Μάλιστα, πάνω από το 70% όσων γράφονται στην υπηρεσία με το πακέτο με τις διαφημίσεις βλέπουν πάνω από 10 ώρες το μήνα, στοιχείο που ανεβάζει το Netflix σχεδόν 15% πάνω από τον δεύτερο ανταγωνιστή του σε αυτό το επίπεδο, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
To Netflix σχεδιάζει, δε, και μια νέα δική του τεχνολογία προβολής διαφημίσεων που θα είναι έτοιμη μέχρι τα τέλη του 2025 και θα δώσει στους διαφημιζόμενους νέους τρόπους να αγοράσουν τηλεοπτικό χρόνο και να μεταφέρουν στους συνδρομητές το μήνυμά τους.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity