Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

World of Warcraft @ BlizzCon 2017

*
Είναι η τρίτη συνεχόμενη BlizzCon με το World of Warcraft να πρωταγωνιστεί. Μετά την κυκλοφορία του Legion και τα κατά ριπάς patches που ακολούθησαν, το ταξίδι των παικτών στο expansion φτάνει ουσιαστικά προς το τέλος του. Σημασία έχει τώρα το μετά. Και στην BlizzCon 2017 μάθαμε πως το World of Warcraft θα έχει τόσο μέλλον αλλά και παρελθόν. Στο μακρινό μέλλον θα έχουμε την ευκαιρία να ξαναζήσουμε την αρχική εμπειρία του WoW, όπως είχε κυκλοφορήσει το μακρινό πλέον 2004. Και όλα αυτά θα γίνουν μέσω του Classical Vanilla Server.

World Of Warcraft: Classic
Αυτά που μάθαμε για το World of Warcraft Classic, πέρα από την ύπαρξη και ανάπτυξή του στην πραγματικότητα δεν ήταν και πολλά. Βρισκόμενο σε πολύ αρχικό στάδιο ανάπτυξης, τα πάντα είναι ακόμη στον αέρα. Αυτό που φρόντισαν να μας ξεκαθαρίσουν είναι πως η ανάπτυξή του γίνεται από νέα ομάδα, ξεχωριστή από την υπάρχουσα του WoW και συνεχίζουν να προσλαμβάνουν developers ώστε το WoW: Classic να μην επηρεάσει τη ροή περιεχομένου στον υπάρχοντα τίτλο. Δεν έχει παρθεί ακόμα απόφαση για τον τρόπο με τον οποίο θα συνδέεται με τους live servers, ούτε σε ποιο patch θα κάνει την εμφάνισή του, και το κατά πόσο θα επανακυκλοφορήσουν τα παλαιά patch με τα raids. Μέχρι στιγμής,  αυτοσκοπός του νέου server είναι η αναβίωση του πρώτου ταξιδιού των παικτών στο World of Warcraft. Από το ποιόν των ανακοινώσεων μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως το World of Warcraft: Classic βρίσκεται ακόμη μακριά.




Battle for Azeroth
Στο πιο άμεσο μέλλον θα έχουμε και τη συνέχεια της τρέχουσας ιστορίας του World of Warcraft, με την επικείμενη κυκλοφορία του επόμενου expansion, ονόματι Battle for Azeroth. Το κοινό είχε την ευκαιρία να πάρει μια πρώτη γεύση από ένα σύντομο trailer με τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου expansion. Στη συνέχεια έκανε την εμφάνιση του το intro cinematic, που συνήθως κρατιέται για άλλο event και δεν συνοδεύει την αρχική ανακοίνωση. Και τότε τα σαγόνια σκάσανε στο δάπεδο, με μακράν το πιο μεγαλειώδες cinematic των τελευταίων χρόνων (και η Blizzard είναι ήδη γνωστή για τα πανέμορφα cinematics). Στην οθόνη μας οι στρατιές Horde και Alliance, οδηγούμενες από Sylvanas και Anduin αντίστοιχα, βρέθηκαν αντιμέτωπες στα ερείπια του Lordaeron, με τις δύο παρατάξεις να βρίσκονται σε ολοκληρωτικό πόλεμο.



Lore
Τις περισσότερες φορές, κατά τη διάρκεια ενός expansion, τα δύο faction έχτιζαν μια ευαίσθητη συμμαχία για να μπορέσουν μαζί να εναντιωθούν σε μια μεγάλη απειλή. Μπορεί να υπήρχαν μερικές μικροπαρεξηγήσεις ανά διαστήματα, να έπεφταν μερικές φάπες, αλλά πάντα έμενα στο παρασκήνιο. Για πρώτη φορά σε ολόκληρη την ιστορία του World of Warcraft, βασικά για πρώτη φορά από το Warcaft II, η βασική θεματική του franchise εστιάζει στη συμπλοκή Horde με Alliance, επιστρέφοντας στις ρίζες του πρώτου παιχνιδιού, Warcraft: Humans & Orcs.

Η μάχη ενάντια στη Burning Legion άφησε βαθιά σημάδια στο Azeroth. Σε μια τελευταία προσπάθεια να καταστρέψει τον κόσμο, ο Sargeras χτύπησε τον πλανήτη, τραυματίζοντας τον. Από τα τραύματα αυτά, ξεχειλίζει και τελικώς κρυσταλοποιείται το Azerite, η ζωτική ενέργεια του Azeroth. Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, δεν υπάρχει κάποια μεγάλη απειλή που θα συσπειρώσει τις δύο παρατάξεις. Αντιθέτως, ο νέος αυτός πόρος μπορεί να δώσει σε όποιον τον ελέγχει τη δύναμη να κυριαρχήσει στο Azeroth. Η εκεχειρία φτάνει στο τέλος της, με Horde και Alliance να ξεκινούν την κούρσα για την απόκτηση του Azerite που θα τους δώσει επιτέλους και την κυριαρχία στο Azeroth. Στο τέλος, μόνο μια παράταξη θα μείνει για κυβερνήσει τον πλανήτη, τουλάχιστον, ό,τι έχει απομείνει από αυτόν.



Το expansion ξεκινάει με τη μάχη στα Ruins of Lordaeron, κάτω από τα οποία βρίσκεται το Undercity, πρωτεύουσα των Forsaken. Το Alliance βρίσκεται εκεί για να πάρει πίσω την παλιά πρωτεύουσα των ανθρώπων και να ταυτόχρονα, να εκδικηθεί για το κάψιμο του Teldrassil, πατρίδα των Night Elves, από το Horde. Αποτέλεσμα των πρώτων κινήσεων του πολέμου είναι να έχουμε για πρώτη φορά στο WoW ριζική μεταβολή των πολιτικών επιρροών στο παιχνίδι με την παρουσία του Horde να εδραιώνεται στο Kalimdor και αντιστοίχως το Alliance να κυριαρχεί σε Eastern Kingdoms.

Ο πόλεμος αναγκάζει τις δύο παρατάξεις να αναζητήσουν συμμάχους, με το Horde να φτάνει στην ήπειρο Zandalar για τη βοήθεια του King Rastakhan και του ναυτικού που έχουν τα Trolls, ενώ το Alliance θα αναζητήσει ένα παλιό σύμμαχο στην ήπειρο Kul Turis, θέλοντας πρόσβαση στη ναυτική του αρμάδα.
Νέες περιοχές
Το νέο level cap θα είναι 120 και τα δύο factions θα περάσουν τη διάρκεια του leveling στην αντίστοιχη γι' αυτούς ήπειρο. Συνολικά προστίθενται 6 νέες περιοχές, 3 σε κάθε ήπειρο. Το main hub για το κάθε faction θα είναι αντίστοιχα η πρωτεύουσα της κάθε ηπείρου, Tiragarde Sound για Alliance και Zuldazar για Horde. Το Zandalar είναι η αρχαιότερη και πιο δυνατή αυτοκρατορία των Trolls αλλά μετά το Cataclysm βρίσκεται σε αναταραχή. Στο Zuldazar, βρίσκεται η πρωτεύουσα της αυτοκρατορίας αλλά η κυριαρχία του βασιλιά Rastakhan να απειλείται, από την εισβολή των αιρετικών blood trolls. Το Nazmir είναι ένας απέραντος βαλτότοπος, με τα blood trolls να έχουν στήσει εκεί το προπύργιό τους, ανάμεσα στους τοτεμικούς θεούς Loa και τα ερείπια των Titans. Το Vol'dun είναι μια απέραντη έρημος στο βόρειο μέρος της ηπείρου. Οι δύσκολες συνθήκες διαβίωσης το έχουν κάνει τόπο εξορίας εγκληματιών, οι οποίοι μοιράζονται την περιοχή με την αλεπουδόμορφη φυλή των Vulpera και τους ερπετόμορφους Sethrak.



Το Kul Tiras είναι αρχαίο ναυτικό βασίλειο των ανθρώπων και κυβερνάται από τέσσερις οίκους. Στο Tiragarde Sound που απειλείται διαρκώς από πειρατές, κυβερνά η Katherine Proudmoore, μητέρα της Jaina, με τους κατοίκους της περιοχής να είναι κυρίως monster hunters. Το Drustvar κυβερνάται από τον οίκο Waycrest που προμηθεύει με όπλα (και λουκάνικα) το Kul Tiras. Όμως η περιοχή είναι καταραμένη και οι γραμμές ανεφοδιασμού έχουν κοπεί. Το Stormsong Valley κυβερνάται από τον Οίκο Stormsong, κατασκευαστές των πλοίων του Kul Tiras. Ένας λαός με θρησκευτικό ζήλο θα δοκιμάσει τη πίστη του ενάντια στις εισβολές σκοτεινών δυνάμεων.



Όπως και στο Legion, έτσι και στο Battle for Azeroth, οι παίκτες θα μπορούν να διαλέξουν σε ποια περιοχή θα levelάρουν. Μάλιστα, το σύστημα zone scaling των levels, θα περάσει σε ολόκληρο τον κόσμο του Azeroth με μεγαλύτερη ελαστικότητα στο level cap των περιοχών. Πολλές φορές, στη δημιουργία ενός νέου χαρακτήρα, οι παίκτες βρέθηκαν να κάνουν ξεπερνούν κατά πολύ το μέσο επίπεδο στην περιοχή. Μπορεί να μην είχαν τελειώσει τα story lines μιας περιοχής αλλά έχοντας ξεπεράσει το αντίστοιχο level cap, αναγκάζονταν να προχωρήσουν στην επόμενη. Με τη νέα αλλαγή το level cap των περιοχών διευρύνεται με αποτέλεσμα να έχουν την ευκαιρία οι παίκτες να διαλέξουν τόσο την περιοχή όπου θα levelάρουν αλλά και να βιώσουν ολόκληρη την εμπειρία της εκάστοτε ιστορίας.

Allied Races
Πέρα όμως από τα Trolls του Zandalar και τους Humans του Kul Tiras, Horde και Alliance χρειάζονται νέους συμμάχους. Με τον ανοικτό πόλεμο των δύο factions, οι υπόλοιπες φυλές του πλανήτη δεν μπορούν να παραμείνουν άλλο ουδέτερες. Όλοι θέλουν το Azerite και ήρθε η ώρα να ποντάρουν στο άλογο που πιστεύουν πως θα νικήσει, είτε είναι μπλε, είτε κόκκινο. Οι παίκτες θα μπορούν να βιώσουν νέα storylines για να προσεγγίσουν νέες και ήδη γνωστές φυλές ώστε να τις εντάξουν στο πλευρό τους. Με το που ολοκληρωθούν τα αντίστοιχα questlines, οι παίκτες ξεκλειδώνουν τα νέα allied races για το λογαριασμό τους. Το Alliance θα αποκτήσει τους Void Elves, Lightforge Draenei και Dark Iron Dwarves και το Horde τους Nightborne, Highmountain Tauren και Zandalari Trolls. Μετά την κυκλοφορία του expansion, οι developers υποσχέθηκαν πως θα προστεθούν και περισσότερα allied races με το πέρασμα του χρόνου. Τα νέα allied races έρχονται με τα δικά τους racials και οι παίκτες μπορούν τόσο να κάνουν level boosts στο επίπεδο 110 αλλά και race change στους υπάρχοντες χαρακτήρες τους. Σε περίπτωση όμως που ο παίκτης αποφασίσει να levelάρει ένα «φρέσκο» χαρακτήρα από τα allied races, όχι μόνο θα ξεκινήσει με προβάδισμα, από το level 20, αλλά, φτάνοντας 110, θα αποκτήσει και heritage armor για τον κόπο του, αποκλειστικό για τη συγκεκριμένη φυλή.



Η κεντρική θεματική του Legion ήταν το class fantasy με τους χαρακτήρες των παικτών να γίνονται commanders του class τους. Στο Battle for Azeroth η κεντρική ιδέα τυλίγεται γύρω από το faction identity, και οι παίκτες θα πρέπει να ακολουθήσουν το War Campaign, όπου θα ηγούνται της προσπάθειας της παράταξής τους στην αντίστοιχη για αυτούς νέα ήπειρο. Με το που φτάσει ο παίκτης max level, γίνονται διαθέσιμες όλες οι περιοχές του expansion, με το κάθε faction να μπορεί να επισκεφτεί την έτερη ήπειρο. Εκεί το War Campaign θα τους οδηγήσει να δημιουργήσουν outposts βαθιά στις εχθρικές περιοχές και να ξεκλειδώσουν την πρόσβαση στα World Quests και τα Emissaries.
Warfronts
Τα World Quest και τα Emissaries ήρθαν στο Legion και θα παραμείνουν για το Battle for Azeroth, αλλά τα Invasions θα τα διαδεχθεί ένα νέο mode, τo Warfronts. Θέλοντας να δώσουν έμφαση στα Warfronts, το νέο mode δεν θα είναι πάντα ενεργό, αλλά θα εμφανίζονται  κατά διαστήματα. Τα Warfronts θα είναι μεγάλης κλίμακας μάχες με 20 παίκτες ενάντια σε ομάδες εσιβολέων, ελεγχόμενες από AI. Κρατώντας στοιχεία από τα Invasions και από το Legionfall campaign των Broken Isles αλλά ταυτόχρονα επηρεασμένο στον πυρήνα του από την εμπειρία RTS του Warcraft 3, στα Warfronts, οι παίκτες θα κληθούν να πολεμήσουν τις εχθρικές μονάδες και να εκτελέσουν αποστολές που θα τους ανταμείψουν με resources.



Αρχικά οι παίκτες θα πρέπει να καταλάβουν μια περιοχή και εκεί να δημιουργήσουν τον πυρήνα βάσης τους. Ύστερα οι παίκτες θα πρέπει να αποκτήσουν resources, όπως iron και wood, και να καταλάβουν κοντινές περιοχές. Στη συνέχεια οι παίκτες θα μπορούν να κατασκευάσουν την υπόλοιπη βάση τους, με κτίρια που είναι ήδη γνωστά από το Warcraft 3, όπως Barracks και Armory. Σε μια παρόμοια κατάσταση με το Legionfall War Effort, οι παίκτες μαζεύουν προσωπικά τα resources και στη συνέχεια θα καταθέτουν στην κεντρική βάση, ψηφίζοντας ουσιαστικά ποιο κτίριο θα ήθελαν να χτιστεί. Μόλις τα απαραίτητα resources για κάποιο κτίριο μαζευτούν, τότε εκείνο χτίζεται αυτόματα και ξεκινάει η λειτουργία του. Κτίρια όπως το Barracks, στρατολογούν Knights, το Spirit Lodge παράγει Witch Doctor, ενώ άλλα, με το που χτιστούν, βελτιώνουν κάποια συγκεκριμένα units. Με το που μαζευτεί λοιπόν στρατός, οι παίκτες αναλαμβάνουν να τον οδηγήσουν προσωπικά στη μάχη απέναντι στον αντίπαλο Commander και θα αναγκαστούν τόσο να αμυνθούν αλλά και να επιτεθούν για να κατακτήσουν τη νίκη. Θέλοντας να αυξήσουν το βάθος τoυ νέου mode, οι developers έχουν φροντίσει να προσθέσουν διάφορες τυχαίες αποκλίσεις ώστε ποτέ ένα Warfront να μην είναι ίδιο με ένα άλλο. Ένα Warfront με ένα Human Commander θα έχει αναβαθμισμένους Knights, ενώ με Dwarf Commander θα έχει αναβαθμισμένους Riflemen, συν ότι θα υπάρχει η πιθανότητα για τυχαία γεγονότα όπως π.χ. η εμφάνιση ενός Goblin merchant. Πρακτικά τα Warfronts είναι η αναβίωση του Warcraft 3 στο World of Warcraft προσαρμόζοντας τα features ενός RTS παιχνιδιού στο MMO genre.

Island Expeditions
Μετά την επιτυχία των Scenarios που πρωτοεμφανίστηκαν στο Mist of Pandaria και, στη συνέχεια, την εξέλιξή του mode στα Invasions του Legion, θα υπάρξει νέα προσαρμογή οδεύοντας στο Battle of Azeroth. Στα Island Expeditions, τη νέα ονομασία των Scenarios, τα Goblins και τα Gnomes έχουν δημιουργήσει νέα τεχνολογία που εντοπίζει νησιά πλούσια σε Azurite. Οι παίκτες, θα μπορούν να σχηματίζουν ομάδα τριών ατόμων, ανεξαρτήτως class και role, με σκοπό να επισκεφτούν τα νησιά και να αποκτήσουν το Azurite για το faction τους. Παρ' όλο που τα νησιά θα είναι προσχεδιασμένα, θα υπάρχουν συγκεκριμένοι μηχανισμοί ώστε τα Island Expenditions να μη γίνουν επαναλαμβανόμενα μετά το πρώτο playthrough. Στο κυνήγι του Azurite, οι παίκτες θα βρεθούν αντιμέτωποι με εχθρούς AI του αντίπαλου faction. Οι αντίπαλοι θα είναι randomly generated αλλά θα υπάρχουν συγκεκριμένοι συνδυασμοί, με καθένα να χρειάζεται και διαφορετική αντιμετώπισξη από τους παίκτες. Για παράδειγμα, αν οι αντίπαλοι είναι Trolls, τότε θα μιλάμε για Shadow Hunters ή Witch Doctors ενώ αν οι αντίπαλοι είναι Worgen, τότε θα είναι χωρισμένοι σε αγέλες και θα χρησιμοποιούν την όσφρησή τους για να κυνηγήσουν τους παίκτες. Πέρα όμως από το αντίπαλο faction, θα υπάρχουν και ουδέτεροι εχθροί, όπως πειρατές ή Mogu που θα κάνουν επιθέσεις και στις δύο ομάδες. Shrines που θα δίνουν τυχαία buffs, σπηλιές για εξερεύνηση, puzzles και διάφορα αντικείμενα, είναι μερικές από τις πιθανές μεταβλητές που μπορούν να εμφανιστούν σε ένα νησί. Το νέο mode θα υπάρχει σε διάφορα επίπεδα δυσκολίας, (Normal, Heroic και Mythic) αλλά και με τη δυνατότητα για PvP, με τρεις παίκτες εναντίον τριών να παραβγαίνουν στο κυνήγι του Azurite. Ακόμη και αν οι παίκτες αποφασίσουν να παραλείψουν τελείως το PvP mode των Expenditions, οι developers μίλησαν για νέο και εξελιγμένο AI, που θα κάνει στρατηγικές επιλογές μιμούμενο το gameplay πραγματικών παικτών. Με το νέο AI, οι αντίπαλοι θα κυνηγούν το ίδιο στόχο με τους παίκτες και θα προσπαθούν να φτάσουν πριν από αυτούς στα επίμαχα σημεία, ενώ θα διαλέγουν με λογική σε ποιον παίκτη θα επιτεθούν αλλά και την κατάλληλη στιγμή για να το κάνουν. Ένα παράδειγμα που είδαμε, είναι το αντίπαλο AI να περιμένει κρυμμένο τους παίκτες να ξεκινήσουν τη μάχη με ένα boss και ενώ είναι απασχολημένοι τότε να διαλέγουν τον πιο squishy από τους παίκτες για να του επιτεθούν. Με πολλές και διαφορετικές μεταβλητές, οι developers υπόσχονται πως τα Island Expenditions θα είναι από τα πιο δυναμικά και replayable modes που έχουν εμφανιστεί στο World of Warcraft.
Artifacts, Legendaries και Heart Of Azeroth
Το τέλος του Legion θα σημάνει και το τέλος των Artifacts αλλά και του υπάρχοντος συστήματος των Legendaries. Οι παίκτες θα αποχωριστούν τα Artifact weapons, που αποτελούσαν τα πιο ξακουστά και παντοδύναμα όπλα που στρατολογήθηκαν από τους παίκτες για να πολεμήσουν το Burning Legion, με τους developers να υπόσχονται ένα αντάξιο της ιστορίας τους αποχαιρετισμό. Τα abilities που έρχονταν μαζί με τα Artifacts, είτε θα προστεθούν στο spell book των αντίστοιχων specs ή θα αφαιρεθούν τελείως, ανάλογα με την περίσταση. Παρελθόν θα αποτελέσει και το σύστημα των Legendaries που, μετά τον πειραματισμό του Legion όπου εμφανίζονταν ως random drops, οι developers αναζητούν διαφορετικούς τρόπους για να εισάγουν τη λειτουργικότητά τους σε άλλα μέρη του εμπειρίας. Για τη διατήρηση των στοιχεία που πέτυχαν σωστά τα Artifacts και τα Legendaries, στο Battle of Azeroth υπάρχει το Heart of Azeroth. Ένα δώρο από την Azeroth και τον Magni θα είναι ένα artifact quality μενταγιόν που θα συντροφέψει τους παίκτες, καθ' όλη τη διάρκεια του expansion. Το Heart of Azeroth θα απορροφά Azurite και γεμίζοντας την αντίστοιχη μπάρα θα παίρνει levels. Φτάνοντας συγκεκριμένα levels, θα ξεκλειδώνονται talents σε κάποια μέρη της πανοπλίας, με τους developers να έχουν καταλήξει έως τώρα στα helm, shoulders και chest. Κάθε item έχει στη συνέχεια και τρεις δακτύλιους. Κάθε δακτύλιος έχει μια σειρά από traits που ο παίκτης θα μπορεί να επιλέξει. Πρόκειται για σύστημα αρκετά παρόμοιο με το Netherlight Crucible με το οποίο οι developers θέλουν να αποφύγουν παρόμοια προβλήματα με RNG που είχαν προηγουμένως. Γι' αυτόν το λόγο, όλα τα αντικείμενα με το ίδιο όνομα και ανεξαρτήτως level θα έχουν τα ίδια traits. Επιπλέον τα traits του κάθε δακτυλίου θα έχουν παρόμοια θεματική, που στη συγκεκριμένη περίπτωση σημαίνει μπορούν να είναι όλα offensive ή όλα defensive. Το Titanforge, για καλό ή για κακό, παραμένει, παρ' όλο που οι developers δεν είναι αρκετά ικανοποιημένοι με το σύστημα. Γι' αυτό θα εφαρμοστούν περιορισμοί. Για παράδειγμα, helm, shoulders και chest, που επηρεάζονται από το Heart of Azeroth, δεν θα γίνονται warforge ή titanforge. Στη συνέχεια, θα υπάρξει αλλαγή στη συχνότητα που θα κάνουν την εμφάνισή τους τα warforge, ώστε να υπάρχει μια φυσική εξέλιξη στο gearing των παικτών. Όπως είπε η Blizzard, υπάρχει πρόβλημα αν ο μοναδικός τρόπος για να αποκτήσει upgrade ένας παίκτης είναι να προσδοκά high level titanforge από το loot.

Dungeons και Raids
Το περιεχόμενο του Battle for Azeroth θα επικεντρώνεται στη διαμάχη Horde και Alliance, αλλά δεν θα ισχύει το ίδιο και στα dungeons και raids. Εξωτερικές απειλές θα παραμείνουν η θεματική του PvE. Στο λανσάρισμα θα υπάρχουν 10 διαφορετικά dungeons με κάθε faction να έχει τα δικά του κατά τη διάρκεια του leveling, ενώ φτάνοντας στο level cap των 120 όλοι θα έχουν πρόσβαση σε όλα. H δυσκολία Mythic+ ήρθε για να μείνει, με τους developers να σχεδιάζουν τα dungeons έχοντας κατά νου το συγκεκριμένο mode. Αλλαγές θα γίνουν και στα affixes. Για παράδειγμα το Tyrranical και το Fortified θα εμφανίζονται από το +2 και όχι από το +10, ώστε να πάψουν να είναι στην πραγματικότητα παράμετροι gear check, αλλά ένας ομαλός ανήφορος όσο αυξάνεται η δυσκολία. Μερικά affixes θα αποχωρήσουν και νέα θα κάνουν το ντεμπούτο τους, με τους developers να θέλουν να κρατήσουν τα στοιχεία που έδιναν βάθος στο gameplay και να «γυαλίσουν» εκείνα που αποτελούσαν στην πραγματικότητα ενόχληση. Αλλαγές θα υπάρξουν και στο group finder, ώστε οι παίκτες να μπορούν να βρουν Mythic+ group πιο εύκολα. Η πιο καλοδεχούμενη αλλαγή είναι η καινούρια επιλογή για αναζήτηση group βάσει του επιπέδου Mythic, ανεξαρτήτως dungeon, ώστε όσοι θέλουν να κάνουν απλά ένα Mythic +10, να μη χρειάζεται να ψάχνουν ένα-ένα τα listed groups.



Δίχως να αποκαλυφθούν πολλά, έγινε και αρχική παρουσίαση του πρώτου raid του Battle for Azeroth, που θα ονομάζεται Uldir. Το Uldir θα είναι ένα Titan facility και ο βασικός υπαίτιος για τη διαφθορά στο Zandalar. Στο παρελθόν, κατά τη διάρκεια της μορφοποίησης του Azeroth, το Uldir, αποτελούσε ένα εργαστήριο για τους Titans που πειραματίζονταν ώστε να βρουν τη λύση στο πρόβλημα των Old Gods. Όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις, τα πειράματα των Old Gods δεν οδήγησαν σε καλό, με αποτέλεσμα τη δημιουργία του G'huun, ενός πλάσματος που είχε την ικανότητα να αφανίσει όλη τη ζωή στον πλανήτη. Οι Titans έθεσαν αμέσως σε καραντίνα το Uldir, φυλακίζοντας τον G'huun πίσω από τρεις κλειδαριές. Όμως δύο από αυτές έχουν ήδη σπάσει όταν οι παίκτες φτάνουν στο Zandalar και η επιρροή του G'huun έχει αρχίσει να διαπερνά τη φυλακή του, με ομάδες από blood trolls να τον λατρεύουν σαν θεό και να επιθυμούν την απελευθέρωσή του. Με 8 bosses, το Uldir θα είναι το αντίστοιχο Emerald Nightmare του Battle for Azeroth, με τα επόμενα raids να παραμένουν κρυφά για την ώρα. Το μόνο που αποκάλυψαν οι developers είναι πως, πριν το τέλος του expansion, οι παίκτες θα βρεθούν αντιμέτωποι με την Queen Azshara, με τις φήμες για περιεχόμενο περί Old Gods στο μέλλον να φουντώνει.

Κι είμαστε ακόμη στην αρχή

Έχοντας κατανοήσει τα δυνατά στοιχεία του Legion, οι developers κρατούν τα θετικά του στοιχεία, γυαλίζοντας τις ατέλειες και τολμώντας με τη θεματική του main story. Το Battle for Azeroth ίσως δεν ήταν η ανακοίνωση που περιμέναμε αλλά εν τέλει ήταν αυτή που θέλαμε. Όσοι ζητούσαν επί χρόνια Classic servers βλέπουν τις επιθυμίες τους να εισακούγονται. Το remaster του Warcraft 3 μπορεί να μην ανακοινώθηκε φέτος αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι ξεχασμένο. Οι ανακοινώσεις μπορεί να αργούν ακόμα, αλλά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γραφτούν για την Beta του Battle for Azeroth στο official site του WoW. Όσοι πιστοί (νέοι και παλαιοί) προσέλθετε. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*