Ο Jens Christensen, CEO της Jaunt, δήλωσε ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να αναβαθμίσει τις υπάρχουσες δραστηριότητες της και να ενισχύσει την ανάπτυξη της σε όλο τον πλανήτη. Η Jaunt ελπίζει να γίνει η πλατφόρμα που θα επιλέγουν οι σκηνοθέτες, διαφημιστές, entertainers, αλλά και όσοι ασχολούνται με την παραγωγή βίντεο και ταινιών. Μεταξύ αυτών που ήδη χρησιμοποιούν την τεχνολογία είναι ο μουσικός Paul McCartney, ο σκηνοθέτης Paul Feig (Bridesmaids, Spy) και η εταιρεία ένδυσης The North Face. Ο Christensen αναφέρει επίσης ότι βλέπει την Κίνα ως μια «εξαιρετικά τεράστια αγορά» για VR, ενώ και η Ευρώπη αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για να επεκταθεί η τεχνολογία, τόσο σε επίπεδο καταναλωτών όσο και σε ό,τι αφορά τους νέους κινηματογραφιστές.
Μάλιστα η νέα χρηματοδότηση έρχεται σε μια στιγμή που το cinematic VR κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος σε διάφορους κλάδους, αφού έχει χρησιμοποιηθεί σε συναυλίες, σε ταινίες μικρού μήκους κ.λπ. Για παράδειγμα, μετά τον καταστροφικό σεισμό στο Νεπάλ τον περασμένο Απρίλιο, η RYOT δημιούργησε VR film, μέσω του οποίου η Susan Sarandon παρουσίασε στους θεατές τις επιπτώσεις του σεισμού στο έθνος των Ιμαλαΐων. Ακόμη, σύμφωνα με το ίδιο Μέσο, και άλλα στούντιο του Hollywood πειραματίζονται επίσης με την τεχνολογία, ωστόσο μοιάζει πιο πολύ ως «φάση εκπαίδευσης» για τους παραγωγούς, δεδομένου ότι το consumer virtual-reality hardware δεν έχει ακόμη κατακλίσει την αγορά. Τέλος, η Jaunt αναφέρει ότι η διαδικασία παραγωγής είναι πολύ δαπανηρή και χρονοβόρα για τους επαγγελματίες κινηματογραφιστές. Όλα τα παραπάνω αποτελούν την πιο πρόσφατη απόδειξη ότι το Hollywood θέλει να προετοιμαστεί για την εικονική πραγματικότητα πριν η τεχνολογία γίνει ευρέως διαθέσιμη.
Ματιές στο μέλλον η disney!!!