Μετά από δηλώσεις του Co-CEO της εταιρείας, Ted Sarandos, μπορούμε να συμπεράνουμε πως το νέο επερχόμενο πακέτο δεν θα συνοδεύεται από όλο το περιεχόμενο που προσφέρει η streaming πλατφόρμα. Συγκεκριμένα, ο Sarandos δήλωσε: «Σήμερα, μπορούμε να προσθέσουμε την μεγαλύτερη πλειοψηφία του περιεχομένου που παρακολουθεί ο κόσμος στο ad-supported tier. Υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μπορούμε να προσθέσουμε και βρισκόμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τα studio που τα έχουν αναλάβει. Αλλά ακόμη και αν λανσάραμε σήμερα το προϊόν, τα μέλη του θα είχαν μια πολύ καλή εμπειρία».
Θα πρέπει να περιμένουμε το λανσάρισμα για να μάθουμε πόσο σημαντικές απουσίες θα έχει το νέο συνδρομητικό πακέτο. Σύμφωνα με την εταιρεία, σκοπός της είναι να το λανσάρει νωρίς το 2023.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity