Μπορείτε να διαβάσετε ακόμα το αφιέρωμα που κάναμε το 2011 για τα "17 χρόνια PlayStation"
Χρόνια πολλά PlayStation! #20YearsOfPlay
Ξεκινάμε με το No 10...
No 10: S.A.P.S (PlayStation) - 1995
Από τα πρώτα διαφημιστικά σποτ του PlayStation που έκαναν αίσθηση. Το S.A.P.S video παρουσιάζει το πόσο ισχυρό είναι το νέο (τότε) σύστημα της Sony, αφού κατάφερνε να τρελάνει και να αλλάξει εντελώς όσους ασχολούνταν μαζί του. Η επιστήμη σήκωνε ψηλά τα χέρια με αυτό το… διαβολικό μηχάνημα!
No 9: Double Life (PlayStation) - 1998
To PlayStation έχει δείξει πλέον τα «δόντια» του και η Sony δίνει στην κυκλοφορία ένα σποτάκι που κάνει μια βόλτα από τη ζωή πολλών και διαφορετικών ανθρώπων που αποδεικνύεται ότι έχουν δεύτερη ζωή, αυτή του gamer που ζει κάθε gaming στιγμή ξεχωριστά. Κάθε gaming στιγμή που του αφήνει και ένα σημάδι…
No 8: Mental Wealth (PlayStation) - 1999
Με κεντρικό μήνυμα «Do not underestimate the power of PlayStation», η Sony δημιούργησε ένα από τα πιο περίεργα τηλεοπτικά σποτ με μια κοπέλα να εξηγεί τα παιχνίδια του μυαλού. Δεν υπάρχουν και πολλά σχόλια να γίνουν, δείτε μόνοι σας και βγάλτε τα συμπεράσματά σας…
No 7: Welcome to the third place (PS2) - 2000
Ένας άνθρωπος προχωράει σε ένα ασπρόμαυρο πλάνο μέσα σε μία σειρά διαδρόμων και δωματίων. Μουσική που σου «τρυπάει» τον εγκέφαλο, ένας πρωταγωνιστής που αλλοιώνεται και βλέπει τον εαυτό του μέσα στον καπνό και περίεργα μηνύματα από μεγάφωνα είναι οι πρώτες ενδείξεις διαφημιστικής παράνοιας. Το μήνυμα «Welcome to the third place» προσπάθησε να εξηγηθεί από πολλούς. Ουδείς κατάφερε να βρει απάντηση…
No 6: Wolfman (PS2) - 2002
Με ένα σχεδόν… παρανοϊκό video, η Sony παρουσίαζε έναν χαρακτήρα που μεταμορφώνεται σε λύκο και ζει μια εναλλακτική πραγματικότητα. Δεν ήταν άλλωστε η πρώτη φορά που η ιαπωνική εταιρεία αξιοποιούσε υλικό που χαρακτηρίζεται έως και αλλοπρόσαλο…
No 5: Mountain (PS2) - 2003
Με κεντρικό σύνθημα το "fun anyone?” η Sony δημιούργησε ένα τηλεοπτικό σποτάκι που είχε σκοπό να δείξει πως το PlayStation 2 προσφέρει διασκέδαση για όλους, είτε ανήκουν στην κατηγορία των φανατικών gamers, είτε όχι. Με ένα ανθρώπινο βουνό να δημιουργείται στο κέντρο μιας πόλης, η ιαπωνική εταιρεία πέρασε αυτό της το μήνυμα.
No 4: This is Living (PS3) - 2007
Με το PlayStation 3 να έχει καθιερωθεί, η Sony έπρεπε να παρουσιάσει την υπεροχή του συστήματος. Του πως είναι διαφορετική η ζωή ενός gamer αν έχει το PlayStation 3 στην κατοχή του και το πόσο διαφορετικά μπορεί να αισθάνεται. Κάτι τέτοιο μεταφράστηκε από ένα κινηματογραφικό σποτ που δεν κατάφερε πάντως να αποσπάσει και τις καλύτερες κριτικές.
No 3: The World is In Play (PS Vita) - 2012
Το νεότερο φορητό σύστημα της Sony έπρεπε να περάσει το μήνυμα ότι είναι εδώ για οποιονδήποτε θέλει να παίξει οπουδήποτε. Πέραν των δυνατοτήτων σε επίπεδο gameplay και γραφικών, το PS Vita έπρεπε να παρουσιαστεί ως μια κονσόλα που προσφέρει τα πάντα εν κινήσει και έτσι, η Sony δημιούργησε ένα video που αν μη τι άλλο, ήθελε να περάσει το μήνυμα ότι όλα είναι παιχνίδι.
No 2: It’s for the Players (PS4) - 2013
Το διαφημιστικό σποτ που θα συνόδευε την κυκλοφορία του PlayStation 4 ήταν ιδιαίτερα σημαντικό. Η Sony, έχοντας ακόμη «φρέσκα» τα τσεκούρια από τις μάχες σε E3 και GamesCom, έδειχνε τη νέα της κονσόλα στο κοινό των μεγάλων αγορών και έπρεπε να περάσει το μήνυμα ότι… «ήρθε για τους παίκτες». Το video έτυχε και ελληνικής απόδοσης και προβλήθηκε έντονα από τα τηλεοπτικά κανάλια εκείνη την περίοδο.
No 1: Welcome to the Future of Play (PS4) - 2014
Με το PlayStation 4 να έχει βρει ήδη το δρόμο του, η Sony αφήνει στο παρελθόν τις συζητήσεις περί αναλύσεων, βελτιωμένης εμπειρίας και πλεονεκτημάτων έναντι του Xbox One. Το τελευταίο διαφημιστικό της ιαπωνικής εταιρείας ξεκαθαρίζει στο θεατή ότι το PS4 είναι το σήμερα και το μέλλον του gaming με αρκετές δόσεις δράσης και χιούμορ.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity