Όπως και σε οποιαδήποτε άλλη έκδοση πλην εκείνων για GameCube και Wii, κάποια εφέ λείπουν είτε παρουσιάζονται πιο ασθενικά, καθιστώντας τις εκδόσεις εκείνες κάτι σαν το βινύλιο για τον ήχο.
Η νέα έκδοση βασίζεται ουσιωδώς στην Ultimate HD Edition για PC, σε σχέση με την οποία κερδίζει κάποια πράγματα και χάνει κάποια άλλα. Για αρχή η ανάλυση ανεβαίνει σε 1080p και το frame rate στρογγυλοκάθεται στα 60fps. Αν δεν ήταν δυνατό αυτό σε τίτλο που κυκλοφόρησε πριν 11 χρόνια, δεν ξέρουμε τι άλλο θα ήταν. Στη συγκεκριμένη έκδοση μάλιστα ανανεώθηκαν σε ορισμένα βασικά μοντέλα τα textures, οπότε ορισμένοι ειδικά χαρακτήρες “στέκονται” καλύτερα. Σε αντίθεση με την έκδοση για PC (που δεν έχει τη βελτίωση αυτή), εδώ δεν γίνεται να επιλέξει ο παίκτης αν θέλει τα πρωτότυπα textures. Ευτυχώς μπορεί να επιλέξει να αγνοήσει το εξ αρχής απενεργοποιημένο motion blur που ούτε σύγχρονη μέθοδο χρησιμοποιεί ούτε και είναι κολακευτικό. Και η Capcom προτείνει την αγνόησή του και μάλιστα δεν το κρύβει κιόλας. Όπως και σε οποιαδήποτε άλλη έκδοση πλην εκείνων για GameCube και Wii, κάποια εφέ λείπουν είτε παρουσιάζονται πιο ασθενικά, καθιστώντας τις εκδόσεις εκείνες κάτι σαν το βινύλιο για τον ήχο. Μπορεί να μην υπόσχονται εντυπωσιακούς αριθμούς αλλά κανείς δεν τις ξεπερνά σε ατμόσφαιρα, ενώ, ειδικά στην περίπτωση του Wii, ούτε και σε επιλογές στο χειρισμό.
Μιας και έφτασε η ώρα του χειρισμού και ήδη αναφερθήκαμε στο σημαντικά βελτιωμένο frame rate, πρέπει να πούμε ότι ο πρώτος δεν ωφελείται πάντα από το τελευταίο. Δεν είναι αισθητικό το ζήτημα. Ναι πολλά animations, ακόμη και για το reload, τρέχουν στα 30fps και η διαφορά φαίνεται. Το πρόβλημα βέβαια είναι πως καμιά φορά φαίνεται και στη στόχευση. Το βασικό αυτό σύστημα δεν σχεδιάστηκε για αυτά τα καρέ, ούτε και φαίνεται να έχει προσαρμοστεί ακριβώς στα νέα δεδομένα. Στην πράξη, κατά διαστήματα, ο κέρσορας κάνει τα δικά του, η απόκριση πλέει σε πελάγη υπερευαισθησίας και πάει λέγοντας.
Η νέα έκδοση βασίζεται ουσιωδώς στην Ultimate HD Edition για PC, σε σχέση με την οποία κερδίζει κάποια πράγματα και χάνει κάποια άλλα.
Δεν πρόκειται για κάτι που δεν υποφέρεται ή για σταθερό πρόβλημα, είναι όμως κάτι που κανείς δεν θέλει να βλέπει σε τέτοιες επανεκδόσεις. Πάντως όλα τα υπόλοιπα τα βλέπουμε με άλλη άνεση, αφού το draw distance έχει διευθυνθεί, με αμφίβολα μερικές φορές αποτελέσματα ως προς την ατμόσφαιρα, μιας και φαίνεται από μακριά τι μας περιμένει σε κάποιες περιπτώσεις. Αυτό που είναι πανταχού παρόν όμως είναι το aliasing. Δεν εφαρμόζεται καθόλου anti-aliasing, απορίας άξιο από τη στιγμή που ισχύς υπάρχει και με το παραπάνω για να γίνει έστω κάποια προσπάθεια.Με αυτά και μ’ αυτά, η έκδοση του Resident Evil 4 για PS4 και Xbox One, παρά ορισμένες μικρές βελτιώσεις, καταλήγει να είναι η τέταρτη καλύτερη έκδοση, μετά από εκείνη για PC (τη δεύτερη, όχι την πρώτη), του GameCube και του Wii (με την τελευταία να παραμένει η ιδανική παρά την ανάλυσή της). Αν δεν πρόκειται να ασχοληθείτε με την τελευταία (διατίθεται μέσω Wii U Virtual Console) και δεν ενδιαφέρεστε για PC, μένετε εδώ. Σημασία έχει να μη μείνετε χωρίς γεύση από το Resident Evil 4 στη ζωή αυτή.
Προσπαθω να υπολογισω τις φορες που εχει καρατομηθει και αναστηθει ο Μικαμι αλλα δεν μου βγαινει η εξισωση...Ποσες επανεκδοσεις ειπαμε? :Ρ
Τό έχω μια φορά στον Κύβο ως συλλογή Resident Evil και το πήρα μία για Xbox 360 ψηφιακά. Τους τυπάδες που αγοράζουν και (ίσως) παίζουν την κάθε έκδοση του τίτλου, πως στα διάλα το καταφέρνουν;
Παιχνιδαρα σιγουρα, το 1ο resi που επαιξα ever (στο wii κιολας, σκετη απολαυση)!
Σαν χθες θυμάμαι τις κατηγορηματικές δηλώσεις του Μικάμι πως το Resident Evil 4 δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει σε άλλη κονσόλα πέραν του Gamecube δηλώντας ευθαρσώς πως σε περίπτωση που βγει και αλλού θα κόψει το κεφάλι του..............
Το έχω στο Cube,ps2,Wii, Το πηρα και στο χ360...Ε φτάνει πιά!!Αφου το ξαναβγάζετε βάλτε κανα επίπλέον υλικό να μεγαλώσει το campain δεν γινέτε μονο με βελ΄τιώση στα γραφηκά...αλλά τι λέω φταίμε και εμεις που γκρινάζουμε και στο τέλος τα αγοράζουμε....