Σύμφωνα με την The Telegraph, η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με το βρετανικό Broadcaster’s Audience Research Board (BARB), προκειμένου να βρεθεί κοινό έδαφος για νέες τεχνικές συλλογής δεδομένων. Όσον αφορά τις Η.Π.Α. αναφέρεται πως η εταιρεία σκόπευε να κάνει διαθέσιμο ένα πλάνο με διαφημίσεις το 2022, αλλά δεν κατέστη δυνατή η σύναψη συμφωνία με τις αρχές. Εκεί η Apple έχει μόλις το 0,2% από την πίτα της τηλεθέασης στο online video streaming, με το Netflix να έχει κατακτήσει την πρωτιά.
Σύμφωνα με την The Telegraph, η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με το βρετανικό Broadcaster’s Audience Research Board (BARB), προκειμένου να βρεθεί κοινό έδαφος για νέες τεχνικές συλλογής δεδομένων. Όσον αφορά τις Η.Π.Α. αναφέρεται πως η εταιρεία σκόπευε να κάνει διαθέσιμο ένα πλάνο με διαφημίσεις το 2022, αλλά δεν κατέστη δυνατή η σύναψη συμφωνία με τις αρχές. Εκεί η Apple έχει μόλις το 0,2% από την πίτα της τηλεθέασης στο online video streaming, με το Netflix να έχει κατακτήσει την πρωτιά.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 29/07
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το Apple TV+ ίσως ετοιμάζει ένα νέο συνδρομητικό πακέτο, που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity