Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Έρευνα φανερώνει πως το Netflix χάνει κυρίως παλιούς συνδρομητές

*
Σύμφωνα με νέο ρεπορτάζ, χρήστες που είναι εγγεγραμμένοι για πάνω από τρία έτη, αντιπροσωπεύουν το 13% των συνολικών ακυρώσεων συνδρομών στην πλατφόρμα του Netflix. To ρεπορτάζ έρχεται από την The Information, η οποία δηλώνει πως απέκτησε τα δεδομένα από την Antenna, μια μεγάλη εταιρεία analytics που συλλέγει στοιχεία από περίπου 5 εκατομμύρια Αμερικάνους, που μοιράζονται τις πληροφορίες τους για streaming δημόσια. Τα δεδομένα έδειξαν πως οι ακυρώσεις συνδρομών του Netflix έφτασαν τις 3,6 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο του 2022. Αυτό σημαίνει πως αυξήθηκαν, καθώς οι ακυρώσεις του τελευταίου τριμήνου του 2021 ήταν 2,5 εκατομμύρια.

Όσο ο αριθμός των ακυρώσεων αυξάνεται, η The Information αναφέρει πως οι νέοι χρήστες στην υπηρεσία έχουν μικρότερο ποσοστό – άλλη μια ένδειξη πως το Netflix δύσκολα κρατάει συνδρομητές για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Το δεύτερο τρίμηνο του 2021, οι άνθρωποι που ήταν συνδρομητές για λιγότερο από έναν χρόνο αποτελούσαν το 70% των συνολικών ακυρώσεων, ενώ οι παλαιότεροι συνδρομητές μόνο το 6%.


Το Netflix ξεκίνησε το 2022 με δυσκολίες. Το πρώτο τρίμηνο έχασε 200.000 συνδρομητές, σημειώνοντας την πρώτη φορά που μειώθηκαν οι συνδρομές για πάνω από 10 χρόνια. Επιπλέον, το Netflix αναμένεται να χάσει επιπλέον 2 εκατομμύρια συνδρομές το δεύτερο τρίμηνο του 2022. Αυτή την στιγμή έχει συνολικά 74,58 εκατομμύρια συνδρομές σε Η.Π.Α. και Καναδά.

Η συνεχόμενη απώλεια συνδρομών φαίνεται να οφείλεται σε διάφορους λίγους. Τον Μάρτιο, το Netflix διέκοψε τις υπηρεσίες του στην Ρωσία λόγω της εισβολής στην Ουκρανία, διακόπτοντας έτσι την πρόσβαση σε ένα εκατομμύριο συνδρομητές εντός της χώρας. Αργότερα, η εταιρεία αύξησε τις συνδρομές σε όλα τα tiers της κατά σχεδόν $2.

Αναμένεται να δούμε αλλαγές από πλευράς Netflix μέσα στο επόμενο έτος, διότι η πλατφόρμα έχει ανακοινώσει στους εργαζόμενούς της πως σκοπεύει να λανσάρει μια φθηνότερη συνδρομή η οποία όμως θα περιέχει διαφημίσεις. Ο co-CEO της εταιρείας Reed Hastings έχει μοιραστεί δημοσίως την άποψή του και για το password sharing.

Η υπηρεσία αυτή την στιγμή δοκιμάζει μια δυνατότητα στην Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού, όπου οι συνδρομητές της θα μπορούν να προσθέσουν “sub accounts” για άλλους χρήστες που επιθυμούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία εκτός του ίδιου σπιτιού. Επιπλέον, το Netflix έχει σε διαδικασία παραγωγής διάφορες εκπομπές livestreaming. Όλα αυτά την περίοδο που η άνοδος του Disney Plus συνεχίζει σε εκθετικούς ρυθμούς καθώς το πρώτο τρίμηνο του 2022 πρόσθεσε στο πελατολόγιό του 8 εκατομμύρια συνδρομητές και έχει ήδη δυνατότητες livestreaming.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*