Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Disney επενδύει $66 εκ. στη νέα πλατφόρμα VR της Jaunt

Σύμφωνα με δημοσίευμα του FastCompany, η Disney εμφανίζεται ως επικεφαλής επενδυτών για τη χρηματοδότηση του project JauntVR. Συγκεκριμένα, η εταιρεία Jaunt, η οποία εδρεύει στη Καλιφόρνια (Silicon Valley) έχει αναπτύξει μία end-to-end κινηματογραφική πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας για δημιουργία περιεχομένου που περιλαμβάνει μια προσαρμοσμένη κάμερα, ικανή για λήψεις high-end υλικού 360 μοιρών, και λογισμικό (για την επεξεργασία του υλικού). Παράλληλα, το project περιλαμβάνει επίσης σύστημα διανομής, καθώς και στούντιο παραγωγής με έδρα στο Los Angeles. Έτσι λοιπόν, στο νέο γύρο χρηματοδότησης η Disney έχει επενδύσει 66 εκ. δολάρια, ενώ στο επενδυτικό σχήμα συμμετέχουν και οι Evolution Media Capital και China Media Capital, με το fund να είναι πάνω από $100 εκατομμύρια.



Ο Jens Christensen, CEO της Jaunt, δήλωσε ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να αναβαθμίσει τις υπάρχουσες δραστηριότητες της και να ενισχύσει την ανάπτυξη της σε όλο τον πλανήτη. Η Jaunt ελπίζει να γίνει η πλατφόρμα που θα επιλέγουν οι σκηνοθέτες, διαφημιστές, entertainers, αλλά και όσοι ασχολούνται με την παραγωγή βίντεο και ταινιών. Μεταξύ αυτών που ήδη χρησιμοποιούν την τεχνολογία είναι ο μουσικός Paul McCartney, ο σκηνοθέτης Paul Feig (Bridesmaids, Spy) και η εταιρεία ένδυσης The North Face. Ο Christensen αναφέρει επίσης ότι βλέπει την Κίνα ως μια «εξαιρετικά τεράστια αγορά» για VR, ενώ και η Ευρώπη αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για να επεκταθεί η τεχνολογία, τόσο σε επίπεδο καταναλωτών όσο και σε ό,τι αφορά τους νέους κινηματογραφιστές.



Μάλιστα η νέα χρηματοδότηση έρχεται σε μια στιγμή που το cinematic VR κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος σε διάφορους κλάδους, αφού έχει χρησιμοποιηθεί σε συναυλίες, σε ταινίες μικρού μήκους κ.λπ. Για παράδειγμα, μετά τον καταστροφικό σεισμό στο Νεπάλ τον περασμένο Απρίλιο, η RYOT δημιούργησε VR film, μέσω του οποίου η Susan Sarandon παρουσίασε στους θεατές τις επιπτώσεις του σεισμού στο έθνος των Ιμαλαΐων. Ακόμη, σύμφωνα με το ίδιο Μέσο, και άλλα στούντιο του Hollywood πειραματίζονται επίσης με την τεχνολογία, ωστόσο μοιάζει πιο πολύ ως «φάση εκπαίδευσης» για τους παραγωγούς, δεδομένου ότι το consumer virtual-reality hardware δεν έχει ακόμη κατακλίσει την αγορά. Τέλος, η Jaunt αναφέρει ότι η διαδικασία παραγωγής είναι πολύ δαπανηρή και χρονοβόρα για τους επαγγελματίες κινηματογραφιστές. Όλα τα παραπάνω αποτελούν την πιο πρόσφατη απόδειξη ότι το Hollywood θέλει να προετοιμαστεί για την εικονική πραγματικότητα πριν η τεχνολογία γίνει ευρέως διαθέσιμη.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*