήμερα να ασχοληθούν με το Super Mario Galaxy 2, η πλοκή έχει να κάνει για μια ακόμα φορά με τη μεγάλη αναστάτωση που προκαλεί στο Mushroom Kingdom ο συνήθης ταραχοποιός Bowser
Ακόμα ένα τεχνικό θέμα, έχει να κάνει με την απόδοση του παιχνιδιού στον οπτικό τομέα όταν η σύνδεση μεταξύ Wii U και τηλεόρασης δεν πραγματοποιείται με καλώδιο HDMI αλλά component, οπότε τα χρώματα δεν εμφανίζονται σωστά και παρατηρούνται σημαντικά frame drops. Αντιθέτως όταν η σύνδεση γίνεται με HDMI, τα πάντα φαίνονται όπως πρέπει και το παιχνίδι αποκτά, θα έλεγε κανείς, ξεχωριστή λάμψη.



Συνεχίζοντας με τα τεχνικά θέματα, ορισμένοι χρήστες έχουν αναφέρει ότι έχουν κάνει download το παιχνίδι σε εξωτερικό σκληρό δίσκο και όταν επιχειρούν να το ξεκινήσουν αυτό δεν ανταποκρίνεται, το Wii U κολλάει και εμφανίζεται μαύρη οθόνη όπου αναφέρεται ότι υπήρξε πρόβλημα κατά την επικοινωνία με τη συσκευή USB. Όταν όμως έχουν το παιχνίδι στην εσωτερική μνήμη της κονσόλας δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Με βάση τα όσα έχουν γίνει έως τώρα γνωστά, το πρόβλημα δεν οφείλεται σε κάποια ασυμβατότητα των συσκευών USB με το Wii U, μιας και όλοι δηλώνουν ότι όλα τα υπόλοιπα digital downloads δουλεύουν κανονικά, αλλά στο ίδιο το παιχνίδι.



Κλείνοντας, το Super Mario Galaxy 2 είναι ένα παιχνίδι που θα χαρίσει πολλές δεκάδες ώρες απόλαυσης σε όσους αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί του στο βάθος που απαιτείται για να συγκεντρώσουν όλα τα collectibles και να ξεκλειδώσουν όλα του τα μυστικά. Η Nintendo EAD έδωσε τον καλύτερο εαυτό της για να δημιουργήσει το εν λόγω sequel, παίρνοντας άριστα στον τομέα της παρουσίασης μιας και ο καταπληκτικός σχεδιασμός και η ποικιλομορφία των επιπέδων, η μοναδική χρωματική παλέτα και οι μουσικές συνθέσεις των Mahito Yokota, Ryo Nagamatsu και Koji Kondo, δημιούργησαν ένα σύνολο που δύσκολα βρίσκει κανείς ακόμα και σε σύγχρονους τίτλους, σε μια εποχή που η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ σε σχέση με το 2009. Όμως παρόλη τη μαγεία που περιβάλει τον εν λόγω τίτλο, πολλοί ίσως θελήσουν να ασχοληθούν και με την μακρά λίστα των glitches που περιέχει, η οποία αποκαλύπτεται κάνοντας απλά ένα κλικ εδώ.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ehnikaras
    • @commenter, αυτό που αναφέρει ο reviewer για τα frame s, όχι απλά το ακούω, το βιώνω από day one με καλώδιο component και μετά λύπης μου επιβεβαιώνω ότι ισχύει.

    • Alias
    • Ισχυει για τα frames, το εχω δει και εγω.
      Με τοσα remasters σε αυτη τη γενια πως και δεν εχει σκεφτει να φτιαξει η Nintendo hd remakes των τιτλων του Wii στο WiiU? Ειδικα τα Galaxy θα ηταν πολυ ομορφα σε υψηλη ευκρινεια

    • alessan
    • @Alias Γιατι ειναι backwards compatible το Wii U Οποτε τα εχεις κατευθειαν αν τα θες και σε πολυ καλες τιμες πλεον! Πηρα Donkey Kong Returs και Super mario galaxy σε δισκακι αυτο τον μηνα 20 και 15 ευρω! Λογικα δεν χρειαζεται να το κανει και λογω της φυσης των παιχνιδιων που πατανε πολυ στο gameplay και οχι στα γραφικα για να περασεις καλα :) :)

    • Kimi Raikkonen
    • Άλλο ένα διαμαντάκι στην συλλογή του U μέσω της VC που πραγματικά αξίζει να υπάρχει με κλειστά τα μάτια. Πολλά ξενύχτια με παρέα καθώς και πολλά χρήματα στα delivery :P

    • nkav64
    • @commenter, όπως έγραψε και ο ehnikaras, και επιβεβαίωσε ο Alias, το frame είναι υπαρκτό πρόβλημα και σε συνδυασμό με τη μη σωστή απόδοση των χρωμάτων- πάντα με καλώδιο component- κάνουν το παιχνίδι να χάνει μεγάλο μέρος από τη λάμψη του.

      Όσο για τη λύση στο θέμα του HDD, αναμένουμε την διόρθωση του προβλήματος από πλευράς Nintendo

      @Altair, όλα αυτά είναι κληρονομία από την original έκδοση.

    • Chased
    • Προσωπικά, προτιμώ πολύ περισσότερο το original παιχνίδι (SMG)! Και τα δύο βέβαια είναι παιχνιδάρες του 10 για εμένα, απλώς το δεύτερο διόρθωσε κάποια λάθη του πρώτου, αλλά έκανε πολλά περισσότερα δικά του....

    • Alias
    • @Alessan για αυτο που λες οτι εστιαζει στο gameplay μονο και οχι στα γραφικα ισχυει μονο στο Wii και αυτο λογω αδυναμιας συστηματος. Παλιοτερα καθε της τιτλος ηταν και τεχνικο επιτευγμα περα απο gameplay επιτευγμα. Μας ειχαν πεσει τα σαγονια με τιτλους οπως Super Mario 64, Ocarina Of Time, Wind Waker και πολλα αλλα. Καλο το backwards compatibility αλλα τωρα που εχει πιο συγχρονο συστημα μπορει να κανει remaster σε hd να αναδειχτουν καλυτερα τιτλοι οπως τα Galaxy,Skyward Sword,Xenoblade κλπ

    • G3n3raL86
    • Τα Galaxy ποτε δε μου κανανε κλικ λογω σχεδιαστικων επιλογων (αυτο με τους μικρους στρογγυλους πλανητες που εκανες γυρω-γυρω και γενικα απουσια εδαφους...).

      Γενικα, γουσταρα τα πιο εδαφικα Μαριο, πχ τα μετεπειτα 3Δ Λαντ και ακομα περισσοτερο το απιθανο 3Δ World πχ με εκαναν και επανεκτησα περισσοτερο ενδιαφερον.

      Δε ξερω, απλα δεν. Για την ωρα, ξερετε που ειναι το κουμπι με τα downvotes, οποτε...:)

    • bahamut zero
    • Ισα ισα general εγω πιστευω ακριβως το αντιθετο. Σκεψου οτι τα "αδυναμα" levels του SMG1 ηταν οι μεγαλοι πλανητες. Αυτο ακριβως αλλαξε το SMG2 φτιαχνοντας μικροτερα planetoids. Ετσι η εξερευνηση αντικατασταθηκε απο pure platforming. Κι εγω γουσταρω φουλ τα 3d land αλλα και τα galaxy εχουν τη δικη τους μαγεια..

    • Chased
    • Εγώ πάλι ξενέρωσα με το 2 επειδή είχε ξεχάσει τους μικρούς και σφαιρικούς πλανήτες. Ήταν πολύ πιο επίπεδο από το 1.

    • Dural
    • Τα Super Mario Galaxy είναι απίστευτα καλοί τίτλοι, αυτό που λέμε 10 στα 10. Από τα σημαντικότερα παιχνίδια που μπορεί να παίξει κανείς, με πανέμορφες ιδέες και η επιτομή του τίτλου που είναι "10 χρόνια μπροστά". Τα παιχνιδάκια είναι λόγος για να αγοράσει κανείς ένα ξεχασμένο Wii σε κάποιο μαγαζί. Αυτά και το Metroid Prime Trilogy αποτελούν εξαιρετικές προσθήκες στο eShop και ελπίζω οι κάτοχοι του Wii U να τα τίμησαν σε περίπτωση που δεν μπορούσαν να βρουν τα retail discs σε νορμάλ τιμούλα.

    • Volga
    • @Dural Σωστός. Γενικά το Wii είχε γύρω στα 15-20 παιχνίδια που πραγματικά είναι αμαρτία να μην τους παίξει κάποιος. Χάρηκα πολύ που πρόσθεσε τα Wii games στην VC του WiiU αν και εδώ που τα λέμε θα προτιμούσα HD Remakes κι ας τα πλήρωνα full price.

*