Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Χελωνονιντζάκια 2

  • ΗΛΙΚΙΕΣ

    3+

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

    Dave Green

  • ΗΘΟΠΟΙΟΙ

    Megan Fox, Will Arnett, Tyler Perry

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Χώσιμο εξωγήινου στο σχέδιο απόδρασης του υπερκακοποιού Σρέντερ μ' εγκέφαλο κι εκτελεστή σπασίκλα επιστήμονα - διάνοια φέρνει τη δημοσιογράφο Έιπριλ και την ερπετοειδώς μεταλλαγμένη νταβραντισμένη αδελφότητα των Ντονατέλο, Λιονάρντο, Ραφαέλ και Μαϊκελάντζελο αντιμέτωπους με την αστυνομία της Νέας Υόρκης, ενώ επιχειρούν να εμποδίσουν τους κακούς να αποκτήσουν τριπλέτα κειμηλίων - κλειδιών για παγκόσμια κυριαρχία. Μπασκίνα στις τάξεις τους θα δεχτούν. Με τον αντ' αυτών μουσαντένιο ήρωα της πόλης Βέρνον πάλι θα τραβηχτούν. Απ' τη σκιά θα κινδυνεύσουν ξανά σε κοινή θέα να βγουν. Θα (δια)σπαστούν. (Ποιοι) θα ηττηθούν;

Εάν ο αηδής alien ελεεινός έχει τη δυνατότητα να ελέγξει την τηλεμεταφορά τού καθάρματος εκτός του πλανήτη μας και τζαστ στο λημέρι του, γιατί δεν μπουκάρει στη Γη να κάνει υποχείριό του όποιον γουστάρει και να την καταλάβει στο άψε σβήσε; (Απάντηση: επειδή θα περίττευε το μεγαλύτερο μέρος τού πατιρντί που ακολουθεί.) Πώς η ρέπλικα του Σέρμαν Κλαμπ / Μπάντι Λαβ φωνάζει «Εξολοθρεύστε αυτές τις χελώνες!», αφού όχι μόνο δεν ξέρει ποιοι είναι οι δράστες της δολιοφθοράς εις βάρος του εργαστηρίου του αλλά δεν έχει δει ή ακούσει για τα φρικιά ποτέ; (Απάντηση: έχει φαγωθεί στο μοντάζ ένα εδάφιο με τη γνωριμία τους.) Πώς το σκαστό σχιστομάτικο κάθαρμα πετυχαίνει ταυτόχρονα με μία βολή και τους δύο φυλακόβιους, που θα μεταμορφωθούν σε τσιράκια του ως ιπποπόταμος και φακόχοιρος σε τερατώδη δίποδη εκδοχή; (Απάντηση: δεν έχω, πρόκειται περί του βλακωδέστερου goof που έχω δει σε ταινία φέτος!)



Δείγματα IQ ντιπ σαύρας σαν κι αυτά, που επιδεικνύει το sequel στο reboot του «μικιμάου» που διανύει πια την τέταρτη δεκαετία της ζωής του, γανώνουν ανεπιθύμητα το θυμικό πίσω απ' το καύκαλό σου, περισσότερο απ' ό,τι η μπλοκμπαστερική αναπαραγωγή του καρτουνίστικου γονιδιώματος, στη συνέχεια του «Χελωνονιντζάκια». Κρίμα, γιατί η απόπειρα ώστε η κλωνοποίηση να αποφευχθεί και να αναπνεύσει λίγο πιο ελεύθερο το είδος... προδίδεται. Στην τώρα εντυπωσιακότερη ξενάγηση σε τοπόσημα της πόλης που ποτέ δεν κοιμάται και υπερασπίζονται αθέατοι οι freaky παιδαράδες μας: στο Madison Square Garden (για έναν αγώνα NBA που παρακολουθεί κρυμμένη η τετράδα), στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας (για μια αρπαγή), στο κτήριο της Chrysler (στην κορύφωση της δράσης), στο Άγαλμα της Ελευθερίας (στα επινίκια). Στο ψιλοαναζωογονητικό, εντονότερο αλισβερίσι με την Ιστορία του genre κινηματογράφου, αν κρίνει κανείς από ένα λογοπαίγνιο με το «Swamp Thing» μέχρι μια σεκάνς τύπου «μας την πέσανε» σε σκοτεινό σοκάκι, όπου «σκάει» για να αφήσει παλικάρια ξερά (με εξτραδάκια μπαστούνι και μπάλα του hockey) ένας μπάτσος α λα Τζέισον Βόρχις. Στην εκποίκιλση του αδρεναλινικού θεάματος εκτός τού αστικών ταρζανιών και ασιατικών πολεμικών τεχνών chic, με ατραξιόν ένα skydiving του family που κόβει την ανάσα (λέμε τώρα), ένα κυριολεκτικά εκρηκτικό tailgating αυτοκινητοπομπής και μοτοσυκλετών, και ένα μαζικό τράκο μπατσικών στο κατόπι των ηρώων μας.



Ματαιότης ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότης. Η κατόπιν έρευνας στη συνομοταξία των αμερικανιών εξέλιξη αυτής της ψυχαγωγικής Καρέτα-Καρέτα στο πιο οπτικά σβέλτο καμουφλάρει μόνο αρχικά, χάρη στις ευέλικτες λήψεις του Λούλα Καρβάλιο («Narcos»), την αδυναμία της να ξεφύγει από τη φυλακή του habitat της. Η «Transformers»-ίλα, καθώς ο Μάικλ Μπέι παραμένει παραγωγός, σέρνεται πια όχι μόνο στο CGI του δεύτερου μέρους και την κορωνίδα (εν προκειμένω ενός κοσμικογκατζετικού κατακτητικού portal που επιχειρούν να αποσοβήσουν οι καλοί), αλλά και σ' ένα... πέταγμα στην παραμαζονιακή Βραζιλία (το υποκατάστατο του οικολογικού μηνύματος του προ διετίας φιλμ;), την απροσδόκητη πρόσκτηση μιας σεβαστής ηθοποιού που αγωνίζεται να το διασκεδάσει σε αφύσικο ρόλο και ταυτόχρονα να κομίσει κάτι στην όλη πανίδα (η ημιαμήχανη Λόρα Λίνεϊ), και τα διδάγματα που ανδρώνουν το κατεξοχήν δημογραφικό στη σκοτεινή αίθουσα μαζί με τους τέσσερις παιδαράδες με το καβούκι στην οθόνη («ενωμένοι, ποτέ νικημένοι» στην όψιμη ίντριγκα της διχόνοιας του we are family team, «αγάπα τον εαυτό σου» στο δίλημμά τους να εκμεταλλευτούν ή όχι μια μοναδική ευκαιρία να μεταμορφωθούν σε «φυσιολογικά» όντα).



Όσο κι αν ο live action ανθρωπανιμαλισμός δεν χωλαίνει και το κρέας του design παραγωγής μέσα στο καβούκι των εφέ γενικά δεν εκτίθεται, «στο βάθος κήπος» δε θα πεις ποτέ για την πλακίτσα κι η ενσυναισθητική επαφή με τα «χάρτινα» από γεννησιμιού τους (ως παρωδία μεταξύ «New Mutants» της Marvel και του «Ronin» του Φρανκ Μίλερ ήρθαν στον κόσμο, αν δεν το ξέρετε...) παλικάρια παραμένει στο minimum. Τα nunchaku, υπεύθυνα για μια από τις καλύτερες σκηνές της προηγούμενης ταινίας, έχουν γίνει πια μηχανικά και γιγαντιαία αλλά η εμφάνισή τους κρατάει μισό λεπτό. Ο ποντικαράς dad είναι επίσης ριγμένος και η διακοσμητική φευγαλέα παρουσία της Αλεσάντρα Αμπρόζιο σε cameo δεν τη δικαιώνει ως πειραματόζωο, αντίθετα με εκείνη του star του basket Καρμέλο Άντονι σε ένα slapstick sport γκαγκ όπου η αγαπημένη pizza κολλάει (κυριολεκτικά) στο product placement τής Nike. Τώρα που το σκέφτομαι, πιο αλώβητος απ' όλους εδώ μέσα βγαίνει ο Στίβεν Αμέλ (εισαγόμενος στη μυθολογία της σειράς ως ο μπάτσος συνδιώκτης του εγκλήματος Κέισι Τζόουνς), εκγυμνασμένος ίσως ως τηλεοπτικός «Arrow». Προς Platinum Dunes και Nickelodeon: εγχύστε μια πιο γερή δόση από υπόνομο κι αρκετό σαλτάρισμα (μεταφορικά αυτό) την επόμενη φορά, ίσως κάνει θαύματα για τις δυνάμεις του αναψιδωτού. Έξοδος για pizza ναι, για «Cowabunga!» όχι...



ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Πίτσες μπλ..., sorry, πράσινες σίγουρα όχι για τους πολύ νεαρής ηλικίας, που τις τρώνε αβέρτα: θα το βρουν ένα εξίσου νόστιμο slice, με περισσότερα υλικά πάνω στην ίδια ζύμη. Ομοίως άνοστο και fastfoodίστικο με το προηγούμενο φιλμ θα φανεί, όμως, σε όσους το έφτυσαν προ διετίας. Οι άνω των 20+ και ουδεμία σχέση έχοντες ήδη με την αλυσίδα τού προϊόντος δεν έχουν κανένα λόγο να το... χτυπήσουν, είτε είναι πιο crispy είτε όχι.

Της Βικτωρίας Μιχαήλ, σε συνεργασία με το freecinema.gr
Βρείτε το freecinema.gr στο facebook


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • SithDante
    • Είναι η πρώτη φορά που θα κάνω σχόλιο για ταινιά και στέκομαι στην πιο πάνω φράση:''Οι άνω των 20+ και ουδεμία σχέση έχοντες ήδη με την αλυσίδα τού προϊόντος δεν έχουν κανένα λόγο να το... χτυπήσουν, είτε είναι πιο crispy είτε όχι.''
      Είμαι γεννημένος το 1982 και ουσιαστικά μεγάλωσα με χελωνονιντζάκια.Περίμενα πώς και πώς να πάω με τον πατέρα μου για να ενοικιάσω τις βιντεοκασσέτες με τους αγαπημένους μου ήρωες (Λεονάρντο και τα μυαλά στα κάγκελα) και να χαθώ για ώρες βλέποντάς τους και να μαζεύω λίγο-λίγο το χαρτζιλίκη μου για να αγοράσω μια φιγούρα τους.
      Την ταινία την είδα χθές και το μόνο που έχω να πω είναι ότι μου ξύπνησε όλες αυτές τις παιδικές αναμνήσεις.Εϊναι όλοι εκεί!Λεονάρντο,Ραφαέλ,Μικαλέντζαλο και Ντονατέλλο.Ο μαστερ-Σπλίντερ και ο μοχθηρός Σρέντερ (αν και ήθελα να φανεί λίγο περισσότερο στην ταινία).Το αποκορύφωμα είναι (προσοχή ακολουθούν spoilers) όταν κάνουν την εμφάνισή τους οι κακοί Μπίμποπ,Ρόκστεντυ και ο Κράνγκ με το περιβόητη Τεχνοδρόμιο!Εκεί έγινα ξανά παιδί!
      Το σινεμά ήταν γεμάτο με άτομα της ηλικιάς μου με τα παιδιά μας και έβλεπες όλους τους 30+ να κοιτάνε με γουρλομένα μάτια την οθόνη, αφού έβλεπαν τους αγαπημένους τους καρτουνίστικους ήρωες να παίρνουν σάρκα και οστά, έστω και με CGI.Κάποιοι μπορεί και να βούρκωσαν...
      Γι'αυτό όσοι είστε άνω των 30 πηγαίνετε.Θα θυμηθείτε πάρα πολλά!
      Όσο για εσάς που κάνετε reviews σε ταινίες, χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω το έργο σας, περιοριστείτε σε ευρωπαϊκες κουλτουριάρικες ταινίες και άστε τις ταινίες με υπερήρως ή τις κοινώς 'αμερικανιές' σε εμάς που ξέρουμε και εκτιμάμε και μεγαλώσαμε με αυτά είτε με κόμικς είτε με βιντεοκασσέτες.Ευχαριστώ

    • periklis
    • Η πρωτη ταινία τα εσπασε! πολύ δυνατά εφέ (το 3D super) και αρκετα εντυπωσιακές στιγμές. Συναισθημα, πορωση και αγωνια. Πολύ εντυπωσιακή δουλεια, αντικατοπτριζει περιφημα τα χελωνονιτζάκια που "ολοι αγαπασαμε".
      Ενας που δεν τα εχει δει ποτε ως παιδικό την εποχή των 90s τοτε δε μπορει να καταλαβει ποσο καλή δουλειά εχει γινει!

      Οσο αφορά τη 2η ταινία....δειχνει και αυτη πολυ ΔΥΝΑΤΗ!!!
      Ελπίζω να ειναι οπως η πρώτη! Κι αν δεν ειναι ομως δε πειράζει! Και μόνο το γεγονός οτι τα χελωνονιτζάκια μου παιρνουν ξανα και ξανα ζωή στη μεγάλη οθονη αυτο μου αρκει!!!
      Γουστάρω και τον Κέισι τζόουνς (stephen Amell απο το Αrrow) και γαμω τους ηθοποιούς!!!

    • PORTAL
    • Ότι μυρίζει γυρίζει και στο freecinema δεν μυρίζει μόνο ποπ κορν.

      Γυναίκα συντάκτρια διότι όπως όλοι οι μεγαλύτεροι θυμόμαστε, Χελωνονιντζάκια έβλεπαν τα κορίτσια όσο τα αγόρια έπαιζαν με την Barbie τους. Οπότε λογικό να μας πει την άποψη της η κα Βικτωρία Μιχαήλ, που σίγουρα έβλεπε τα κινούμενα σχέδια εκείνη την εποχή. (Τώρα θα μου πεις ο Φραγκούλης τα έβλεπε; Τελος πάντων..)

      Προσπάθησα να διαβάσω το κείμενο και παραλίγο να πάθω εγκεφαλίτιδα. Το' χουν πάρει πολύ στα σοβαρά το alternative ύφος στο freecinema.gr. Όσο πιο περίπλοκο και ασύντακτο το review τόσο πιο πολλοί θα ψαρώσουν ότι ξέρουμε τι λέμε.

      "Πίτσες μπλ..., sorry, πράσινες σίγουρα όχι για τους πολύ νεαρής ηλικίας, που τις τρώνε αβέρτα: θα το βρουν ένα εξίσου νόστιμο slice, με περισσότερα υλικά πάνω στην ίδια ζύμη." (Μετάφραση: Όλοι οι νεαροί φίλοι μας είναι ηλίθιοι και εγώ ονειρεύομαι πίτσες μπλε)

      Καλοφάγωτες

      Ποιο Kotaku και ποιο Polygon. Freecinema.gr για όλες τις SJW ανάγκες μας. Από τις αγαπημένες μου στήλες στο Enternity.

    • Πάγος13
    • @SithDante...μα το Kuro Kabuto, σε αγαπάω φίλε.

      Λατρέυουμε ΤΜΝΤ, και έχουμε ονομάσει το χάμστερ μας ''Δάσκαλο Σπίντερ''

      Άλλο ένα αθλιο freecinemareview..πραγματικά, 2016 έχουμε, ποιός αποκαλεί ακόμα τους αστυνομικούς ''μπασκίνες'' ???

    • Jimjordan
    • Τολμώ να πώ πως δεν έχω δεί τη πρώτη γιατί δεν με τράβηξε, αλλά δεν περίμενα να βγεί και δεύτερη. Ίσως να τη δοκιμάσω. Το μόνο σίγουρο είναι οτι ο michael bay τα σπαει κυριολεκτικά στις ταινίες του.

    • MrMadman
    • Μόνο εμένα με κούρασε/ζάλισε αυτό το τραγικά ηλίθιο είδος γραφής του συγκεκριμένου άρθρου ? Η ταινία όντως μπορεί να είναι και μάπα...δεν αντιλέγω...Αλλά η κριτίκη είναι ακόμα χειρότερη..Πάρε λοιπόν ένα 0/10 από εμενα lol

*